2022-01-12, 19:18
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
vem e håkan bergmark o varför finns de 500 sidors diskussion om honom?
Han har typ 15 laser pekare också,
Citera
2022-01-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Denna myndighet bryr sig inte om Håkan. Håkan går regimens ärenden då han framställer alla dissidenter, speciellt på högersidan, som oseriösa mytomaner och charlataner. Han gör dem en tjänst helt enkelt.

Svenska myndigheter har dessutom ingen koll överhuvudtaget. De hade inte ens koll på en illegal invandrare i statsministerns hem, så oddsen för att de har koll på Håkan är minimal.

Hade myndigheten levt upp till sitt namn hade de riktat sitt öga mot SVT och Sveavägen 69, Sveriges största trollfabriker.

Han kan dock bli avstängd av Youtube eftersom att han bryter mot deras regelverk rätt ofta, och algoritmen snappar upp det, och då kommer Håkan garanterat skylla på SÄPO, Mogge Johansson och så vidare.

En av många av dessa pajas kanaler, finns som sagt en hel del som kommer säkert att granskas, räcker väl att folk skickar in tips till nya (MPF) så går det lite fortare ..
Citera
2022-01-12, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
vem e håkan bergmark o varför finns de 500 sidors diskussion om honom?

Jo han delar även videos med sig själv och sin polare fritjof (som kan ha en egen tråd) om att att alla kommer att dö som tagit vaccin inom ett år, vilket snart gått. Så läre bli rejält tomt med levande snart.
Senast redigerad av Karl.andersson85 2022-01-12 kl. 20:30.
Citera
2022-01-12, 22:19
Medlem
HVIT.s avatar
Lite skönt onsdagssludder medelst obligatoriskt smacksmack. Nu länkar vår stora förebild, guru, ledare och orakel till en rumblelänk som hans fans har svårigheter att hitta. Gissar på att de vimsar omkring på deras särskilda boenden hela nätterna för att hitta toaletten för att sedan avsluta det letandet med att urinera i den stora krukan med fikusen. I o f s missar ju vår hjälte Håkan att lägga ut länkar titt som tätt. Det är ju mycket att tänka på med allt klippande och redigerande av hans alltid högkvalitativa sändningar. Vi får aldrig glömma att han lägger ner halva dygnets timmar på hans produktion.
https://www.youtube.com/watch?v=r8xD1FIrxdI
Senast redigerad av HVIT. 2022-01-12 kl. 22:24.
Citera
2022-01-13, 06:28
Medlem
Skönt han nu la upp ett klipp där han skulle svara på frågor.. men inga svar på hans ”resereportage” som kostar så mycket o heller inget på ”alkoholkonsumtionen” .. bara om hans äckliga vagel som jag skiter i.
Citera
2022-01-13, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Lite skönt onsdagssludder medelst obligatoriskt smacksmack. Nu länkar vår stora förebild, guru, ledare och orakel till en rumblelänk som hans fans har svårigheter att hitta. Gissar på att de vimsar omkring på deras särskilda boenden hela nätterna för att hitta toaletten för att sedan avsluta det letandet med att urinera i den stora krukan med fikusen. I o f s missar ju vår hjälte Håkan att lägga ut länkar titt som tätt. Det är ju mycket att tänka på med allt klippande och redigerande av hans alltid högkvalitativa sändningar. Vi får aldrig glömma att han lägger ner halva dygnets timmar på hans produktion.
https://www.youtube.com/watch?v=r8xD1FIrxdI
Jag tittade på det klippet på rumble och det var ju "riktigt brutala sanningar". Han hänvisar till en text som ser ut att vara "google-översatt" från engelska, och hoppar men över till den amerikanska sidan så står där en dam och förklarar att pilotföreningen lämnat över ett brev så här långt (samma text som blev översatt). Jag tycker det verkar lite luddigt om det verkligen har gått till rätten, men i alla fall så ligger det amerikanska klippet på Youtube sedan 1:a eller 2:a januari, så Håkan hade nog inte behövt växla kanal bara för det.
Tittade även på inslaget i kväll där Håkan, norrmannen och bornholmaren sitter och filosoferar om såväl ditt som datt. Där ser och hör man tydligt att Håkan plockar något från en hylla ovanför datorn och häller upp i kaffekoppen. Han är noga med att det inte skall synas i bild.
Citera
2022-01-13, 18:25
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Jag tittade på det klippet på rumble och det var ju "riktigt brutala sanningar". Han hänvisar till en text som ser ut att vara "google-översatt" från engelska, och hoppar men över till den amerikanska sidan så står där en dam och förklarar att pilotföreningen lämnat över ett brev så här långt (samma text som blev översatt). Jag tycker det verkar lite luddigt om det verkligen har gått till rätten, men i alla fall så ligger det amerikanska klippet på Youtube sedan 1:a eller 2:a januari, så Håkan hade nog inte behövt växla kanal bara för det.
Tittade även på inslaget i kväll där Håkan, norrmannen och bornholmaren sitter och filosoferar om såväl ditt som datt. Där ser och hör man tydligt att Håkan plockar något från en hylla ovanför datorn och häller upp i kaffekoppen. Han är noga med att det inte skall synas i bild.

Han älskar kaffe vår allsmäktige ledare! Den blå koppen måste ha hål i botten för den får han ofta fylla på. Han sa i ett tidigare klipp att han skulle ut och handla, jag är 100% säker att ha lommade iväg till glasbanken
Citera
2022-01-14, 15:56
Avslutad
Nu är han inte ens med i bild längre när han läser upp saker.

https://www.youtube.com/watch?v=mxJlCtJUyZs
Citera
2022-01-14, 16:14
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll

Håkan Bergmark - Undercover!
Han är ju så obekväm för makten så snart kommer hans ljud förvrängas, d v s om någon hjälper honom med den funktionen.
Citera
2022-01-14, 17:16
Medlem
Citat:

Funderar också lite över varför larmfirman satt dekalen på insidan av fönstret. Är det för att varna Håkan om att det inte går att rymma? Jag har samma skyltar på min kåk, men de sitter alla på utsidan, för att varna eventuella inbrottstjuvar.
Citera
2022-01-14, 17:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Kanske har vageln käkat upp halva fejset eller så har han trillat in i väggen igen...?
Citera
2022-01-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kanske har vageln käkat upp halva fejset eller så har han trillat in i väggen igen...?
Jag är övertygad om att det senare alternativet är korrekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in