2022-01-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Jo så är det nog. Men det är intressant att ingen av fåraskocken ifrågasätter? Han jobbar ju dessutom så mycket vid sidan av hans gigantiska mediaprojekt och då lär han väl få in en massa stålar. Sedan kommer ju skatt och sådant trist 🙄

Skulle vara intressant o veta alla hans reportage resor han pratar om, vart ser man dom? För antar t-banan går från där han bor in till Mynttorget eller var fan dårarna håller till för möten.

Sen hans alkohol konsumtion, att ingen ifrågasätter kostnaderna för detta? I varje klipp med andra sitter han med ”kaffe” koppen …
Citera
2022-01-10, 23:52
Avslutad
Är ju helt uppenbart att han är kränkt av kommentarsfälten på sina sidor och att han förmodligen läser även här på Flashback. Det är ju det som gjort honom så där moloken och villig att lägga ned sin sida. Dessutom har hans hälsa försämrats och hans inkomst minskat kraftigt får man anta.

Det kommer väl lite donationer, det är ju det han hoppas på. "Jag kan bara förlita mig på era generösa donationer". Som ska finansiera hyran och alkoholen.
Citera
2022-01-11, 00:03
Avslutad
Tiden mellan "innan jobbet" och "efter jobbet" är max fem timmar mellan dessa två inspelningar.

Han kan inte ha hunnit så mycket mer än runt 3 timmar lite drygt eller så med bilresor, inspelningar och presskonferens-lyssnande däremellan.
Citera
2022-01-11, 04:37
Medlem
Min bild är att nästan alla Youtubers "tigger" och det är väl ett bra sätt att få in extra pengar. Det skulle jag också göra om jag var YT-are. Många har ju halva videon till att göra reklam för sina sponsorer och då föredrar jag ett swischnummer som visas. (jag har under alla år swischat 20 spänn! och det var INTE till just Håkan)
Citera
2022-01-11, 05:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Min bild är att nästan alla Youtubers "tigger" och det är väl ett bra sätt att få in extra pengar. Det skulle jag också göra om jag var YT-are. Många har ju halva videon till att göra reklam för sina sponsorer och då föredrar jag ett swischnummer som visas. (jag har under alla år swischat 20 spänn! och det var INTE till just Håkan)

20 spänn per video eller totalt under ditt liv? Jag har swishat 0:- totalt till Håkan och alla andra.

Men jag har skänkt 100 spänn till Hjärt och lungfonden och fick ett fint julkort som tack. Hellre det än Håkan.
Citera
2022-01-11, 05:29
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Är ju helt uppenbart att han är kränkt av kommentarsfälten på sina sidor och att han förmodligen läser även här på Flashback. Det är ju det som gjort honom så där moloken och villig att lägga ned sin sida. Dessutom har hans hälsa försämrats och hans inkomst minskat kraftigt får man anta.

Det kommer väl lite donationer, det är ju det han hoppas på. "Jag kan bara förlita mig på era generösa donationer". Som ska finansiera hyran och alkoholen.

Jag har tappat räkningen på hur många gånger han har sagt att han ska lägga ner kanalen. Varje gång är anledningen att han inte får betalt för att han gör sina små videoklipp.
Han ser inte tydligen inte skillnaden på sin egen och halv eller helproffessionella kanaler.
Citera
2022-01-11, 06:05
Medlem
Citat:
20 spänn per video eller totalt under ditt liv? Jag har swishat 0:- totalt till Håkan och alla andra.

Men jag har skänkt 100 spänn till Hjärt och lungfonden och fick ett fint julkort som tack. Hellre det än Håkan.
20 spänn totalt och jag kollar YT nästan varje dag. Jag skänker ALDRIG pengar till tigga..e på stan ELLER till hjälporganisationer. Jag vill inte bli lurad.
Citera
2022-01-11, 07:27
Avslutad
Citat:
20 spänn totalt och jag kollar YT nästan varje dag. Jag skänker ALDRIG pengar till tigga..e på stan ELLER till hjälporganisationer. Jag vill inte bli lurad.

Var det Jockiboi som fick din tjuga? Om det inte var Håkan? Skulle du kunna tänka dig betala Håkan? Hur mycket då i sådana fall? Det är ingen hjälporganisation, det handlar om forskning.
Citera
2022-01-11, 07:42
Medlem
Håkans öga är knappt brukbart längre, jag undrar om han ens får köra bil nu? =D
Citera
2022-01-11, 08:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Håkans öga är knappt brukbart längre, jag undrar om han ens får köra bil nu? =D
Han är väl inget cyklop, han har väl två...?
Citera
2022-01-11, 11:31
Medlem
Citat:
Var det Jockiboi som fick din tjuga? Om det inte var Håkan? Skulle du kunna tänka dig betala Håkan? Hur mycket då i sådana fall? Det är ingen hjälporganisation, det handlar om forskning.
Jag tror det var Ingrid & Maria som fick min tjuga. Jag slutade skänka pengar till org. för MÅNGA år sedan när jag läste vad chefen för Rädda Barnen hade i lön.
Citera
2022-01-11, 11:33
Medlem
Citat:

E en jävla skillnad o be om bidrag om man gör seriösa o snygga videos som tar tid. Den här dåren läser en artikel på Samnytt o sedan sitter han o läser upp den på sin kanal o säger han lägger ner tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in