2021-12-10, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Nu ”spelar” vår älskade ledare gitarr och refererar till sin karriär…
Kan tänka mig att de pensionerade damerna lyfter på kjolarna och swishar som fanken nu!!

Vilken karriär ? Han har ju haft många. Ska se den sen. Vill inte tråka ut sambon vid middagen med det 😂
Citera
2021-12-10, 18:33
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Vilken karriär ? Han har ju haft många. Ska se den sen. Vill inte tråka ut sambon vid middagen med det 😂

Jag är övertygad om att sambon också tycker den är sjukt rolig och tar på sig skäms-koftan precis som vi andra 🥳
Citera
2021-12-10, 19:01
Medlem
Citat:
Jag är övertygad om att sambon också tycker den är sjukt rolig och tar på sig skäms-koftan precis som vi andra 🥳

Inte då han sjunger ,🙃
Citera
2021-12-10, 19:06
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Inte då han sjunger ,🙃

Fasen var det sång vi så ödmjukt blev bjudna på? Inte en trosa torr i Huddinge (eller var vår älskade ledare huserar iafton) 😎
Citera
2021-12-10, 19:19
Medlem
Citat:

Lyssnade på det nu. Herregud så dålig han är. Karriären han pratar om är hans musikkarriär 😂 Det borde jag förstått.
Citera
2021-12-10, 19:20
Medlem
Citat:
Fasen var det sång vi så ödmjukt blev bjudna på? Inte en trosa torr i Huddinge (eller var vår älskade ledare huserar iafton) 😎

Tanttrosor och GILFs 😂
Citera
2021-12-10, 19:40
Medlem
Citat:
Lyssnade på det nu. Herregud så dålig han är. Karriären han pratar om är hans musikkarriär 😂 Det borde jag förstått.
"De fems" slitiga arbete med demonisering av HB rullar på.
Hur många följare/ påhejare finns det idag!?
Citera
2021-12-10, 19:42
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
"De fems" slitiga arbete med demonisering av HB rullar på.
Hur många följare/ påhejare finns det idag!?

Du stör lika mycket här som de med överlägsen intelligens stör på vår älskades ledare kanal.
Vänligen logga ut🥳
Citera
2021-12-10, 20:05
Medlem
HVIT.s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=B8F6mXRwafI

Åh herre min skapare! Don't quit your day job Fylle-Håkan! Nej, just det! Han har ju inget sådant! Letade desperat efter skämskuddarna men de var helt utslitna. Gruv-Kalle är ju genialt jämfört mot denna "skönsång"
Citera
2021-12-10, 20:11
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
https://www.youtube.com/watch?v=B8F6mXRwafI

Åh herre min skapare! Don't quit your day job Fylle-Håkan! Nej, just det! Han har ju inget sådant! Letade desperat efter skämskuddarna men de var helt utslitna. Gruv-Kalle är ju genialt jämfört mot denna "skönsång"

Helt otroligt ”vackert”
Citera
2021-12-11, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Nej för helvete upplys inte honom om hur det verkligen ligger till.
Tycker det är spännande att se när de missuppfattar verkligheten och skapar fantasimonster där hela världen är en enda stor konspiration.
Kanske slutar med att dom gräver ner sig i skyttervärn,vem vet vad som händer i kretsar där man tror på mindkontroll-attacker i Vanadislunden,mossad-agenter som avlyssnar friggebodar och kordinerade attacker från kfm för att tysta shcverigevänner.

Men spännande är det då.
Förstör inte detta med att sprida fakta och sanning.
Men nog bara en tidsfråga nu innan yt helt stänger ner denna sortens kanaler,blir lite väl mycket fablernas värd.

Fascinerande att bland kommentarerna kallar de personer som tagit vaccin som okunniga, dumma och sig själv upplysta. Medans de köper allt håkan hittar på.
Citera
2021-12-11, 11:47
Medlem
riktig hjälte !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här