2021-12-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Har inte så mycket till övers för personangrepp på utseende men jag håller med dig i sak.

Tycker man ser allt oftare nyheter kopieras rakt av från andra yoootobers,samma klipp används.
1-2 timmar efter att en youtubers lagt ut någonting, så kör man istorsett samma.
Det kommer med tiden skapa osämja,garanterat.
Pressen att ständigt levererar är nog stor,speciellt om man har ställt in sig på att levera 3-5 st klipp om dagen.
Har han inget bättre för sig?
Citera
2021-12-09, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Tycker man ser allt oftare nyheter kopieras rakt av från andra yoootobers,samma klipp används.
1-2 timmar efter att en youtubers lagt ut någonting, så kör man istorsett samma.
Pressen att ständigt levererar är nog stor,speciellt om man har ställt in sig på att levera 3-5 st klipp om dagen.
Att berätta om att Sverige numera tycks vara ett helvetes laglöst Mayhem ,,(dårhus), det verkar vara huvudtemat för ditt och dina olycksbröders hatobjekt nummer ett.

Jag och andra sympatisörer, vi swishar glatt vidare!!
Citera
2021-12-09, 10:02
Medlem
Citat:

Och de slåss mot väderkvarnar..
Citera
2021-12-09, 10:20
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Att berätta om att Sverige numera tycks vara ett helvetes laglöst Mayhem ,,(dårhus), det verkar vara huvudtemat för ditt och dina olycksbröders hatobjekt nummer ett.

Det är klart att du får bilden av ett dårhus när din enda källa till händelser är en dåre. Men visst swisha på du om det får dig att må bättre, tänk bara på att du finansierar ett missbruk som skadar en annan människa som i sin tur skadar andra. Men din världsbild stannar ju uppenbarligen där Håkans stannar.
Citera
2021-12-09, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
https://nyadagbladet.se/insandare/varning-for-blagula-korset/#loaded

Bra artikel och fy fan...
Citera
2021-12-09, 11:48
Medlem
Citat:

Ja gör du det om det får dej att må bättre.
Vad tror du egentligen pengarna går till?
Ser man inte igenom det som sker på denna youtobe-kanal så bör man ta bort sugrören framför ögonen.
Ett exempel:
Hur tolkar du det här med att det tiggs pengar till kanalen ideligen för att den ska hållas reklamfri (det är Youtube som tagit bort möjligheten att ha reklam) samtidigt som han påstår sig efterskänka alla swishbidrag till organisationen blågula korset?
Varför inte då använda sig av deras(blågula korsets) swishnummer, istället för att pengarna ska måsta ta omvägen via hb privata konto.
Hur får du ihop detta?
Ser/hör du inte alla dessa motsägelser som staplas på varandra titt som tätt?
Eller är det så att du helt enkelt inte förstår ?
Citera
2021-12-09, 14:23
Medlem
Dyr el = dyr mat Ingen el = svält.. hick.

Kom igen och swischa vår Ledare nu. Vi vill ju inte att han ska svälta ihjäl

https://youtu.be/CFKE-igosMo
Citera
2021-12-09, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356

Nu står det före hans privata swishnummer:
" hålla kanalen reklamfri med en gåva "

Ja herregud,hur han rör till det.
Citera
2021-12-09, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356

Ingen båt...ingen el.....MASTLÖSA😭😭😭

https://youtu.be/p2Vth5VzMMI
Citera
2021-12-09, 14:56
Medlem
Citat:
Nu står det före hans privata swishnummer:
" hålla kanalen reklamfri med en gåva "

Ja herregud,hur han rör till det.

Han har råkat supa bort närminnet bara. Det kan hända vem som helst 😂 Kassarna i bakgrunden är det tvätt ?
Citera
2021-12-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ja gör du det om det får dej att må bättre.
Vad tror du egentligen pengarna går till?
Ser man inte igenom det som sker på denna youtobe-kanal så bör man ta bort sugrören framför ögonen.
Ett exempel:
Hur tolkar du det här med att det tiggs pengar till kanalen ideligen för att den ska hållas reklamfri (det är Youtube som tagit bort möjligheten att ha reklam) samtidigt som han påstår sig efterskänka alla swishbidrag till organisationen blågula korset?
Varför inte då använda sig av deras(blågula korsets) swishnummer, istället för att pengarna ska måsta ta omvägen via hb privata konto.
Hur får du ihop detta?
Ser/hör du inte alla dessa motsägelser som staplas på varandra titt som tätt?
Eller är det så att du helt enkelt inte förstår ?
Jag tror på Håkan&Vänner.
Jag tror att swishen hamnar på hudd. boat marina.

OM han ligger i som faen med sin propaganda så finns alltid chansen att många fler inser att den svenska regimen är ett MEGA fiasko.
Ex.vis då han roddar i EstoniaLjugerier, den svenska statens oturliga massdränkning.
Eller att rättsväsendet inte klarar av att hantera buset på ett effektivt sätt; vilka svenska invånare av år 1980 såg fram emot förekomsten av massbrottslighet; skjutningar, mord, rån, våldtäkter??? Ge mig gärna några namn nu - trodde ex.vis O Palme på ett sådant "paradis"??
Citera
2021-12-09, 16:17
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Jag tror på Håkan&Vänner.
Jag tror att swishen hamnar på hudd. boat marina.

OM han ligger i som faen med sin propaganda så finns alltid chansen att många fler inser att den svenska regimen är ett MEGA fiasko.
Ex.vis då han roddar i EstoniaLjugerier, den svenska statens oturliga massdränkning.
Eller att rättsväsendet inte klarar av att hantera buset på ett effektivt sätt; vilka svenska invånare av år 1980 såg fram emot förekomsten av massbrottslighet; skjutningar, mord, rån, våldtäkter??? Ge mig gärna några namn nu - trodde ex.vis O Palme på ett sådant "paradis"??

Inget illa menat mot dig men jag förstår inte ett ord av vad du skriver, antingen trollar du eller så har du grava svårigheter med att kommunicera på svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in