2021-01-08, 21:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Från Riksdagen!
En dag utanför riksdagen när demokratin avskaffades
https://www.youtube.com/watch?v=unyiAXgrU7Y
Citera
2021-01-09, 00:00
Medlem
Nu har Håkan kommenterat sina utslag, det är solbrist som gör det.

Rykten uppe i Norrbotten säger även att herr Bergmark och Fritjof Persson haft en relation som varit lite mer seriös än bara kompisrelation, är Håkan lagd lite åt det hållet? Han pratar väldigt feminint.
Citera
2021-01-09, 12:41
Medlem
H.B om mobilnumret han flashar med ..
(som egentligen står på ett företag)
"I stället för telefon så swisha i stället så att jag orkar"
- Tigga o Be om swishslantar för att klara supandet och sen klaga, vilken jöns ..

Återstår att se en riktig praktfylla i klippen under dagen
Citera
2021-01-09, 13:40
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
H.B om mobilnumret han flashar med ..
(som egentligen står på ett företag)
"I stället för telefon så swisha i stället så att jag orkar"
- Tigga o Be om swishslantar för att klara supandet och sen klaga, vilken jöns ..

Återstår att se en riktig praktfylla i klippen under dagen

Hehe, han borde skaffa betalnummer. Klart HB skall ta betalt av sina fans när de ringer och berättar om vilka illdåd sossarna gjort mot dem!
Citera
2021-01-09, 13:54
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Hehe, han borde skaffa betalnummer. Klart HB skall ta betalt av sina fans när de ringer och berättar om vilka illdåd sossarna gjort mot dem!

Jag tror att dom flesta som ringer till Håkan är lite äldre fruntimmer som sitter ensamma och vill ha nån slags kontakt med Håkan. Dom här kvinnorna tycker Håkan är en riktig karlakarl och samtidigt bjuder han på sig själv och är charmig och humoristisk.

Ärligt talat tror jag Håkan varit rätt duktig under hela sitt liv att få dom här äldre kvinnorna dit han själv vill.
Citera
2021-01-09, 15:06
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kragom
För mig är samtalen intressanta men det verkar som att cigg och soda skapat en osund look. Inte för att det borde ha nåt med saken att göra, men tycker att det till viss del påverkar förtroendet.

Jag känner precis som du gällande herr Bergmark, han har mycket bra saker att säga men då han ibland ser ut som att den enda näringen han fått i sig de senaste två veckorna är i flytande form och med en alkoholhalt som inte går att hittas i Ica-butikerna så drar det ner förtroendet även om jag medvetet försöker förhindra det då jag är kapabel att skilja på äpplen och päron.
Hoppas han hittar styrkan att bättre ta hand om sig🙏 ....
Citera
2021-01-09, 15:53
Medlem
Kackotopis avatar
"En vädjan till mina tittare": https://www.youtube.com/watch?v=5reZdWai6KI HB säger att folk ringer till honom 24/7 men vem ringer mitt i natten? Är det busringare? För det är inte normalt att ringa någon mitt i natten - annars kan det ju bara vara foliehattarna/ensamma kufar som vill diskutera sina konspirationsteorier. Hans mejl är tydligen sönder bombad också: "327 olästa mejl". HB berättar också om varför han har utslag i ansiktet, han berättar att han lider av den inflammatoriska hudsjukdomen "Rosacea".

HB om du läser detta... ett tips: Skaffa två mobiler en för privat bruk och en för din så kallade aktivism (som du stänger av när du inte kan ta emot samtal), problem solved.
Senast redigerad av Kackotopi 2021-01-09 kl. 16:03. Anledning: *Rosacea
Citera
2021-01-09, 16:06
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
"En vädjan till mina tittare": https://www.youtube.com/watch?v=5reZdWai6KI HB säger att folk ringer till honom 24/7 men vem ringer mitt i natten? Är det busringare? För det är inte normalt att ringa någon mitt i natten - annars kan det ju bara vara foliehattarna/ensamma kufar som vill diskutera sina konspirationsteorier. Hans mejl är tydligen sönder bombad också: "327 olästa mejl". HB berättar också om varför han har utslag i ansiktet, han berättar att han lider av den inflammatoriska hudsjukdomen "Rosacea".

HB om du läser detta... ett tips: Skaffa två mobiler en för privat bruk och en för din så kallade aktivism (som du stänger av när du inte kan ta emot samtal), problem solved.

Foliehattar är ofta maniska så det kan nog vara de som ringer, om han inte ljuger igen förstås.

Det nödvändiga valet mellan bag-in-box och en ny mobil är nog lätt för Håkan.
Citera
2021-01-09, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Jag tror att dom flesta som ringer till Håkan är lite äldre fruntimmer som sitter ensamma och vill ha nån slags kontakt med Håkan. Dom här kvinnorna tycker Håkan är en riktig karlakarl och samtidigt bjuder han på sig själv och är charmig och humoristisk.

Ärligt talat tror jag Håkan varit rätt duktig under hela sitt liv att få dom här äldre kvinnorna dit han själv vill.

Det sistnämnda kan nog stämma en aning, erfarenhet har alla även H.B, men det har spolierat över, men
är allt sant han mumlar om, det mesta verka vara tagit ur drömmarnas värld. Skippar han alkoholen helt
och kör 100% seriöst så kanske. Han verka tro han driver någon nyhetskanal - "Breaking News" Ett stort
skämt hela kanalen och att gammelpacket swishar han spritpengar är bara sorgligt. Inte är det Ramlösa.
Citera
2021-01-09, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Foliehattar är ofta maniska så det kan nog vara de som ringer, om han inte ljuger igen förstås.

Det nödvändiga valet mellan bag-in-box och en ny mobil är nog lätt för Håkan.

Samtidigt tror jag att han gillar illusionen av sig själv som en slags populär pseudo-kändis. Annars hade han inte lyft 'problematiken' så ofta som han gör. Det finns inget som hindrar honom från att antingen slå av ljudet eller byta telefonnummer till ett som han inte skyltar med på internet.

Sen tror jag inte heller att det rör sig om så extremt många samtal som Håkan pratar om. Tror snarare att han överdriver ganska rejält här också.
Citera
2021-01-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Samtidigt tror jag att han gillar illusionen av sig själv som en slags populär pseudo-kändis. Annars hade han inte lyft 'problematiken' så ofta som han gör. Det finns inget som hindrar honom från att antingen slå av ljudet eller byta telefonnummer till ett som han inte skyltar med på internet.

Sen tror jag inte heller att det rör sig om så extremt många samtal som Håkan pratar om. Tror snarare att han överdriver ganska rejält här också.

Där har du sanningen om H.B
Citera
2021-01-09, 20:15
Medlem
Abonnenter?
Vilken pajas..
https://youtu.be/BjOM30no6OU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto