2020-10-06, 18:44
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Är han för dum för att förstå detta eller vad? Hade han spelat sina kort snyggt hade han först tackat vårdpersonal och sedan skickat starka signaler till folket av att han lärt sig mer om detta virus och dess allvar, och framhålla att han kommer göra allt i sin makt för att USA ska ta sig igenom det. Det räcker så.

Nu fortsätter han dumma sig för att han tror att han framstår som stark, när han egentligen framstår som för svag för att någonsin erkänna att han underskattade viruset. Nog för att han inte blev så sjuk, men det spelar ingen roll. Han borde förstå retorik bättre än detta. Han ger bort valet till Biden. Det är över, detta var droppen.

Jag tror det var en blandning av desperation över att missa valets slutspurt och feberförvirring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Är han för dum för att förstå detta eller vad? Hade han spelat sina kort snyggt hade han först tackat vårdpersonal och sedan skickat starka signaler till folket av att han lärt sig mer om detta virus och dess allvar, och framhålla att han kommer göra allt i sin makt för att USA ska ta sig igenom det. Det räcker så.

Nu fortsätter han dumma sig för att han tror att han framstår som stark, när han egentligen framstår som för svag för att någonsin erkänna att han underskattade viruset. Nog för att han inte blev så sjuk, men det spelar ingen roll. Han borde förstå retorik bättre än detta. Han ger bort valet till Biden. Det är över, detta var droppen.

Klippet där han tar av masken och står och flämtar efter luft säger väl allt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Vart fasen har du fått dom siffrorna ifrån? Källa? Och CNN eller annan skit som källa tack.

The CDC predicts that at least 12,000 Americans will die from the flu in any given year. As many as 61,000 people died in the 2017-2018 flu season, and 45 million were infected.

Färre dör i influensa varje år. Det är bara fakta det min lilla vän.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Han och Boris har stake, något som vänsterblivna verkar sakna.
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/johnson-jag-blev-s%C3%A5-sjuk-f%C3%B6r-att-jag-var-fet/ar-BB19KyUx?ocid=msedgntp

Du kan börja läsa detta om BoJo innan du surrar om vem som har stake eller inte jag vet vem som har det och det är inte Trump vad än du vill framstå!
Citera
2020-10-06, 18:47
Medlem
Kan inte wolfgang Hansson bara sluta skriva dessa vänstervridna artiklar en efter en. Kan bara pumpar ut galla över Trump. Och han skyltar ju inte längre att han är demokrat,
Han tror USA kommer bli som Nordkorea och Saddam Hussein nu.
Har wolfie tagit svamp ikväll eller?
Han inser väl att roe vs wade är uppe på tapeten och några scotus kommer bli utbytta mot mer konservativa domare. Som kommer ta bort abortlagen.
Dessa pack uppe på fina titlar i Sverige försöker få fler svenska att bli anti Trump? De har ju inte ens rösträtt i USA vad Fan är meningen då?
Vi sitter ju bara på läktarplatsen.
Haha kul är det i alla fall de vet att USA valdeltagande är enormt stort jämfört med tidigare år och det innebär Trump kommer vinna igen 🥇 🇺🇸 Maga
Citera
2020-10-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Man blir duracellkanin av cortison, det är väl därför han känner sig "bättre än på 20 år"...
Har jag då aldrig märkt
Citera
2020-10-06, 18:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Kan inte wolfgang Hansson bara sluta skriva dessa vänstervridna artiklar en efter en. Kan bara pumpar ut galla över Trump. Och han skyltar ju inte längre att han är demokrat,
Han tror USA kommer bli som Nordkorea och Saddam Hussein nu.
Har wolfie tagit svamp ikväll eller?
Han inser väl att roe vs wade är uppe på tapeten och några scotus kommer bli utbytta mot mer konservativa domare. Som kommer ta bort abortlagen.
Dessa pack uppe på fina titlar i Sverige försöker få fler svenska att bli anti Trump? De har ju inte ens rösträtt i USA vad Fan är meningen då?
Vi sitter ju bara på läktarplatsen.
Haha kul är det i alla fall de vet att USA valdeltagande är enormt stort jämfört med tidigare år och det innebär Trump kommer vinna igen 🥇 🇺🇸 Maga
Det sista hoppas du på ska stämma med det du tror, Problemet är bara av dem som redan nu förtids röstat är demokrater till till stor del republikanerna har inget intresse av dem saken....
Citera
2020-10-06, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Har jag då aldrig märkt

Men det är så det fungerar i högre doser. Och sen beror det på vilken typ av preparat man får.
Citera
2020-10-06, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det sista hoppas du på ska stämma med det du tror, Problemet är bara av dem som redan nu förtids röstat är demokrater till till stor del republikanerna har inget intresse av dem saken....

Vad har hänt med svenskalektionerna..
Citera
2020-10-06, 18:55
Medlem
Trump gör de i Vita Huset rädda. Och det förstår jag. Trump är ju hög som ett hus och kopplar inte alls.

Citat:
The White House executive residence staff has dwindled to “extremely essential,” a source familiar tells CNN. The source reiterated CNN's reporting from earlier this week that staff remain “nervous,” and “there is concern,” for their safety and well-being. The source added this is even more the case since President Trump returned to the White House last night.

“The nervousness has elevated since the President got back,” said the source, who confirmed there is a skeleton crew of staff overall in the residence, and these staff are taking “extreme precautions.” This person would not elaborate on what exactly those precautions are.
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enSE764SE764&sxsrf=ALeKk00L02m7 sgVUtXMjcdvYZSCicbanMw%3A1602002519964&ei=V558X-qyOoOOrwTctal4&q=dies+in+influenza+usa&oq=dies+in+ influenza+usa&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIJCAAQyQMQFhAeM gYIABAWEB4yBggAEBYQHjoECAAQRzoLCAAQyQMQDRAFEB46CAg AEA0QBRAeULgaW IUgYIYoaABwAngAgAFniAH5ApIBAzIuMpgBAKABAaoBB2d3cy1 3aXrIAQjAAQE&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwiquoa5tKDsAhUDx4sKHdxaCg8Q4dUDCA0&ua ct=5
Citera
2020-10-06, 19:03
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Har jag då aldrig märkt

Det beror på dosen. Trump får högdos och korttidsbehandling, då blir man helt uppskruvad. Smärtor och trötthet försvinner.
Citera
2020-10-06, 19:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Men det är så det fungerar i högre doser. Och sen beror det på vilken typ av preparat man får.
Och sen om man tar det varaktigt så försvinner/minskar även den effekten av dexametason.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in