Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Jag skulle mer säga att det är medicineringen som håller honom uppe och som får honom att känna sig piggare, men som sagt det är mindre än 4 veckor kvar till valdagen så detta är inte optimalt för honom, inte för fem öre.
Tänker att medicinerna är en kombination av att hålla Trump uppe till priset av att han är omtöcknad, vilket resulterar i förenklade uppmaningar i versaler på Twitter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Vet inte om jag kan hålla med dig där, han har kommit med rätt dumma kommentarer tidigare om att han skulle veta bättre än exempelvis generaler och att han skulle kunna förstå saker lika bra som läkare osv, så risken finns att han tror sig veta bättre
Jag har, i olika intervjuer, hört kloka kommentarer från Trump; exempelvis hur han ser på expertis och att han självklart inser att han kan ha fel ibland. Han har otvivelaktigt en bufflig attityd, men att framställa honom i svartvita drag, åt vardera håll, tror jag är kontraproduktivt för sakfrågorna.
Intressant psykologi. Någon läkare tyckte det var vansinne att Trump tilläts ta en biltur utanför sjukhuset. Kanske resten av läkarna krökte rygg för att inte stöta sig med presidenten; om de samfällt sagt NEJ, nog skulle han ha lyssnat då.