Citat:
Ursprungligen postat av
skogshuggar3n
Jag står inte långt till höger, bara höger. På samma sätt som du representerar vänstern.
M & KD är utpräglade vänsterliberaler med fokus på massinvandring, regnbågsfamiljer, allas lika värde och överstatliga institutioner. Behöver du verkligen fråga? SD är bättre men rör sig ideologiskt mot etablissemanget i alla frågor.
Är det otäckt att vara icke-radikal? Ok. Bu!
Ledsen att detta svar blir väldigt mycket off-topic, därför slänger jag först ut en fråga, för allmänt svar från någon som har en relevant uppfattning, gällande valet av domare till Högsta Domstolen som är i högsta grad relevant.
När nu allt fler Republikanska Senatsmedlemmar insjuknar i Covid och med stor sannolikhet inte kan medverka vid omröstningen till förmån för Amy Coney Barrett i Senaten., Vad händer då med omröstningen? Finns det ett kvittningssystem, likt det svenska, vid frånvarande senatsmedlemmar? Eller röstar bara de som är närvarande, för i så fall börjar det likna en förlust, för nomineringen av Amy Coney Barrett.
Och till mitt svar på ditt inlägg;
Har du pratat med Ebba Busch och Ulf Kristersson om att dom är Vänsterliberaler? Jag tror gärna dom vill veta detta.
Om du exkluderar dessa partier och till viss del även SD, så finns du själv i ett sammanhang som samlade 1.1 procent i senaste Riksdagsvalet ungefär som Feministiskt Initiativ. Därför kommer jag att behandla dina inlägg från nu som ungefär lika intressanta som från Farida al-Abani och hennes gelikar.