2020-09-24, 12:06
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ja, det är precis så hon sa. Analsex är standard.

Du får trösta dig med att du har en oblyg dotter och lära henne sätta gränser samt att porr är ”fantasier” och absolut inte verklighet.
Citera
2020-09-24, 12:08
Medlem
fittslickarns avatar
Tragisk uteckling. Vore jag TS skulle jag leta upp kyrklig skola. Hon blir kanske sne i huvudet men slipper i alla fall bli våldtagen av en massa pojkar för mellanöstern. I frikyrkan har pastorn enbart den rätten.

Citat:
Ja, det är precis så hon sa. Analsex är standard.

Mycket beror på importen då män i många länder uppskattar att köra varandra i röven. Förstår inte fascinationen för analsex. Hur slapp ska en tjej vara för att man ska föredra arslet?
Citera
2020-09-24, 12:09
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
Det är främst kvinnor som fostrar barnen hemma, i skolan och mest tjejer som har sociala medier där yta är allt. U do the math

Hälsningar en smart välutbildad kvinna med barn som inser var skulden främst ligger....
Så kvinnorna är skulden till att killar kollar på porr och ser det som verklighet?

Kvinnor som styr porrindustrin?

Du verkar som en intelligent och insiktsfull kvinna. Fråga dina barn hur de ser på sex.

Ett tips från en pappa till en mamma.
Citera
2020-09-24, 12:15
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Så kvinnorna är skulden till att killar kollar på porr och ser det som verklighet?

Du verkar som en intelligent och insiktsfull kvinna. Fråga dina barn hur de ser på sex.

Det är ju kvinnor som rekryterar kvinnor till porren din jävla idiot.
Citera
2020-09-24, 12:19
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01

Oj.... där tänkte du till. Förstår att du har stor kunskap om ämnet i stort. Du uttrycker dig bra i text dessutom.
Citera
2020-09-24, 12:20
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:

Varje människa har ett eget ansvar. Tjejer har sitt ansvar att inte medverka ( och ja, det finns andra yrken) Är det ngn som tvingar unga tjejer på sociala medier att fläka ut sig och fixa sitt utseende? Nej. Vilka arbetar främst inom skönhet? Kvinnor.
Så vilka påverkar tjejer, jo tjejer själva. Det finns inget systerskap utan det är pengar som triumfar, alltid. Jag kanske är cynisk men jag är 40 år och allt annat än naiv och blind.

Mina barn ( pojkar) 12 och 20 får lära sig tidigt att bete sig som folk. I min värld börjar samhället i hemmet. Porr är inte på riktigt och det är bara pengar.

Pressen på unga idag är fördjävlig men det enda vi föräldrar kan göra att ge barnen förutsättningar att bli så trygga som möjligt och prata prata prata. Att bry sig.
Att ge män skulden är en farlig generalisering anser jag
Citera
2020-09-24, 12:20
Medlem
swebarbs avatar
Ingen tvingar dom väl att titta? dom får väl ta lite eget ansvar som vuxna istället. Sen kollar tjejer på grövre saker än killar oftast fastän dom inte erkänner det själva.
Citera
2020-09-24, 12:24
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Hur tror ni människor överhuvudtaget påverkas av skiten
Citera
2020-09-24, 12:26
Medlem
Du har lite ogenomtänkt trådstart som rör olika ämnen. Det är ju två skilda frågor varför samhället är dränkt i porr och varför tjejer väljer killar som vill få dem att ställa upp på porrfilmssex.

Svaret på första frågeställningen är att det beror på kvinnlig frigjordhet. Om kvinnor tillåts att äga sin egen sexualitet innebär det med nödvändighet att de också tillåts exploatera den ekonomiskt, vilket leder till porrgenomdränkt samhälle om det finns distributionsmöjligheter. Enda lösningen på det här är att kvinnor förbjuds självbestämmande över sina egna kroppar.

Andra frågeställningen är att kvinnor i alla åldrar framför allt vill ha män som andra kvinnor vill ha, alltså män med starka möjligheter att ställa krav. Precis som man får räkna med att jobba över obetalt om man vill in i en glamourbransch som alla andra vill in i får tjejer som vill ha en populär kille räkna med att ta den i tvåan. Skulle de kunna tänka sig en frikyrklig glasögonorm uppstår inte det problemet.

I grunden beror alltså bägge fenomenen på att kvinnor själva får välja. I samhällen där de inte får det slipper man den här sortens problematik.
Citera
2020-09-24, 12:28
Medlem
Ja vanligt sex rakt upp och ned är ju ganska tråkigt och man kan lika bra vara utan. Måste ju hända nånting mer för att det ska vara kul. Dock upplever jag ändå att många tjejer gillar lite hårdare tag också. Något som är svårt att få med dem på är oftast dirtytalkingen men det går att lära upp bra.
Citera
2020-09-24, 12:30
Medlem
Questioneers avatar
Om de har blivit våldtagna så ska de anmäla händelsen till polisen, det finns inget "jag känner mig våldtagen" antigen har man blivit våldtagen eller så har man inte blivit våldtagen.
Senast redigerad av Questioneer 2020-09-24 kl. 12:34.
Citera
2020-09-24, 12:31
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01

Vem som rekryterar är totalt ointressant. Vad som är intressant är vilka det är som finansierar skiten.

De börjar på J.

Porr borde givetvis förbjudas med omedelbar verkan. Det är gift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in