2020-09-24, 11:08
Medlem
Tabell förutsättningar när åklagaren bör yrka på utvisning.

https://www.bildtagg.se/bild/16rnpfn88019vh75dr6s91

Rimligtvis borde vi hamna på rutan Nordisk medborgare bosatt i Serige. I så fall krävs synnerliga skäl för utvisning.
Senast redigerad av leosurvey 2020-09-24 kl. 11:13.
Citera
2020-09-24, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Var det heterovåldtäkt eller homo ?,
Om det är homo är inte Hagaparken välkänt
plats för cruising?

Ett härdigt släkte islänningarna. Det var väl mitt i vintern?
Citera
2020-09-24, 14:11
Avslutad
Varför dividera om asets eventuella etnicitet när det uppenbara problemet är att man kan våldta i detta land och få en returbiljett. Vi vet alla att det handlar om något missfoster från öknen, detta ändrar inte det faktum att lagarna står och blir. Vi har få röster som ifrågasätter våra grundlagar och dess applikation på dagens samhälle. Vi är förhelvete inte USA. Efter all denna satans progressivitet kan vi köra upp lagboken i röven och tänka om. Vad är bäst för dig, mig och våra familjer. Kan man inte sluta sig bakom det bör man också ruttna i öknen.
Citera
2020-09-24, 14:19
Medlem
Skaraborg2s avatar
Islänningen bott länge i landet.

De fyra sista siffrorna i islänningens personnummer visar på att han har bott länge i Sverige.
Citera
2020-09-24, 20:49
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forks
Varför dividera om asets eventuella etnicitet när det uppenbara problemet är att man kan våldta i detta land och få en returbiljett. Vi vet alla att det handlar om något missfoster från öknen, detta ändrar inte det faktum att lagarna står och blir. Vi har få röster som ifrågasätter våra grundlagar och dess applikation på dagens samhälle. Vi är förhelvete inte USA. Efter all denna satans progressivitet kan vi köra upp lagboken i röven och tänka om. Vad är bäst för dig, mig och våra familjer. Kan man inte sluta sig bakom det bör man också ruttna i öknen.
Du har fel angående det fetade. Gubben är uppväxt i Sverige, med vita föräldrar.
Jag själv är starkt anti araber, afrikaner, muslimer, zigenare och allt däremellan som förpestar och förstör vårat land, men...
Nu handlar det om en "viking" som står anklagad.
Jag, och flera med mig, VET att det är så, kan du inte bara acceptera det?!
Citera
2020-09-24, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Källa på det? Det kan ju även lika gärna stå för Anders, Andrew eller Aylan. Tråden ligger i ABoK. Därför är det rimligt att spekulera om gärningsmannen. Erfarenhet och kriminalstatistik säger att det är sannolikare att bli våldtagen i röven av Ahmed än av Arnor. Och att personen påstås vara medborgare i Island säger noll och intet. Därför håller jag mig till min tes om att GM ursprungligen kommer från en icke skidåkande nation men att denne vid något tillfälle lyckats mygla till sig ett medborgarskap, kanske genom giftermål. Gubben är ju född -69 så det har funnits gott om tid.
Fast den här gången var det inte en aschmed eller muhammed utan en äkta islänning med vikinganamn som tryckt sin kuk i röven på någon som inte ville det. Blir stenhårt straff och utvisning.
Citera
2020-09-24, 22:22
Medlem
Alla väntar spänt på hur denna DOM faller ut.

to 24-sep 09:00 - 16:30 Huvudförhandling B 7781-19 våldtäkt mot barn m.m

Om allt har gått som det ska (ej inställd) då ska det vara klart idag.

https://www.domstol.se/globalassets/episerver-forms/domstol/solna_tingsratt/v39.2020.pdf
Citera
2020-09-25, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Vad är det för märkligt med att ”vikingen från Reykjavik” skulle vara bög? Tror fan att han väljer flytta till fjolliga Stockholm än stannar kvar i den lilla trångsynta bonnhålan på Island.

Vad som skett i Hagaparken vet vi inte annat än att det rubriceras som anal våldtäkt.

Det tycks ju i alla fall inte ha varit ett slumpartat överfall.
Island är inte trångsynt när det gäller homosexualitet. Dock tråkigt att bo där. Levnadskostnaden är högre än inkomsten.
Citera
2020-09-25, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, men har har fått uppfattningen att mannen i den här tråden kallas för Eje/Eie/Eye.
Ægir uttalas Ajir
Citera
2020-09-25, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast hur många finns det med hela namnkombinationen?

Eftersom hela namnkombinationen står i stämningsansökan så är det namnen han är registrerad med.

Data från folkbokföringen 1990.

Jonsson, Aegir* Sigur*björn*

Efternamnet - Jonsson - är svenskt. De andra är förnamn.

Jonsson är oxo isländskt efternamn.
Citera
2020-09-25, 10:32
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Den homosexuella sexturismen till Sverige är något som behöver belysas oftare.
Citera
2020-09-25, 14:01
Medlem
Skaraborg2s avatar
Bott länge i landet.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Du har fel angående det fetade. Gubben är uppväxt i Sverige, med vita föräldrar.
Jag själv är starkt anti araber, afrikaner, muslimer, zigenare och allt däremellan som förpestar och förstör vårat land, men...
Nu handlar det om en "viking" som står anklagad.
Jag, och flera med mig, VET att det är så, kan du inte bara acceptera det?!

Islänningen bodde i a f här innan 1989-01-01.

Han kan mycket väl ha hamnat i Sverige tillsammans med sina föräldrar då han var barn men han är född utanför landets gränser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in