2020-10-05, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techn00b
Den enda i det sällskapet som jag vet har hållt käften om vad Eie sysslat med är Ty Tugwell.

Techn00b, Ty har skrivit en hälsning till dig på sin fb:

I'm really disgusted.
Whoever it is that is on flashback accusing me of knowing what Eie was up to and keeping quite about it, you are a disgusting person. I'm sure you don't know me because I have never indicated to anyone in anyway that I was ok with someone having sex with kids.
I don't know who this person (Techn00b on flashback) is and what the fuck they have to gain by making up some shit about me.
This is not a joke. This is personal to me. I have found out similar things about others who were close to me in the past and it Fucking destroyed then just like I am destroyed finding out about this now.
Whoever it is that's trying to get attention or be a part of something by mentioning my name, please stop this nonsense. You don't know my history and how seriously I take any kind of sexual molestation, rape or any criminal behavior when sex is concerned. Shame on you. And more over FUCK YOU!!
Citera
2020-10-05, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkapa
Om vadå?
Att en viss skara hoppar på julgranar? När det inte är matchdag?
Att detta bara skrattas åt inom kgb och folk säger bra jobbat?
Eller att kgb kommer istället för bbs på box och hoppar kids i huvudet så dom hamnar på intensiven för dom är nära att dö?

Så då måste det möjligen vara att dom inte skulle plocka D.E. jag har fel om?

Nej, meningen där du sa att kgb vetat om vad han sysslat med. Lät som ett försök till att få de till att alla vetat om detta utan att göra ett shit åt det. Men kanske misstolkade din mening.
Citera
2020-10-05, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Du verkar sitta på en hel del information,

Vad har Eie gjort tidigare, vilka rykten har florerat om honom och andra t.ex Ty - berätta allt du vet!

Jag är chockad och FATTAR INTE hur ni som kommer fram nu och säger att ni visste allt detta, varför i helvete har ni själva hållit tyst??!! Ni är inte ett skit bättre själva.

Jag vill veta exakt vilka av mina vänner som jag ska bryta kontakten med nu, och vilka jag inte ska låta umgås med mina barn i fortsättningen.

Håller med dig 100%. Så pinsamt och träda fram nu och säga att man vetat detta lääänge utan att ha gjort ett skit. Hoppas ni som skryter i denna tråd om att ni vetat känner er stolta nu
Citera
2020-10-05, 10:39
Medlem
Citat:
Alltså jag hoppas innerligt att den här händelsen leder till en #metoo no.2 och att alla ni som säger att du och alla andra har vetat i alla år, tar och slutar tiga nu och BERÄTTAR ALLT NI VET - om Eje och om ALLA ANDRA förövare som döljer sig i skuggorna! Om ni fortsätter vara tysta nu så är ni inte ETT SKIT bättre än någon annan av dem ni anklagar för att mörka och dölja undan. Varför har inte DU gått ut med vad du vet, eller gjort anmälan om du nu har sett och hört?? Rave SKA vara en fristad där alla ska kunna känna sig trygga, slippa bli våldtagna eller kränkta.

Så, allt upp på bordet nu - BERÄTTA ALLT DU VET, varenda litet rykte och allt vad du sett.

Och nästa gång du hör ett sådant rykte eller ser något opassande som sker så hoppas jag att du inte också bara blundar och inte säger något precis som alla, utan att du ingriper, pratar med arrangören, gör polisanmälan, diskuterar på ett forum på nätet, aktion beroende på situation - men något!?

Du är naiv och verkar inte förstå vilken personlig risk man utsätter sig för.
Vi pratar om en krets där en hel del personer har kontakter med den undre världen och mycket står nu på spel.
Det är ingen slump att det är så tyst.

Sett att några har avslöjat vilka dom är här, dom måste nu verkligen passa sig så deras liv inte blir till ett helvete.
Jag vågar inte själv längre och lämnar nu tråden.
Citera
2020-10-05, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Håller med dig 100%. Så pinsamt och träda fram nu och säga att man vetat detta lääänge utan att ha gjort ett skit. Hoppas ni som skryter i denna tråd om att ni vetat känner er stolta nu
Grejen är att alla vetat att Eie är ett äckel. Räcker att du gått på hans fester några gånger. Just att han äcklar sig med små-barn kanske inte alla visste men om man omger sig med en gubbe som går igång på tonåringar så är det väll klart att man vet om att personen inte är helt frisk/har någon mental rubbning.
Senast redigerad av AnonymKoprolit 2020-10-05 kl. 11:01.
Citera
2020-10-05, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techn00b
Du är naiv och verkar inte förstå vilken personlig risk man utsätter sig för.
Vi pratar om en krets där en hel del personer har kontakter med den undre världen och mycket står nu på spel.
Det är ingen slump att det är så tyst.

Sett att några har avslöjat vilka dom är här, dom måste nu verkligen passa sig så deras liv inte blir till ett helvete.
Jag vågar inte själv längre och lämnar nu tråden.

Hahahahahaha vad fan snackar du för skit, tror du att du bor på Sicilien eller? Det är ju rätt uppenbart att du inte har någon koll alls på Stockholms technoscen och känner inte en jävel, har du ens varit på någon fest här nån gång?

Och även om det fanns maffiafasoner som du antyder - du är anonym på ett anonymt forum, vad har du att riskera? Skaffa en ny helt anonym användare om du nu är så rädd att outa dig genom ditt anonyma Tech00b nick.

Sanningen är väl att du inte kan backa upp ditt skitsnack så nu fegar du ur. Om du inte ljuger utan faktiskt sitter på info om våldtäktsmän och pedofiler, så gör du själv just nu precis det du har anklagat andra i tråden för, nämligen att vara tysta och inte berätta vad de vet. Reflektioner på det?
Senast redigerad av Queenjani 2020-10-05 kl. 11:12.
Citera
2020-10-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKoprolit
Grejen är att alla vetat att Eie är ett äckel. Räcker att du gått på hans fester några gånger. Just att han äcklar sig med små-barn kanske inte alla visste men om man omger sig med en gubbe som går igång på tonåringar så är det väll klart att man vet om att personen inte är helt frisk/har någon mental rubbning.

Förklara, på vilket sätt är det uppenbart för alla? Vad är det man har blivit vittne till om man har gått på Eies fester?

Jag har gått på många av Eies fester, vi är vänner på facebook och jag har haft med honom att göra i olika sammanhang. Min uppfattning om Eie är att han är väldigt privat av sig, jag har aldrig sett honom vara närgången med någon och de killar jag ev sett hänga vid DJ-båset har alla varit i myndig ålder. Så nej, jag har inte fått några indikationer på att han är ett äckel. Vad är det jag har missat??
Citera
2020-10-05, 11:13
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Kan ni diskutera Oscar Wilde någon annanstans i nåt historiskt forum eller så tack
Givetvis. Det fallet är ju långt borta, och på sin plats att bemöta påståendena helt kort just eftersom ingen här lär pröva det någon annanstans. Jag kan inte kretserna kring Eie men ser att du i nästa inlägg vidarebefordar en Tys egna ord, och gott så. Jag väntar i nåt historiskt forum.
Citera
2020-10-05, 11:18
Medlem
Citat:
Förklara, på vilket sätt är det uppenbart för alla? Vad är det man har blivit vittne till om man har gått på Eies fester?

Jag har gått på många av Eies fester, vi är vänner på facebook och jag har haft med honom att göra i olika sammanhang. Min uppfattning om Eie är att han är väldigt privat av sig, jag har aldrig sett honom vara närgången med någon och de killar jag ev sett hänga vid DJ-båset har alla varit i myndig ålder. Så nej, jag har inte fått några indikationer på att han är ett äckel. Vad är det jag har missat??
Då råkar väll jag ha stött på honom i andra situationer än dig. Och när jag läser andras kommentarer så verkar jag inte vara ensam om det.
Citera
2020-10-05, 11:23
Medlem
Citat:
Då råkar väll jag ha stött på honom i andra situationer än dig. Och när jag läser andras kommentarer så verkar jag inte vara ensam om det.

Men ta skägget ur brevlådan och berätta vad DU har sett och hört!!! Var inte en del av problemet = tystnadskulturen som du kritiserar utan SJUNG UT - VAD VET DU?
Citera
2020-10-05, 11:37
Medlem
Citat:
Alltså de visste ju att han gillade små pojkar men inte så små pojkar.
Flera i Eie's omgivning som rör sig med småpojkar, förstår att ni tog upp Ty tidigare i tråden då även han rör sig mycket bland småpojkar/flickor och gubbar med sådana intressen men det har väll mest med bastun/darkside engagemanget att göra. Men när man mer eller mindre bor med äckel som utnyttjar småflickor/pojkar så ser jag inget fel att ta upp detta.
Men fortfarande alldeles knäpptyst, typ ingen i SLR (Eie's label) har sagt ett ord ännu lol.
Så skönt att vi nu kan slippa alla dessa fucking posers. Så många som sugit Eie's kuk för att få en fot in i rave Stockholm.
Bifogar några urklipp från facebook, spel för galleriet kallas det?
Och så Pride festen han arrangerade på slagsta holme, stora problem med båtar som inte kom.
Bra när pojkarna inte kan smita :-)
https://forumfiles.com/JbE6rbc0p5/idiot1_png
https://forumfiles.com/P3Ecrbc0pf/idiot2_png
https://forumfiles.com/N9E4rbc9p2/idiot3_png
https://forumfiles.com/L3E1r7cep0/rapeisland_png

Det här t.ex. om du sitter på info om andra personer som du menar rör sig med småpojkar - vad gör du åt det??? Vilka är de?? UT MED NAMNEN!!

Jag hoppas de är anmälda så vi kan rensa bort alla äckel och inga fler barn behöver bli antastade! Om du inte vågar anmäla själv (med risk för ståplats i Nybroviken som tönt-Tech00b fabulerar om) så släng ut namnen här - du är ju anonym så KBK!!
Citera
2020-10-05, 11:42
Medlem
Hur kan man ”inte tro sina öron” när man får reda på att en horunge visar sig vara pedofil? Hade inte hört talas om eie innan detta men på varje bild som sprids ser han både obehaglig och opålitlig ut. Är denna kompis till eie kanske inblandad men nu med behov av att ta avstånd?

https://mobile.twitter.com/kallestrandberg/status/1311985296356016129
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in