2020-09-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wh0re
Jag tänker ta en rejäl chansning här och anta att du klipper håret på huvudet. Det växer där av en anledning. Sluta sitt här och läxa upp folk din jävla hycklare.
Jag håller en viss längd på håret på huvud och ansikte. Det beror på att det växer hela tiden till skillnad mot håret på resten av kroppen.

Män ska vara ludna, det gillar kvinnor. Du ska se när de kör sina små fingrar genom håret på mitt bröst och myser av välbehag!
Citera
2020-09-21, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Varför ens ta bort det, det växer där av en anledning?

Jag tar inte bort allt-
Jag trimmar en hel del.

Måste ju vara kreativ där nere.
Citera
2020-09-21, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Jag tar inte bort allt-
Jag trimmar en hel del.

Du skriver ju dock att du rakar dig i ditt första inlägg. Hur ska du ha det?
Citera
2020-09-21, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MyMasterPiece
Du skriver ju dock att du rakar dig i ditt första inlägg. Hur ska du ha det?

Jag kan uppdatera och skriva att jag rakar bara 30% pung då. resten trim
Om det nu är så viktigt
Citera
2020-09-21, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Jag tar inte bort allt-
Jag trimmar en hel del.

Du skriver ju att du vill skada dig själv. Nöj dig med att trimma om du nu måste göra något. Du får ju dock mer hår ju mer du håller på. Kroppen vill nämligen ha hår där!
Citera
2020-09-21, 23:40
Avslutad
Jag plockar allt hår på skrotum och penis. Det tar ca 3 veckor tills det kommer tillbaka.
Citera
2020-09-22, 00:50
Medlem
dengamleDs avatar
Gå och få en brazilian, håller sig lent i flera veckor
Citera
2020-09-22, 02:36
Medlem
Knastrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Jag plockar allt hår på skrotum och penis. Det tar ca 3 veckor tills det kommer tillbaka.

Menar du att du sitter och plockar håren från pungen ett i taget med pincett vart 3e vecka? Det låter fruktansvärt. Men kan inte bara vara jag som tycker att det rent spontant känns livsfarligt att vaxa pungen? Rädd att något mer än hår ska slitas upp eller slitas av
Citera
2020-09-22, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Detta har aldrig lyckats bevisa stämma.
Alla kvinnor som epilerar kroppen borde ha skrämts bort av all sin behårighet. Det är en seglevad myt.
Nej, jag har beviset på min handled, den ligger nämligen mot ett bord eller en musmatta större delen av dagen och just vid kontaktytan har jag mer hår som dessutom är grövre.

När jag rakar ansiktet så växer det ut mycket snabbare än om jag trimmar skägget.

Mitt förhållande tyckte det var kul att vaxa ena benet på mig för tre veckor sedan och håren på det benet är bra mycket grövre och mörkare än det andra som jag aldrig klippt/rakat/bränt/epilerat/vaxat i hela mitt liv. På sin höjd har håren fastnat i byxbenen och lossnat på det viset.

Nackdelen med att raka, vaxa eller epilera är att man mycket lättare får inväxta hår, finnar eller andra irritationer i huden.
Jag har ALDRIG träffat en rakad/vaxad/epilerad tjej som inte har minst en inflammerad hårsäck på könsorganet.
Och när jag kör med rakhyvel i ansiktet så är det bara en fråga om tid innan någon form av irritation uppstår där.

Därför trimmar jag endast och kör bara kortaste läget på trimmern för att forma skägget eftersom jag annars ser ut som en grottmänniska eftersom jag har skägg ner över adamsäpplet och upp ovanför kindbenen.

Vad det gäller kuken och pungen så låter jag det vara helt och hållet större delen av året.
Det är bara när jag vill vara lite extra snygg för motparten som jag väljer att klippa ner det lite så att det ligger lite mer rakt istället för krulligt över hela paketet.

Och jag har det så illa att det växer upp för sidan av ballen. Vissa har klagat på att det river dom i vaginan vissa gånger när jag verkligen går in på djupet.
Fast så klagar dom väl lika mycket på att dom har livmoderhalsen i ... halsen.

Men nej, jag tycker verkligen inte man skall "riva" punghår. Det är jättestor risk med infektioner i hårsäckarna i skrevet när man ger sig på dessa.
Ett förhållande (kvinna alltså) fick en cysta på framstjärten som läkare var tvungen att operera bort.
Dom skar ut en klump på 3 cm i längd och 5 mm i diameter. Dessa uppstår alltså när en hårsäck blir speciellt inflammerad och växer inåt och i mångt och mycket beter sig som cancer.

EDIT:

Den enda myten om hår jag har hört som jag vet är felaktig är "om man inte sover med händerna på täcket så får man håriga händer."
Detta är såklart en kristen saga för att förhindra att ungdomar ligger i sängen och runkar hela nätterna.
Senast redigerad av Cadde 2020-09-22 kl. 04:39.
Citera
2020-09-22, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cadde
Nej, jag har beviset på min handled, den ligger nämligen mot ett bord eller en musmatta större delen av dagen och just vid kontaktytan har jag mer hår som dessutom är grövre.

När jag rakar ansiktet så växer det ut mycket snabbare än om jag trimmar skägget.

Mitt förhållande tyckte det var kul att vaxa ena benet på mig för tre veckor sedan och håren på det benet är bra mycket grövre och mörkare än det andra som jag aldrig klippt/rakat/bränt/epilerat/vaxat i hela mitt liv. På sin höjd har håren fastnat i byxbenen och lossnat på det viset.

Nackdelen med att raka, vaxa eller epilera är att man mycket lättare får inväxta hår, finnar eller andra irritationer i huden.
Jag har ALDRIG träffat en rakad/vaxad/epilerad tjej som inte har minst en inflammerad hårsäck på könsorganet.
Och när jag kör med rakhyvel i ansiktet så är det bara en fråga om tid innan någon form av irritation uppstår där.

Därför trimmar jag endast och kör bara kortaste läget på trimmern för att forma skägget eftersom jag annars ser ut som en grottmänniska eftersom jag har skägg ner över adamsäpplet och upp ovanför kindbenen.

Vad det gäller kuken och pungen så låter jag det vara helt och hållet större delen av året.
Det är bara när jag vill vara lite extra snygg för motparten som jag väljer att klippa ner det lite så att det ligger lite mer rakt istället för krulligt över hela paketet.

Och jag har det så illa att det växer upp för sidan av ballen. Vissa har klagat på att det river dom i vaginan vissa gånger när jag verkligen går in på djupet.
Fast så klagar dom väl lika mycket på att dom har livmoderhalsen i ... halsen.

Men nej, jag tycker verkligen inte man skall "riva" punghår. Det är jättestor risk med infektioner i hårsäckarna i skrevet när man ger sig på dessa.
Ett förhållande (kvinna alltså) fick en cysta på framstjärten som läkare var tvungen att operera bort.
Dom skar ut en klump på 3 cm i längd och 5 mm i diameter. Dessa uppstår alltså när en hårsäck blir speciellt inflammerad och växer inåt och i mångt och mycket beter sig som cancer.

EDIT:

Den enda myten om hår jag har hört som jag vet är felaktig är "om man inte sover med händerna på täcket så får man håriga händer."
Detta är såklart en kristen saga för att förhindra att ungdomar ligger i sängen och runkar hela nätterna.

Finns absolut noll empirisk data bakom ditt påstående, bevisbördan ligger hos dig så för all del sätt fart och överblicka vad vetenskapliga studier beskriver istället för att ordbajsa som Annie Lööf.
Citera
2020-09-22, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knastras
Menar du att du sitter och plockar håren från pungen ett i taget med pincett vart 3e vecka? Det låter fruktansvärt. Men kan inte bara vara jag som tycker att det rent spontant känns livsfarligt att vaxa pungen? Rädd att något mer än hår ska slitas upp eller slitas av

Exakt.

Det slutar göra ont 3~4 gången och är sen ganska meditativt.

Blir nog bra mycket lenare än vaxning också.
Citera
2020-09-22, 14:16
Medlem
Finns laser att köpa som du använder på valfri kroppsdel. Då försvinner håret i ca 8 veckor.

Om du går och gör det hos en professionell så kan de göra att resultatet blir permanent. Kostar dock en slant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in