2020-09-21, 15:53
Medlem
Då jordnära är en omskrivning för någon som "står med bägge fötter på jorden": En praktiskt lagd fantasilös realist utan overkliga ambitioner. Förmodligen då en lätt bitter madam.

Jag föreslår valfri svensk småstad, gärna en fd bruksort. Kvinnor flyttar ifrån såna ställen och bara de mest jordnära blir kvar. Är hon över 25 men under 35 så är utflyttsdrömmarna borta, men utseendet är fortfarande ändå någotsånär. Hon får gärna jobba i äldrevården med, för maximal jordnärhet.
Citera
2020-09-21, 16:08
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
Så om man inte vill ha en feministhora som ridit 100+ män så är ett religiöst pucko det enda alternativet? Samhället har verkligen gått bakåt.

Som sagt, efter att ha försökt förstå dig och det du söker tror jag inte att du har särskilt många alternativ för att hitta kvinnor som du inte skulle beteckna som "feministhoror".

Jehovas Vittnen kanske inte är det mest lattjolajbans av ställen, men ibland får man göra som Lars Trier: ta det gode med det onde.
Tror att du där har goda chanser att träffa en sexuellt oerfaren kvinna med få intressen utöver familj och strikt umgänge med andra kärnfamiljer.
Citera
2020-09-21, 16:21
Medlem
Citat:
Är nyfiken på var ni hittar jordnära och bra kvinnor om man vill ha familj i dagens samhälle?

Nu väljer vi bort de flesta moderna svenska kvinnor som bara är knulldockor och inte duger till mer än engångsligg.

De senaste 10 åren tycker jag har varit extremt svårt att hitta en bra kvinna i Sverige. I princip omöjligt.

Onlinedejting

Helt uteslutet, bara en massa horor som hellre trycker upp brösten i kameran istället för att visa hela ansiktet. De flesta är bara där för uppmärksamheten.

Krogen

Kan fortfarande vara möjligt, men oftast är där mest horor som vill ha gratis drinkar och få uppmärksamhet. Att hitta rätt person här är som en nål i en höstack. En kvinna som går hem med män varje helg är inte en bra morsa till dina ungar.

Allmänna platser / Busskuren / Matbutiken

I Sverige känns det omöjligt att ragga på allmänna platser. Du likställs med en våldtäktsman och kvinnorna drar sig direkt om du gör ett närmande och tycker du är pervers om du säger hej till dem.

Kompisgänget

Här gäller det att umgås med bra personer. Detta är väl kanske det bästa sättet fortfarande, men det är även svårt då det är ren tur om en vettig människa dyker upp denna vägen.

Jobbet

Att ragga på jobbet idag likställs med våldtäkt och ofredande.

Ja vad säger man? Det är helt enkelt svårt att vara man i dagens samhälle och hitta en vettig kvinna om man vill bilda familj.

Kvalitén på kvinnorna har störtdykt sedan feminismen blev normen.

Brukar säga att de bästa kvinnorna är tagna och endast bottenskrapet är kvar, vilket verkar stämma bra.

Vad har ni för tips?

Det är nog svårt om du är ung, själv är jag över 50 och har hittat min drömkvinna som är äldre och tillhör den gamla skolan. Yngre kvinnor är oftast 4F. Ful, Fet, Fattig och Fitta. Springer runt i mjukisar samt arbetslös och tror att de är attraktiva.

Nåväl så önskar jag dig lycka till!

Hur kommer det sig att 4F alltid lyckas bli gravida? Det finns uppenbarligen män som trycker in kuken i vad som helst bara det är 37 grader.

//Benelli
Citera
2020-09-21, 16:23
Medlem
Tepexs avatar
Tycker mig se dessa trådar dagligen nu, jag tror du redan vet vem som egentligen behöver ändras på.
Citera
2020-09-21, 16:35
Medlem
Bli muslim och gift dig med en beslöjad kvinna. De enda människor som fortfarande till hög grad är riktiga ärbara kvinnor. Visst finns undantag men 5/10 är bra för att jämföra med andra grupper där 10/10 är dåliga iom lösaktigt leverne samt indoktrinerad till att krossa män.
Citera
2020-09-21, 16:48
Medlem
Nepal , eller i ett tält på den mongoliska stäppen .. lär dig uppskatta jäst hästmjölk med spottloskor..
Citera
2020-09-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tepex
Tycker mig se dessa trådar dagligen nu, jag tror du redan vet vem som egentligen behöver ändras på.

Knappast. Du kanske skall utbilda dig lite om hur samhället ser ut idag. Föreslår att du testar Tinder. Där kan du se hur många "bra" kvinnor det finns med sina vinglas och bröst i ansiktet.
Citera
2020-09-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheriff-John-Brown
Bli muslim och gift dig med en beslöjad kvinna. De enda människor som fortfarande till hög grad är riktiga ärbara kvinnor. Visst finns undantag men 5/10 är bra för att jämföra med andra grupper där 10/10 är dåliga iom lösaktigt leverne samt indoktrinerad till att krossa män.
Kan bara instämma .. Ser en jävligt fin brud som går förbi ibland .. hijabmuslim.. kanske 23-25 .. alltså hennes ansikte är 15 på en skala ett till 10. Tror hon är från syrien. .. .. Hon har väldigt snygga kläder och känsla för stil trots att hon ser typiskt muslimsk ut. Undviker alltid ögonkontakt, men "känner" om man tittar på henne, även om man bara kör förbi när hon är på gångbanan utanför huset .. .. då kan hon få ett lätt besvärat ansiktsuttryck
Hade inte tvekat en sekund att bli militant islamist och mujahideen ,om jag fått henne i gengäld.
Citera
2020-09-21, 16:58
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Knappast. Du kanske skall utbilda dig lite om hur samhället ser ut idag. Föreslår att du testar Tinder. Där kan du se hur många "bra" kvinnor det finns med sina vinglas och bröst i ansiktet.
Tinder är knappast ett tvärsnitt av samhället i stort.
Citera
2020-09-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Tinder är knappast ett tvärsnitt av samhället i stort.

Troligen inte, och frågan är om den jordnära kvinnan med sunda värderingar hänger på Tinder då det är så pass blandat med vad folk söker där?
Och frågan är om hon skulle "synas" i bruset?
Citera
2020-09-21, 17:09
Medlem
BigIvars avatar
Dom finns precis överallt. Det finns massor av rejäla, härliga, pålitliga och för all del skitsnygga kvinnor därute.

"Nu väljer vi bort de flesta moderna svenska kvinnor som bara är knulldockor och inte duger till mer än engångsligg."

Jag tror att du helt saknar förmågan ett se dem. Det kan bero på din inställning.
Citera
2020-09-21, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Hade inte tvekat en sekund att bli militant islamist och mujahideen ,om jag fått henne i gengäld.

Haha Då är hon snygg. Fast det är ju mååånga arabiska kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in