2021-05-24, 11:41
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel1987
Har hört att Fanny har misshandlat Malin ännu en gång för att Malin hade pratar med en brukare på Fannys gamla boende
Jag frågade tidigare "vem fan går från askan och rakt in i elden igen"? Det förstår ju vilken barnunge som helst att det kommer att fortsätta vara våldsamt med Fanny. Kimpa hade chansen att komma bort från eländet men tog den inte - stannar kvar i ett förhållande som är ohälsosamt. Det strös hellre ord som "älskar" och "diamanter" och så fajtas det därimellan.

Tills döden skiljer oss åt...
Citera
2021-05-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Jag frågade tidigare "vem fan går från askan och rakt in i elden igen"? Det förstår ju vilken barnunge som helst att det kommer att fortsätta vara våldsamt med Fanny. Kimpa hade chansen att komma bort från eländet men tog den inte - stannar kvar i ett förhållande som är ohälsosamt. Det strös hellre ord som "älskar" och "diamanter" och så fajtas det därimellan.

Tills döden skiljer oss åt...
Det är verkligen helt ointressant att läsa om deras barnsliga anklagelser och drama med varandra.
Först är det ljuva diamanter och livs kärlek -sedan blir kimpa uttråkad och retar upp Fanny som exploderar. Och då är det plötsligt syndast i världen om kimpa.

Tramserier är vad det är!
Citera
2021-09-28, 12:14
Medlem
Nån som vet nåt om vad som sker? Rykten säger F får besök lite nu och då av farbror/tant blå på boendet.
Citera
2021-09-29, 23:29
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nagareboshi-gin
Nån som vet nåt om vad som sker? Rykten säger F får besök lite nu och då av farbror/tant blå på boendet.

Bor F kvar i Kassjö? Jag såg Kimpa på NUS idag, hon såg lika munter ut som vanligt. Antar att de är ihop fortfarande...
Citera
2023-10-23, 16:54
Medlem
Knut-Annes avatar
För lite tvångsvård i dag, bäst att låsa in dem på psyket, resten av deras liv.
Borde också steriliseras, sådana skall absolut inte ha barn.
Citera
2026-07-18, 20:29
Medlem
Vet ni om dessa utsatt barn för övergrepp tex?
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Från Vk 16/9

Vad är det för kvinnor i 30-årsåldern som stjäl av barn? Vet att det är lite skrotigt folk som bor i gamla församlingsgården snett mittemot Backenskolan.

Kimpa och F*nny är kanske I farten igen?
Citera
2026-07-19, 12:50
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyCitrus81
Vet ni om dessa utsatt barn för övergrepp tex?

Nä det har jag inte hört. Men båda är typ som barn i huvudet. De har någon form av intellektuell funktionsnedsättning och mest troligt borderline, autism m.m
Citera
2026-07-28, 19:46
Medlem
Aha. Jag har känt en stark oro kring ddt inblandade barnet få K inte ger barnet vad hen behöver då hen är barnvakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in