Citat:
Ursprungligen postat av
Asgarvar
När jag trippar på svamp är det en stor favorit att också kombinera med cannabis. Jag tycker det kan öppna upp för en annorlunda och mer visuell upplevelse, med vissa andra effekter som kan vara både negativa och positiva (mest positiva enligt mig). Det finns mycket att prata om tycker jag, men dela med er av vad ni tycker om detta? Vilka strains på både svamp och cannabis har varit riktiga hits för er?
Jag gillar hybrider, precis innan svampen peakar. Pineapple Express och toppisar är min go-to. Då blir jag en fri själ som är separat från kroppen, även om jag kan vara i kroppen och styra den också - men bäst är förmågan att mentalt vara var jag än vill. Jag tror inte att det går att ha mer kul än att kunna göra vad man vill, utom kanske i klardrömmar då.
Rökte alltid under svamptripp, men upplevde att det istort sett räckte med smaken av gräs så blev man helt tvär bäng åh euforisk.
Bästa gången var nog när jag fick idén att mitt under peak på svampen sätta mig under täcket i sängen med en panlampa och en joint. Hotboxen som blir är helt förstörd speciellt under svamprus. Att polarn sedan stoppa huvudet in under täcket när man satt helt svampad gjorde upplevelsen ännu bättre. Rekommenderas för den vane! Men ha sitter om du ska hotboxa under täcket, stor brandrisk hehe
Mvh