2022-12-11, 20:54
Medlem
Att tysta Peyman så här var väldigt smart. Alla har gått på spioneriet. Ingen media får insyn och Fup är censurerat. Han kommer låsas in och isoleras. Nu vet alla vad som händer när du börjar granska makten.
Citera
2022-12-11, 20:56
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Hon är runt 50,, är du slut? Är du incel? 50!!!!!!! Kvinnor är over the hill vid 25, sen förfaller dom.
Sen ser man gubbarna som hon plockar, ja dom är flinstkalliga äckel, så visst blir dom till sig.
Så är man flintskallig så är man ett äckel ?
Citera
2022-12-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broschyr
Att tysta Peyman så här var väldigt smart. Alla har gått på spioneriet. Ingen media får insyn och Fup är censurerat. Han kommer låsas in och isoleras. Nu vet alla vad som händer när du börjar granska makten.

A for effort, men tror du får rätt svårt att sälja in till ”alla” att Peyman skulle vara nån form av ”Deep Throat” i den här soppan.
Citera
2022-12-11, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Jonas Gummesson, tidigare TV4, twittrar ikväll:

https://twitter.com/JonasGummesson/status/1602013257207783426

Stort tack för länken. En eloge till Gummesson. Angeläget att msm tar upp bollen och belyser jävsförhållandet mellan Anders Thornberg och Runar Viksten. Att anlita en pensionerad f.d domare väcker i sig också frågor. Dags att Thornberg intervjuas av en skarp journalist; är det förresten inte ett krav att ställa upp på intervju om man är RPC? Det är väl en del av hans arbete?
Citera
2022-12-11, 21:22
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master63
Så är man flintskallig så är man ett äckel ?

Sorry, jag tryckte på din "ömma" punkt tydligen. Regaine best a man can get.
Citera
2022-12-11, 21:25
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Sorry, jag tryckte på din "ömma" punkt tydligen. Regaine best a man can get.

Och ? Lätt att vara kaxig bakom skärmen !
Citera
2022-12-11, 21:42
Avslutad
Herregud vilken jäkla soppa detta är! Har hon legat med halva snuthuset? Sen blev alla som inte fick nåt avundsjuka och så drog ett sjuhelsikes helvete igång, där alla dras in.

Det här är ju som att utreda vem som har legat med vem i en amerikansk banjofamilj!
Citera
2022-12-11, 21:47
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master63
Och ? Lätt att vara kaxig bakom skärmen !

Kan vara tuff på andra ställen också, men du har inget att förlora i en knytnävsfight .

Vad beträffar min text så skriver jag att dom är flintskalliga och äckel utöver det. Inte riktigt lika illa som det du tolkar det som men illa oavsett
Citera
2022-12-11, 21:53
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Kan vara tuff på andra ställen också, men du har inget att förlora i en knytnävsfight .

Vad beträffar min text så skriver jag att dom är flintskalliga och äckel utöver det. Inte riktigt lika illa som det du tolkar det som men illa oavsett
Orka !
Citera
2022-12-11, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
+ 1 Så måste det ju bli
Borgarna fick chansen på " Hittefåret " " Stolpe in "
RIPO chefen är ju sossarnas man Komplett med Bruna näsan
De sade i vart fall Jimmie " POLITRUK " om Eliasson
Skall borgarna ens fundera på att vara kvar .Kräver det att man har några resultat visa upp
Annars hoppar ju Morgan fram som spindeln mot flugan
Det är det jag har sagt hela tiden det är Borgarnas fel titta hur det ser ut
Fjoinngg ..gggg hörs det när Katapultstolen löser under Kristersson

Tillfälliga sexuella tjänster för karriärer --- kunde man kanske låta udda vara jämt med --även om det är glasklar + klockren korruption ..Det är därför talesättet " Får ett Jobb " det är Sugardaddy som donerar jobb .. Tänk fötterna på skrivbordet skriver en massa kassa rapporter ingen orkar läsa :När jag var grabb hette det " Man tar ett jobb " man var tvungen prestera.
: UNDER villkoret gamla skolan ..
HAFFAR BUSET ..Ordningsmakten levererar ordning men det gör dom ju inte ..
Därför åker - dom ...man kan inte begära mer pengar in i ett svart hål kasta goda pengar efter dåliga --det finns inte -- Huvuden måste rulla - Ledarskap --Plocka upp luren
NI ÄR AVSKEDAD .. annars får såväl JM Fetknoppen som Kristersson snutiga frågor dom inte vill ha snart. Annars hade man röstat på Morgan gett den nollan chansen ett tag till

Korruption finns överallt. Men i högsta polisledningen borde den inte få finnas.
Citera
Medlem
zurfarns avatar
Ni som har LinkedIn kan följa en absolut äcklig försvarslinje för Klättermusen. Startat av en annan kärring. Hejaropen får mig att må mycket illa.

Helt jävla fel forum, för det första. Och utan vän-markering kan man inte heller gå in och kommentera.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av broschyr
Han måste göra slut med henne.
Kyskhetsbältet bör ingå i polismunderingen från och med nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in