Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
De flesta vet att Erik använder kokain precis som Fredrik gör. Tveksamt om det som fanns kvar hemma verkligen var Eriks och inte Fredriks. Vet att Fredrik på en resa till Danmark med några från Muf för ca 10 år sedan tillsammans med Borg somnade fulla med vitt runt näsan. Så Erik är inte ensam om att ha dragit hem knark.
Jag arbetar inom ett departement som sakkunnig och jag kan själv dra ett par borrar när det är fest. Ungefär som de flesta andra gör numera.
Det har aldrig förekommit något rykte som skulle göra gällande att Fredrik Reinfeldt använt narkotika. Jag garanterar att jag skulle ha hört det. Finns inget sådant rykte. Däremot är det hyfsat känt att hans son festat på. Jag försvarar inte Fredrik Reinfeldt utan jag anser på goda grunder att han är en landsförrädare. Däremot anser jag att sanningen avseende vad han ställt till med räcker mkt långt. För mig är den det enda som duger.
Stötte på Reinfeldt senast för ett par veckor sen och utifrån min expertis finns det inte en antydan att han skulle använda narkotika eller någonsin gjort det. Finns inte på kartan. Det kan ingen inbilla mig att tro. Däremot skulle han troligen behöva supa och knarka lite för att få ur pinnen som han har uppstucken rakt i arslet.