2020-08-30, 10:08
Medlem
nyligen stängde handelsbanken ner min möjlighet att köpa BTC för fiat på binance(binance som verkar ha hyfsat låg kostnad för köp med kort/bank). Är det någon ide att öppna ett konto på en annan bank för att köpa BTC på binance (andra banker lär väl också stänga ner möjligheten eller?)? Andra sidor så som coinbase t.ex lär väl också ha köpstopp från nästan banker? Vart kan jag köpa i det nuvarande året? vill helst inte köpa med swish, Bank ID för 10% kostnad vid köp. siktar på 2%-4% ca likt de har på binance
Citera
2020-08-30, 10:13
Medlem
Köp med Metamask plugin direkt med ditt kort. Du får ETH, kan konvertera till Bitcoin om du nu är så sugen på BTC...
Citera
2020-08-30, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Köp med Metamask plugin direkt med ditt kort. Du får ETH, kan konvertera till Bitcoin om du nu är så sugen på BTC...

tack för tipset, ska kolla.
Citera
2020-08-30, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knibis
nyligen stängde handelsbanken ner min möjlighet att köpa BTC för fiat på binance(binance som verkar ha hyfsat låg kostnad för köp med kort/bank). Är det någon ide att öppna ett konto på en annan bank för att köpa BTC på binance (andra banker lär väl också stänga ner möjligheten eller?)? Andra sidor så som coinbase t.ex lär väl också ha köpstopp från nästan banker? Vart kan jag köpa i det nuvarande året? vill helst inte köpa med swish, Bank ID för 10% kostnad vid köp. siktar på 2%-4% ca likt de har på binance

Kör med Crypto.com appen.
De har tagit bort kortavgiften att köpa krypto med fram till sista september.
Det är billigaste stället att handla med kort nu iaf.

Men skulle de vara problem där med får du nog fundera på att byta bank. Finns en annan tråd här som handlar om vilka svenska banker som blockerar sepa överföringar.
Citera
2020-09-06, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice

Men skulle de vara problem där med får du nog fundera på att byta bank. Finns en annan tråd här som handlar om vilka svenska banker som blockerar sepa överföringar.
Tack för tipset, jag är bra nöjd med Crypto com
Citera
2020-10-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice

Kan du länka tråden?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in