2020-08-26, 19:10
Medlem
En 21årig man blir dömd till 1.5 års fängelse för mordbrand. Domen faller den 2/7-20. Hur kan han vara på stan senaste helgen och eventuellt ha grävt ner, misshandlat och våldtagit två minderåriga tillsammans med sin vän?

Finns det något scenario där hans åldersrabatt+ev Häktningstid gör att hans fängelsetid uteblev? Eller har han bara inte blivit satt bakom galler ännu? Förstår verkligen inte, någon som kan hjälpa mig?
Citera
2020-08-26, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Dessa pojkar har alltså råkat ut för bland annat följande:

- Blivit knivhuggna i benen så att de inte kan fly
- Blivit slagna i huvudet med en spade
- Blivit brända med tändare och med upphettade föremål
- Blivit våldtagna
- Lurats att de ska begravas levande / Eller skulle begravas levande

Förutom detta så har de nog mottagit många sparkar och slag.

Fruktansvärt. Det här är PTSD som ingen människa kommer undan. Man är märkt som ett skadat djur för resten av livet.

Vad säger du Stefan svetsmeister?

Är vårt land ett tryggt och liberalt samhälle som du i ditt sommartal kallade Sverige?

Nä. Det är det inte din jävla fittunge. Sverige är Europas mest våldsamma land alla kategorier.

Inkl. Marseille/Sicilien/Corsica.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2020-08-26 kl. 19:15.
Citera
2020-08-26, 19:12
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Dessa pojkar har alltså råkat ut för bland annat följande:

- Blivit knivhuggna i benen så att de inte kan fly
- Blivit slagna i huvudet med en spade
- Blivit brända med tändare och med upphettade föremål
- Blivit våldtagna
- Lurats att de ska begravas levande / Eller skulle begravas levande

Förutom detta så har de nog mottagit många sparkar och slag.

Fyfaan, e nära lipen, jävla svin alltså! Jag mår duktigt dåligt av att veta vad dessa stackars grabbar gått igenom, OCH, kommer fortsätta att gå igenom psykiskt, fyfaan. Dela detta fall överallt, Insta, FB, whatever, så att alla som inte läser blaskan får veta.
Bilder på svinen, nån som letat fram och kan dela? Sorry om jag missat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Skriver under på varje ord, allt i vårt samhälle som vi byggt upp åt oss själva är hotat.

20 års naivitet byggde det Sverige vi har idag. Så det är inte hotat det är redan i grunden förändrat. Visst har det alltid hänt skit men det är en helt ny dimension av skit som händer nu. Och det är våra folkvalda som trummat på med skygglappar och svensk mentalitet som innebär att allt som inte SER ont ut är gott och skall hjälpas. Förresten, Sverige har ju hjälpt även de onda eftersom våldtäkt inte direktkvalificerar till utvisning. En självklarhet kan tyckas men i Sverige lägger vi istället resurser på att Mohammed ska rehabiliteras. Nästa val kan bli intressant. Det parti med tydlig agenda att ändra dessa regler/lagar och utvisar idioter som inte kan följa lagen tänker jag rösta på. Tror flera partier, inte bara SD har kommit till den punkten nu
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Från kvällspressen;
– Det gick tokigt i den här situationen. Det är väldigt tråkigt, säger rådmannen Thomas Arvefors som var ordförande i målet

Vad är det här för en företrädare från rättsväsendet. Han kan inte ens uttrycka dig som en vuxen människa.
Det känns som att han hånar brottsoffren med de här orden.
Det gick tokigt, hoppsan ojdå. JÄVLA IDIOT JÄVEL!!!
Det här sjuka samhället vi har nu, är skapat av sossarna och mp

Jag blir helt vansinnig. Tokigt?
Citera
2020-08-26, 19:13
Medlem
fyllds avatar
Sodomistkurden och den tunisiske sandnegern skulle alltså skenavrätta två svenskar och sen levande begrava dem.

Glöm inte hälsa på pappan till stjärtknullaren på tuben:
https://www.youtube.com/watch?v=r8-PDjsV5Ss

Så tokigt det kan bli, för att citera ett rättsråd.
Senast redigerad av fylld 2020-08-26 kl. 19:17.
Citera
Medlem
Orten19s avatar
Så vi har adressen till GM? Detta kan bli spännande
Citera
Medlem
LeBronThurmans avatar
MGM @min El-H@ni 18 år är c/o-skriven hos sin 34 år äldre morsa. Han påbörjade sin karriär uppvisande psykisk instabilitet redan som 12-åring genom ett sjukt uppförande emot både jämngamla samt yngre personer. Kanske skitungen var bossen i familjen redan då, men det är min spekulation.
Om det skulle visa sig att han har varit pådrivande i den här helt sjuka historien så skulle åtminstone inte jag förvånas genom den bakgrundsinfo som nått mig.
Med den här killens etniska bakgrund känns det lite märkligt att han är beredd att ta risken att utsättas för anklagelser om att ev. ha homosexuella böjelser. Jodå, jag förstår att det handlar om vidrigt förnedringssex och att detta var idioternas huvudsakliga syfte avseende den delen av händelserna.

Man kan i all bedrövelse glädjas åt att både ovanstående MGM samt MGM2 "Jaha Ni ett Arsle till" inte lämnade BP förrän polisen ankom så att de kunna gripas efter en kortare sprint. De var väl uttröttade efter nattens äventyr i månens vackra sken.

Jag skojar inte bort det fullständigt vidriga som dessa BO har utsatts för, men jag pissar gärna full förnedring över dessa vidriga MGM (skriver MGM då de ännu ej är åtalade och dömda till sannolikt alldeles för korta straff)!
Citera
2020-08-26, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
två svenska grabbars liv förstörda av vår humanism

Och indolenta svensken knyter näven och skriker arga ord på nätet, och röstar på S eller M nästa val
Dina smileys ser jag som obscena i sammanhanget faktiskt. Två unga killar har fått sina liv förstörda för all framtid. Två andra kommer ut om ett par år för att göra samma sak mot ytterligare två killar.
Citera
2020-08-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
ja, inte går det rösta och ändra på detta om inte samtliga gör som mig och röstar AFS. Men hur troligt är det med ett så segtänkt, apatiskt och efterblivet folk?

Troligen kommer det bara bli värre och värre för var år, och eskalera den dagen svensken är i minoritet.
Det kommer att bli mycket värre. Jag trodde i många år att nu, nu måste väl ändå vanligt hederligt folk fått nog? Men icke. I val efter val så var det betydligt mysigare frågor som folk verkade mer intresserade av. Folk skjuter varandra på gatan, barn sprängs i bilar och sina egna sängar, kvinnor våldtas, rånoffer blir pissade i munnen, en mamma blir avrättad med sitt barn i famnen, andra barn dör för att de är på fel plats vid fel tid. Ingenting händer. Vi kommer nog att vänja oss vid det här också.

Det fanns partier att rösta på sist också om man ville stoppa den här utvecklingen. Folket valde familjevecka och plastpåseskatt istället. Kanske borde vi ändå utrotas.
Citera
2020-08-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 788578
Och vilka partier skulle kunna genomföra de riksdagsbeslut som du vill se?

Privatiseringsvurmande SD kan ju inte ens hantera en liten kommun utan att hugga arbetaren i ryggen, än mindre agera regering. Var inte så naiv, det finns ingen mirakelmedicin.
Vem har påstått att det finns en mirakelmedicin? Men, om det jag föreslår skulle genomföras så skulle slöddret komma bort från gatorna och därmed skulle det bli lite lugnare i samhället. Naturligtvis skulle fler åtgärder behöva vidtas, men det är naivt att bara sitta med armarna i kors och titta på när Sverige föröds.
Citera
2020-08-26, 19:16
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Att invandrarkillar ger sig på svenska killar är inget nytt. redan på 60 talet, skillnaden mot nu är att de inte var så många då.
Det fanns väl knappt några araber och afrikaner här då. Än sällsyntare med några afghaner.
Invandringen på 60-talet utgjordes av s.k. arbetskraftsinvandring och bestod huvudsakligen av
ungrare och jugoslaver. De arbetade och skötte sig och hade varken tid eller lust att vara
ute om kvällarna och förnedringsråna, våldta eller mörda. Inte deras avkommor heller.
Visst, det fanns säkert ett och annat rötägg bland dessa grupper också, men det
övervägande flertalet smälte mycket väl in i det svenska samhället till skillnad från de
utomeuropeiska invasionsskarorna som skapat sina parallellsamhällen och sprider skräck
och terror. Terrorn kan komma till uttryck på det sätt som skett nu i dagarna med nära på
10 timmars utdragen tortyr och förnedring av med intill visshet gränsande sannolikhet
etniskt svenska ungdomar.
Svensken bekrigas på daglig basis. Genom just förnedringsrån men kanske framför allt
via grymma våldtäkter.

Ge det nåt år till, sen är det här landet fullständigt i ruiner. Det är nära på att det redan
har kommit dithän.
Senast redigerad av Grandioso 2020-08-26 kl. 19:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in