2020-11-19, 16:23
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colombo555
Jag vet inte. Skicka inte ut dessa araberna, invalidisera dem istället. Någon till offrens närhet borde väl hämnas?

Hämnd är något som svenskarna har vants bort med. Vi utför inte hämnd, vi knyter näven i fickan.
Citera
2020-11-19, 16:29
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
FUP finns här (flera delar, länk till google drive-mapp): https://drive.google.com/drive/folders/1EwJPkg6PFf2gBMEvsRwQSgai2S_UK32s?usp=sharing

Tack!!!
Citera
2020-11-19, 16:32
Medlem
TrotylHasses avatar
Jag röstar för att asen ska rådbråkas. Tyvärr avskaffades det straffet 1841. Det var bättre förr.

Är båda odjuren svenska medborgare förresten?
Citera
2020-11-19, 16:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Jag bettar 3,5 år för 18-åringen och 7 år för 21-åringen.

7 år vore bra men tror det är att hoppas på för mycket.
En kvinna fick nyligen 8 år efter att ha huggit kniven i bröstet på sin sambo vilket orsakade hans död.
Citera
2020-11-19, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
7 år vore bra men tror det är att hoppas på för mycket.
En kvinna fick nyligen 8 år efter att ha huggit kniven i bröstet på sin sambo vilket orsakade hans död.

Kvinnor får oftast lättare straff än män.
Citera
2020-11-19, 16:50
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Ja finns FUP i tråden?

Varför burar man inte in apor på en gång i burar? Varför avlivas inte skadedjur omedelbart?

Om vi ska ha rättegång och allt varje gång apor, kackerlackor och andra djur gör dumheter kommer det kosta enorma summor för oss skattebetalare. Det här är ohållbart.

och varför kan inte admin vara så smart så att man lägger ALLA FUP i första sidan
Citera
2020-11-19, 16:56
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
och varför kan inte admin vara så smart så att man lägger ALLA FUP i första sidan
De läser inte alla inlägg. För att få ett inlägg till TS så rapporterar du inlägget, välj anledning "0.00 Annan/Vet ej" och skriv "Till TS" bara. Modsen lägger in i TS förutsatt att vi rapporterar. Jag rapporterar alltid mina sådana länkinlägg direkt när jag postat.
Citera
2020-11-19, 16:57
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
FUP finns här (flera delar, länk till google drive-mapp): https://drive.google.com/drive/folders/1EwJPkg6PFf2gBMEvsRwQSgai2S_UK32s?usp=sharing
Till startinlägget.

Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
FUP postades i tråden 16.14.
Du postade ditt inlägg 16.50.

Tror du att vi mods bor i tråden? Eller på forumet?

Svara inte på detta i tråden, tack.

/Mod
Citera
2020-11-19, 17:00
Medlem
GBLitos avatar
Det är en helt sjuk utveckling vi ser i Sverige. Sånt här skulle aldrig ha hänt innan det började välla in avskum från Mellanöstern. Med incest och en helt jävla sjuk kultur så kommer det människor med lägre begåvning än vanliga människor. När ska världen inse och pressa tillbaka skiten till där dom kommer ifrån. Övriga världen har i alla tider fördrivit muslimer så varför ska vi låta dom vandra fritt nu? Och ja, jag drar alla över en kam. Jag hatar muslimer och annat avskum från arab världen och jag är inte ensam om det. Fyfan
Citera
2020-11-19, 17:07
Medlem
Zloths avatar
Dessa apor borde för i helvete avrättas. Fy fan vilken vidrig läsning.

I ett normalt samhälle så hade de redan dinglat i varsin lyktstolpe. Det är dags att återinföra dödsstraff igen.

För övrigt så är det bara att konstatera att många svenska barn och inte minst föräldrar kommer få sig ett mycket brutalt uppvaknande ur PK-dvalan.
Citera
2020-11-19, 17:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är det fup från kyrkogården?
Jag får uppfattningen att det handlar om en annan händelse där pojkarna har rånats i en trapp och sedan släppts iväg.
Jag får inte heller ihop datumen i fup med datumen i mediarapporteringen och starten av denna tråd.

Undrar också över -- i Fup befinner sig rånarna på fri fot efter rånet, i händelsen på kyrkogården skall de ha gripits direkt i anslutning till platsen.

Är det jag som snurrar till det?
Citera
2020-11-19, 17:24
Medlem
substitutes avatar
Vad har dessa gärningsmän med sig i bagaget? Vad har de burit på? Vi måste nu försöka utreda vad som orsakat detta vrede. Inte ropa på hämnd utan se till förlåtelse och förståelse. Ingen människa är av naturen ond utan det är brist på gemenskap och utanförskap som fostrat dessa två åtalade vi ser här framför oss idag.

Tror jag fick till ett bra anförande på svenskt vis 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in