2020-09-29, 17:22
Avslutad
Om jag hade varit någon av snubbarna där inne hade jag kastat "allstar tjejerna"
Citera
2020-09-29, 17:42
Medlem
Man avskyr verkligen Josies och Alexandras beteende i dagens avsnitt. Tror dom är så jävla överlägsna bara för att dom "varit med förr". Trots att Miki är lite bakom flötet så växer han allt mer. Diana är dock den stora favoriten, tror hon kommer komma långt den här säsongen. Hon är jäkligt underhållande!
Citera
2020-09-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Man avskyr verkligen Josies och Alexandras beteende i dagens avsnitt. Tror dom är så jävla överlägsna bara för att dom "varit med förr". Trots att Miki är lite bakom flötet så växer han allt mer. Diana är dock den stora favoriten, tror hon kommer komma långt den här säsongen. Hon är jäkligt underhållande!

Josie alltså... jag pallar inte henne. Skrattet, attityden och det allmänt patetiska och omogna intrycket.
Citera
2020-09-29, 19:34
Medlem
Hoppas att Simon kommer långt!
Citera
2020-09-29, 21:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Om jag hade varit någon av snubbarna där inne hade jag kastat "allstar tjejerna"

De fattar väl dock att de kommer få både en och två chanser till av produktionen, vilket kan komma att bita dem i baken senare. Plus att de tror att allstartjejerna kan ta dem längre än vad de nya tjejerna kan.

Undrar varför det är så mycket begärt att få se en enda säsong utan återvändande spelare. Är det så få som söker nuförtiden? Tanja verkar inte heller ha sökt själv utan blivit tillfrågad.
Citera
2020-09-29, 21:21
Medlem
Blomman blev ju rödare än Dana White ? För att Josie började hetsa lite ? Herregud. Hon borde bara hållt käften den där Blomman .

”Prata du om mig när du sa drama”
”Nej”
”Vem pratade du om”
”Behöver inte dela det med dig vi spelar inte tsm”

Vilken dålig comeback. Blomman brann ju lätt mer än Josie.
Citera
2020-09-29, 21:26
Medlem
Hunden007s avatar
Föresten är det Feministerna som fått simon och bli bortklippt totalt?
Citera
2020-09-29, 21:49
Bannlyst
Nu fasar de ut Simon för mycket till Dianas fördel. Förstår inte, hon är inte särskilt intressant
Citera
2020-09-29, 21:58
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De fattar väl dock att de kommer få både en och två chanser till av produktionen, vilket kan komma att bita dem i baken senare. Plus att de tror att allstartjejerna kan ta dem längre än vad de nya tjejerna kan.

Undrar varför det är så mycket begärt att få se en enda säsong utan återvändande spelare. Är det så få som söker nuförtiden? Tanja verkar inte heller ha sökt själv utan blivit tillfrågad.

Med tanke på vilken gratis marknadsföring de får genom att ta in gamla deltagare så tror jag att du kan glömma det tyvärr
Citera
2020-09-29, 22:45
Medlem
Amex88s avatar
Alltså jag klarar knappt av att se dom där pepperoni-bröstvårtorna längre.

Kan man inte bara göra en total rensning på grabbarna där inne också?
Senast redigerad av Amex88 2020-09-29 kl. 23:05.
Citera
2020-09-30, 01:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Med tanke på vilken gratis marknadsföring de får genom att ta in gamla deltagare så tror jag att du kan glömma det tyvärr

Norska och danska versionerna klarar sig utmärkt utan att ta in gamla deltagare, men å andra sidan så har de ju ingen Nicole Rydén som är castingansvarig som har knullat runt bland Stockholms alla D-kändisar.
Citera
2020-09-30, 10:11
Medlem
Finns det ingen samlingstråd med bilder/klipp från säsongen? Typ som discord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in