2021-03-08, 13:45
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Fun fact för alla hatare, Bruno Fernandes har flest mål i open play av alla mittfältare i Premier League sen han kom till United.

Grattis, fortfarande en äcklig liten filmare som inte gjort större väsen utav sig mot top 6 denna säsong
Citera
2021-03-08, 14:38
Medlem
https://www.premierleague.com/players/6519/player/overview

Lite kul att Mané, som väldigt sällan får kritik, har 7 mål i år, och 11 big chances missed.
Citera
2021-03-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
https://www.premierleague.com/players/6519/player/overview

Lite kul att Mané, som väldigt sällan får kritik, har 7 mål i år, och 11 big chances missed.
Jodå Mané har alltid varit en dålig avslutare som bränner lägen som ska vara mål hela tiden och som behöver flera lägen för att göra 1 mål. Saken är den nu att Liverpool knappt skapar några lägen även fast dem dominerar bollinnehavet.
Har sagt det länge, Pools två första år med anfallstrion var helt fantastiska men dem började dippa hårt förra säsongen även fast dem vann ligan.
Fårse hur det blir med Jota nu men Pool behöver en ny stark anfallare.
Citera
2021-03-08, 15:42
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Grattis, fortfarande en äcklig liten filmare som inte gjort större väsen utav sig mot top 6 denna säsong

Du får mer än gärna fortsätta med underhållning här i tråden. Det gör ont idag det förstår jag. Tur att ni skåpat ut så många brögäng så att ni klarar ett litet poängtapp då.

Bruno en äcklig filmare? 🤗
Citera
2021-03-08, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Jodå Mané har alltid varit en dålig avslutare som bränner lägen som ska vara mål hela tiden och som behöver flera lägen för att göra 1 mål. Saken är den nu att Liverpool knappt skapar några lägen även fast dem dominerar bollinnehavet.
Har sagt det länge, Pools två första år med anfallstrion var helt fantastiska men dem började dippa hårt förra säsongen även fast dem vann ligan.
Fårse hur det blir med Jota nu men Pool behöver en ny stark anfallare.

Jag hade lite samma åsikt förra säsongen, då märktes inte att Mané brände så mkt chanser, i och med att det finns andra som spottade in mål. I år märks det mycket mer, men tycker att kritiken mot Mané är väldigt liten. I tex matchen mot Sotton som de torskade hemma brände han typ 2-3 klara mål helt själv.
Citera
2021-03-08, 16:29
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Du får mer än gärna fortsätta med underhållning här i tråden. Det gör ont idag det förstår jag. Tur att ni skåpat ut så många brögäng så att ni klarar ett litet poängtapp då.

Bruno en äcklig filmare? 🤗

Ont? Leder fortfarande ligan ganska kraftigt, men kul att de flesta united fans firar denna vinst som det vore en titel

Ja bruno är en filmare, har du inte märkt det har du nog inte följt United i mer än några veckor. Fortsätt gärna med din underhållning här i stället.
Citera
2021-03-08, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Jag hade lite samma åsikt förra säsongen, då märktes inte att Mané brände så mkt chanser, i och med att det finns andra som spottade in mål. I år märks det mycket mer, men tycker att kritiken mot Mané är väldigt liten. I tex matchen mot Sotton som de torskade hemma brände han typ 2-3 klara mål helt själv.
Ja verkligen och i nästan varenda förlust match så har Mané bränt oerhört fina lägen som det egentligen ska vara mål på och det har kostat oss varje gång. Han brände sjukt många frilägen förra säsongen med, men eftersom vi var så överlägsna med allt annat så vann vi endå. Denna säsongen blir väl som den blir med alla skador men Klopp måste fixa in en ny anfallare i sommar och bänka/sälja antingen Mané eller Firmino tyvärr, det är prio ett.
Citera
2021-03-08, 17:18
Medlem
Jag bugar över det faktum att jag har haft kontakt med en liverpool-supporter som har märkt att Mané har underpresterat i år. I min närhet har jag aldrig stött på en poolsupporter som inte har tagit han i försvar. Much respect.

Citat:
Ja verkligen och i nästan varenda förlust match så har Mané bränt oerhört fina lägen som det egentligen ska vara mål på och det har kostat oss varje gång. Han brände sjukt många frilägen förra säsongen med, men eftersom vi var så överlägsna med allt annat så vann vi endå. Denna säsongen blir väl som den blir med alla skador men Klopp måste fixa in en ny anfallare i sommar och bänka/sälja antingen Mané eller Firmino tyvärr, det är prio ett.
Citera
2021-03-08, 20:14
Medlem
Det är häpnadsväckande att se hur dåligt Liverpool spelar för tillfället. Trots alla skador hade i varje fall inte jag räknat med det vi nu ser utspela sig vecka efter vecka. Obesegrade i 68 matcher på Anfield och nu läggs förlusterna på hög.

Jag tycker absolut inte man bör sparka Klopp, som vissa börjar kräva. Folk glömmer fort när det kommer till fotboll men jag tror inte det gör någon nytta i det långa loppet. Nya tag till hösten med Van Dijk m.fl. tillbaka och spelklara.
Citera
2021-03-08, 20:41
Medlem
Alex P. Keatons avatar
"You're nothing special. We lose every week."

Trodde innan säsongen att den mentala biten skulle bli lagets svåraste motståndare. Hur skulle man efter två fantastiska ligasäsonger (även om det blev en andraplats gjorde man en grym säsong när City vann) ladda om när man äntligen vann ligan.Tillsammans med skadehelvetet har det helt enkelt blivit för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Hur lågt är ni Liverpoolsupportrar beredda att låta det sjunka innan ni tycker det är tack och hej för Klopp? Säg en 13 plats. Är ni bakom honom då också?
För att en 13:e plats ska vara ens i närheten av acceptabelt måste man vinna CL. Något som i dagsläget känns mer otroligt än att hamna topp 4. Men skulle inte vilja sparka Klopp även om vi slutar 13:e. Det är nästa säsong som gäller. Något som borde kännas bekant kommande från ett Liverpool fan.

Citat:
När man övergav heavy metal spelet och gick in mer för att ha ett mer stabilt försvar? Att vinna matcher med sparad energi istället för att ösa på och hoppas att man gör flera mål än motståndarna. Nu är ju inte saker så svart och vitt men det påverkar. Mixa med en nedgång i form och det blir rätt bedrövligt. Tror, eller kanske mer hoppas, inte att Firmino och Mané är slut. Men konkurrens behövs. Jota är en bra start men inte tillräckligt.
Citera
2021-03-09, 10:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Jag bara tänkte, du påstår en del saker men lämnar aldrig källor. Du säger att du inte orkar. Är bara orolig för att du är utmattad eller börjar bli utbränd.

Nåja, eftersom du inte har någon källa så utgår vi ifrån min och kan konstatera att Arsenal är långt ifrån att ligga i topp i fair play.
Jag vet inte om du ljuger för att få uppmärksamhet eller om det är ett rop på hjälp. Oavsett vilket är jag här för dig min väderkvarnsgeneral
Igen, Google.se
Senast redigerad av Generalandersson 2021-03-09 kl. 11:08.
Citera
2021-03-09, 11:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Det är häpnadsväckande att se hur dåligt Liverpool spelar för tillfället. Trots alla skador hade i varje fall inte jag räknat med det vi nu ser utspela sig vecka efter vecka. Obesegrade i 68 matcher på Anfield och nu läggs förlusterna på hög.

Jag tycker absolut inte man bör sparka Klopp, som vissa börjar kräva. Folk glömmer fort när det kommer till fotboll men jag tror inte det gör någon nytta i det långa loppet. Nya tag till hösten med Van Dijk m.fl. tillbaka och spelklara.
Exactly.

Forsokte forklara for flera av Liverpool-nissarna har inne, att enda skalet till att varfor Liverpool vann PL med klar marginal forra sasongen var for att Man City hade skador pa flera nyckelspelare i 95 procent av sasomgen - och att Arsenal,Chelsea,Man Utd och aven spurs hade en riktig B-sasong. PL 19/20 ar den svagaste sasongen av Engelsk fotboll under 2000-talet.

Komiskt nog, sa havdade flera sk Liverpool-fans att City’s skador hade ingen paverkan oht pa sasongen 19/20 - och Liverpool hade vunnit titeln lika suvurant oberoende av vad. Lol.. 🤥

Jag har en fraga till liverpool-maffian, menar ni i dag att van Dijk’s skada har ingen paverkan alls pa Liverpools nuvarande form? (Nej,detta har inget med Arsenal att gora).
Senast redigerad av Generalandersson 2021-03-09 kl. 11:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in