2006-05-18, 09:45
Medlem
fraess avatar
Själv har jag rökt i 15 år och tycker inte effekterna är särskilt intressanta, att för mig skriva en tripprapport på cannabis känns lika motiverat som att plita ner en mininovell om hur jag gjorde en smörgås med ost på i morse, men jag kan ändå inte låta bli att intresseras av sådana här färskinghistorier eftersom det leder mig till att tänka på tiden då jag själv precis hade börjat röka - hur spännande och nytt allt var och så där...

Men dålig stavning, JA.
Citera
2006-05-19, 13:15
Medlem
Sky_highs avatar
Spliffy

Jag har själv fått massa kritik för att jag stavar så dåligt på min tripprapport men ärligt talat. fan man kan inte rå för hur man stavar. elaka komentarer kan ni läma hemma... va lite snälla i stället. vi gör så gott vi kan
Citera
2006-05-19, 14:12
Medlem
Omar Santanas avatar
Och andra sidan så finns det ju trots allt rättstavningskontroll i bl.a. word, man kanske borde använda det först om man vet att man har problem med stavningen.
Citera
2006-05-20, 01:57
Medlem
Min stavning är inte den bästa, men man har väll självförtroende lite för mycket kanske därför word och sånt inte är första tanke .

//Tack Sky high !!

Edit: Stavfel nu skämms jag lite men sånt händer även den bästa, nja kanske inte på rapporter men men!
Citera
2006-05-20, 02:21
Medlem
Jag gillar cannabis så jag gillar cannabisrapporter
Inte för att det vart någon direkt rapport på ruseet men det var en rolig läsinign iaf
Citera
2006-05-21, 02:48
Medlem
Ripamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffy
blaha blaha

Du är sämst!
RÖK MER!!!!!!!!
Citera
2006-05-21, 10:36
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sky_high
Spliffy

Jag har själv fått massa kritik för att jag stavar så dåligt på min tripprapport men ärligt talat. fan man kan inte rå för hur man stavar. elaka komentarer kan ni läma hemma... va lite snälla i stället. vi gör så gott vi kan

eftersom det är artonårsgräns på flashback så antas väl alla kunna stava? jag tycker absolut inte det är för mycket begärt.
Citera
2006-05-22, 00:05
Medlem
serphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
eftersom det är artonårsgräns på flashback så antas väl alla kunna stava? jag tycker absolut inte det är för mycket begärt.

dryga inte. folk kan ha dyslexi eller whatever.
Citera
2006-06-25, 12:54
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serpha
dryga inte. folk kan ha dyslexi eller whatever.

jo sant, men det är skillnad på att inte KUNNA stava eller att slarvskriva. Det senare är inte respektfullt mot resten av läsarna. Det är inte så svårt att läsa igenom sitt inlägg innan man postar det och kolla efter stavfel.
Citera
2006-06-25, 23:44
Bannlyst
600:- får man ju en tia för ^^
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem