Citat:
Ursprungligen postat av
LIMUR
Som titeln säger har jag börjat lägga märke till en underlig lukt som jag antar kommer från en granne. Jag bor i ett låginkomst lägenhetsområde så det finns en hel del skumma typer i krokarna. Det är en underlig lukt som brukar dyka upp ungefär 1-2 gånger i veckan mellan 21:00-23:00 tiden, nästan varje fredag. Lukten påminner om salami, fast mer kemisk och bränd. Jag börjar tro att en granne sitter och röker knark, vad det nu kan vara vet jag inte. Jag har andra grannar som röker cannabis och jag själv har god erfarenhet av både cannabis och cigarretter men den här lukten är något helt annat. Om de är någon som vet eller har någon aning om vad det rör sig om dela gärna med er!
muslimer och indier stinker eller luktar, så det finns en "naturlig" odör. samma med en idiot som bor i samma trappa som jag. gå via hyresvärden, och se vad han säger. är det akelius så komme rintenting att hända, fransmannen kan fortsätta grilla på balkongen eller skita eller vad dte är den psykesjuke fransmannen sysslar med