2014-03-14, 22:59
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Award
Precis och ett kort citat "tagit den troget i 2'an i över 10 år" om den nu är till för dem som varit här i över 10 år.

Eller bil sticker att klistra på stötfångaren:
Källa på det?
Citera
2014-03-14, 23:08
Medlem
xaks avatar
Ser inte riktigt någon anledning till att man skulle få någon sorts belöning för att man vart medlem länge eller för att man har många kommentarer, jag hade däremot kunnat tänka mig nån t-shirt eller liknande där pengarna går för att hålla Flashback igång!
Citera
2014-03-14, 23:25
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Ser inte riktigt någon anledning till att man skulle få någon sorts belöning för att man vart medlem länge eller för att man har många kommentarer, jag hade däremot kunnat tänka mig nån t-shirt eller liknande där pengarna går för att hålla Flashback igång!

Minns jag rätt så har det funnits t-shirt med FB loggan för ett gäng år sedan.
Citera
2014-03-15, 01:56
Medlem
Bajsfacistens avatar
Jag skulle kunna tänka mig köpa en slipsnål, eller en liten diskret metalpin (kavajsslagsnål) med katten på att sätta i kavaj. Kan vara en ingång till diskussioner ibland när man är på mer formella tillställningar bland främlingar, om de skulle reagera på det. Eftersom Flashback är så pass brett men ändå mycket kontroversiellt som diskuteras så hade det kanske varit kul.
Citera
2014-03-15, 07:38
Medlem
najass avatar
Trådar sammanfogade

/mod
Citera
2014-03-20, 21:48
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Bäste Flashback!
Det är hög tid att ta fram material som man kan använda för att visa sin stolthet över att man är medlem på detta Yttrandefrihetsforum.

Men varenda liten skitunge skall inte kunna glänsa med Bling med Flashback logo el dyl. Å nej!

Se till att ta fram "Limited edition" med Pins, Armband, Ribbor, Kaffemugg, Halsduk eller annat till de, (läs mig) som varit sajten trogen tio år eller längre.

Yes!
Tänk om det redan har funnits produkter som gått till högt värderade medlemmar?

*host*
Citera
2014-03-20, 22:23
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Tänk om det redan har funnits produkter som gått till högt värderade medlemmar?

*host*
Ja, fy fan! Typisk direktör fasoner! Man kan ana hur Flashback med entourage har skänkt denna dyrbara gåva. Cigarrer, Cognac, mahogny bord , med tissel tassel.

Man kan ana att det smakar gott att dricka ur det glaset
Citera
2014-10-14, 18:04
Medlem
Intrycks avatar
Borde Flashback sälja Flashback-kläder och -accessoarer?

Oavsett om det redan säljs eller inte, är detta ett förslag: en Flashback-pin med den rökande katten som motiv. En pin är en sån här: http://www.pinsforanything.com/resources/1/pin-collection.jpg

Pin-bärandet är ett första, symboliskt steg mot att i verkliga livet prata mer som du gör på detta forum.

Att du bär en Flashback-pin kan ses som en signal om att du tycker att något i vårt debattklimat borde förändras. Ju fler som bär den desto mer av ett fenomen blir det.

En eller till och med flera hundralappar för en pin ska vägas mot allt Flashback gett oss genom åren.

Jag vill stå upp offline genom att bära denna pin.
Citera
2014-10-14, 18:07
Medlem
Minipaxs avatar
Nej, det borde de inte.
Det är enbart ängsliga individer som känner att de måste gå omkring med en pin eller t-shirt med något "budskap" på.
Citera
2014-10-14, 18:08
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Nej, det borde de inte.
Det är enbart ängsliga individer som känner att de måste gå omkring med en pin eller t-shirt med något "budskap" på.

Är det ängsligt att offline vilja ta ställning för det som Flashback står för?
Citera
2014-10-14, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intryck

Att tjäna pengar på annonser?
Citera
2014-10-14, 18:16
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intryck

Det kan du väl göra utan att knalla omkring med en knapp på din kofta?
Eller hur tänkte du? hur tar du ställning med hjälp av denna knapp? Lika tramsigt som alla idioter som självgott springer omkring med Rosa bandet på sina kläder.
Vill du bidra? Bra, skänk en slant då.

Det känns ärligare om FB kan försörja sig på enbart annonser (helst skulle det inte vara annonser heller...men men...) så som det är nu, det ska inte förvandlas till någon webshop som säljer musmattor, muggar och annat jams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in