Nå, så har Flashback öppnat upp för såna här affärsverksamheter?

Det låter intressant, och jag skulle gärna utveckla idéen (som jag ser den), samordna och rikta insatser. Det säger sig självt att Flashback enterprises kunde vara något helt annat; förutom givetvis allt det redan är och allt det vandrar mot.
Jag tänker mig, när jag ser alla idéer på önskade saker med Flashbacks logga/namn, spontant att vi medlemmar borde ordna upp saker. Då krävs givetvis tillstånd från Flashback (och därav min fråga). men... så kom jag att tänka på att Flashback kunde göra det som Flashback gör, d.v.s. sponsra yttrandefrihet genom att först erbjuda medlemmar* ett antal/otal produkter som inte är ifyllda... "Vad menar jag med det? Vad menar jag med det?"
Låt säga att Flashback ordnar fram ex. en mugg. Denna mugg har ett tryck (på sig); det ser ut
exakt som ett inlägg på Flashback! Däremot är ingenting nedtecknat (ingen åsikt, inget utrop, ingen tanke, ingenting) utan bara ett "Flashback:"-quote (om det kan först
ås). Detta är såklart bara början, och fortsättningen kan nog lätt gissas fram till. Den som beställer (muggen) anger tillsammans med övrig information själva "inlägget".
På det här sättet flyttar Flashback ut på gator, in i kontor och klassrum o.s.v. Det här öppnar förvisso

upp för ännu fler affärsmöjligheter (i.a.f. som jag ser det) men det viktigaste är att Flashback tjänar pengar utan att kunna sälja ut. Medlemmarna representerar Flashback. Åsikterna uttrycks
genom Flashback, men ingen enskild individ behöver ta ansvar för vad som står på en mugg/penna/t-shirt/(ett )vykort eller vad det månde vara; och ingen kan (åtminstone officiellt) motsätta sig projektet, som vi trots allt lever i en demokrati.
[Kanhända finns det en särskild produkt som mer än någon annan dito är lämpad för detta ändamål, och det bör man såklart tänka på.
Det kan säkert bli attraktivt för andra företag att våga stå bakom en åsikt etc. o.s.v. (det finns möjligheter: det är min stora poäng).]
*Jag tycker inte man borde kunna beställa en Flashback-produkt på annat sätt än genom Flashback.info av (snälla, förhoppningsvis) uppenbara orsaker.
Men nå, är det nån annan som tycker det låter kul/spännande?