2020-09-13, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kanske du skall ge dig in i politiken istället för att argumentera svartjobb på flashback? Kanske du redan är aktiv inom politiken? I så fall vill jag rösta på dig

Jag vill ha ett land där man inte vill jobba svart, där ALLA bidrag skall vara inkomstprövade, där det finns ett lönetak för stats- och kommunalanställda, för det är ju svenska skattebetalare som betalar deras löner. Det måste också bli ett stopp på fallskärmar och annan skit som toppar inom stat och kommun som missköter sig kvitterar ut.
Att jag startade tråden var i första hand för att få ett svar på varför det är okej att blåsa resten av befolkningen på 90 miljarder varje år

Samhället bygger på tvång och lögner och de flesta försöker roffa åt sig så mycket de bara kan. Så har det sett ut åtminstone sedan de första staterna uppstod för några tusen år sedan. Bara otroligt naiva människor tycker på fullt allvar att man ska "göra rätt för sig".
Citera
2020-09-16, 00:17
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Hantverkstjänster är oftast billigare vita än svarta pga ROT.
Haha nej. De är de inte längre nu när sossarna ändrat roten.
Citera
2020-09-17, 07:31
Avslutad
Antar att ni som tycker det är okej att jobba svart också tycker det är okej att blåsa Försäkringskassan som typ Rullstolsmannen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in