2007-01-06, 04:04
Medlem
Citat:
<ohm> damn
<ohm> FUCK
<ohm> DAMN
<ohm> i was just in an AIM convo with a chick, and my grandmother's window pops up
<ohm> FUCK
<ohm> i go like this to her
<ohm> "i want to suck on your clit"
<ohm> FUCK

Så kan det gå.
Citera
2007-01-06, 04:22
Medlem
Carradines avatar
Kan någon låsa och slänga tråden - att sitta och kopiera in citat från BASH är ju bara löjligt och knappast något värt en hel tråd.
Citera
2007-01-07, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Kan någon låsa och slänga tråden - att sitta och kopiera in citat från BASH är ju bara löjligt och knappast något värt en hel tråd.

Jo, här en rolig från warpdrive.

<FF|Mumin> en av mina kompisar var i kittelfjäll på nyår
<FF|Mumin> och dom hade kommit in på "mest pinsamma tillfälle"
<FF|Mumin> en person vid namn "tok-olov" hade visst vunnit hands down
<FF|Mumin> berättade att då han fyllde 2X så hade han blivit asfull, så pass att en av hans vänner hade tagit hem honom till hans lägenhet som låg i närheten & där hade han smullit av på en bäddsoffa i vardagsrummet.
<FF|Mumin> då han vaknade på morgonen kände han att hans ansikte var kletigt och fann att han hade spytt ner _hela_ bäddsoffan, ink sig själv, och han visste att polaren lånat den temporärt av sina föräldrar
<FF|Mumin> skamsen hade han suttit sig i köket och druckit vatten tills hans kompis vaknat och klämt ur sig "du... jag tror jag har spytt sönder er bäddsoffa"
<FF|Mumin> och kompisen svarade bara "det är lungt, det är inte det du ska skämmas för..."
<FF|Mumin> "...då tjejen drog till jobbet i morse såg hon att du hade bajsat i våran tvättkorg, och torkat dig i röven med hennes trosor"
Citera
2007-01-07, 03:12
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Jo, här en rolig från warpdrive.

<FF|Mumin> en av mina kompisar var i kittelfjäll på nyår
<FF|Mumin> och dom hade kommit in på "mest pinsamma tillfälle"
<FF|Mumin> en person vid namn "tok-olov" hade visst vunnit hands down
<FF|Mumin> berättade att då han fyllde 2X så hade han blivit asfull, så pass att en av hans vänner hade tagit hem honom till hans lägenhet som låg i närheten & där hade han smullit av på en bäddsoffa i vardagsrummet.
<FF|Mumin> då han vaknade på morgonen kände han att hans ansikte var kletigt och fann att han hade spytt ner _hela_ bäddsoffan, ink sig själv, och han visste att polaren lånat den temporärt av sina föräldrar
<FF|Mumin> skamsen hade han suttit sig i köket och druckit vatten tills hans kompis vaknat och klämt ur sig "du... jag tror jag har spytt sönder er bäddsoffa"
<FF|Mumin> och kompisen svarade bara "det är lungt, det är inte det du ska skämmas för..."
<FF|Mumin> "...då tjejen drog till jobbet i morse såg hon att du hade bajsat i våran tvättkorg, och torkat dig i röven med hennes trosor"
Jag hade en kompis som vin-spydde sönder min bäddsoffa, den fick slängas - inte ens ett 11-mannalag med präster kunde få den ren.
Citera
2007-01-07, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Jag hade en kompis som vin-spydde sönder min bäddsoffa, den fick slängas - inte ens ett 11-mannalag med präster kunde få den ren.

Usch, Jag har spytt mig själv i håret en ggn men det är en annan historia
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in