Citat:
Ursprungligen postat av
Beroendeavsnus
Måste vara planerat. Trumps lakejer köper billigt sen stiger det.
OBS! amatör analys. Ingen kan frivilligt skapa detta kaos.
Det är klart att ett gäng miljardärer vinner på detta.
Jag har aldrig haft en sådan skitdag på börsen.
Men jag är mycket frestad att slänga in min buffert och följa med upp om ett par månader.
Men bufferten har jag lovat att inte röra.
Människa eller mus, det är frågan.