2025-04-04, 12:41
  #8797
Medlem
Här sitter jag still i båten med räntefonder, ligg lågt är svaret. 0,5% minus i år på Fondkontot 39% upp på Aktiekontot...
__________________
Senast redigerad av piiluu 2025-04-04 kl. 12:44.
Citera
2025-04-04, 13:00
  #8798
Medlem
Ringhals3s avatar
Cell impact upp 13,25%.
Front Ventures upp 6,73%

Bra aktier att äga i dessa stormiga tider.
Man måste Trumpsäkra portföljen.
Citera
2025-04-04, 13:05
  #8799
Avstängd
4% minus. Nu är det färdigrasat och in med stålarna på bull igen.
Citera
2025-04-04, 13:06
  #8800
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det går åt HELVETE!

SSAB, Swedbank, Storskogen. Allt som såg så bra ut nyss. Min portfölj är fan snart värdelös.

Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Kan ingen stoppa Trump?

Man undrar ju. Brutalt stora ekonomiska intressen som nu blir ledsna i ögat.
Citera
2025-04-04, 13:11
  #8801
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det går åt HELVETE!

SSAB, Swedbank, Storskogen. Allt som såg så bra ut nyss. Min portfölj är fan snart värdelös.



Man undrar ju. Brutalt stora ekonomiska intressen som nu blir ledsna i ögat.

Allt är ju brutalt övervärderat så ingen nyhet att det rasar!
Citera
2025-04-04, 13:11
  #8802
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det går åt HELVETE!

SSAB, Swedbank, Storskogen. Allt som såg så bra ut nyss. Min portfölj är fan snart värdelös.



Man undrar ju. Brutalt stora ekonomiska intressen som nu blir ledsna i ögat.

Tror aldrig jag haft en så här dålig dag på börsen någonsin, t ex danske bank ned över 10% idag, SHB ned över 6% osv
Citera
2025-04-04, 13:18
  #8803
Medlem
Bara att övervintra boys, själv kastar jag in mer så snart jag får tillfälle
Citera
2025-04-04, 13:27
  #8804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Tror aldrig jag haft en så här dålig dag på börsen någonsin, t ex danske bank ned över 10% idag, SHB ned över 6% osv
Måste vara planerat. Trumps lakejer köper billigt sen stiger det.

OBS! amatör analys. Ingen kan frivilligt skapa detta kaos.
Citera
2025-04-04, 13:38
  #8805
Medlem
Än så länge är det inte så farligt. Äger en del oljebolag och där ser det mindre kul ut. Occudental ner 11% igår...

Har sålt av mycket jag inte gillat under hösten och har laddat med sånt jag tror alltid kommer behövas.
Citera
2025-04-04, 13:41
  #8806
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Bara att övervintra boys, själv kastar jag in mer så snart jag får tillfälle
Beror nog helt på vad man äger. Personligen tror jag på alla innehav jag har nu utom två som jag har som en ren chansning. Chansaningarna som jag håller mot bättre vetande borde nog ha sålts redan....
Citera
2025-04-04, 13:45
  #8807
Medlem
Nu väntar jag bara på swingexpertens dagliga rapport.
Citera
2025-04-04, 13:49
  #8808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Måste vara planerat. Trumps lakejer köper billigt sen stiger det.

OBS! amatör analys. Ingen kan frivilligt skapa detta kaos.

Det är klart att ett gäng miljardärer vinner på detta.
Jag har aldrig haft en sådan skitdag på börsen.
Men jag är mycket frestad att slänga in min buffert och följa med upp om ett par månader.
Men bufferten har jag lovat att inte röra.
Människa eller mus, det är frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in