2024-04-01, 20:08
Medlem
tantrs avatar
Fick kontroll sist, precis innan påsk. Skulle bara handla 3 saker. Lampjäveln började blinka rött. Ingen personal i närheten. Slutade med att jag lämnade stationen som fortfarande stod och blinkade rött och gick till kassan istället.

Värdelösa är dessa. Tar fan längre tid.
Citera
2024-04-01, 21:45
Medlem
Man kan sätta delavstämningar på kunder man misstänker fuskar eller är mysko eller inför deras nästa shoppingtur.
Citera
2024-04-02, 09:29
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Nu handlar ju trådstaren om ICA. Men jag har självscannat på Coop sedan 2007 och aldrig fått en avstämning. Brukar väl handla 2 dagar i veckan så har blivit ca 1000 gånger under åren. Funderar på om min profil är buggad hos coop.
Citera
2024-04-02, 19:11
Moderator
Trixtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Nu handlar ju trådstaren om ICA. Men jag har självscannat på Coop sedan 2007 och aldrig fått en avstämning. Brukar väl handla 2 dagar i veckan så har blivit ca 1000 gånger under åren. Funderar på om min profil är buggad hos coop.

Jag ser att jag skrev i den här tråden för två år sedan att jag sällan får avstämning. Efter det har jag inte fått en enda, varken på Ica eller Coop. Jag handlar ofta då jag är dålig på att planera. Säkert 250 gånger om året.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in