2022-11-02, 09:03
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purosangue
Hur kommer det sig att hon just "föll" för cuck-Bingo? Frånskild trebarnsfarsa. Visst, han tjänar säkerligen helt OK och har en bra levnadsstandard, men en droppe i havet jämfört med en rik arab i Dubai t ex. Det är där man ser JF, i Dubai, på en yacht med arabdolme i varje kroppsöppning.

Vi har alla förstått att JF är en golddigger av rang som inte är främmande att mottaga en arab-bajskorv i mun i utbyte mot en ny Chanelväska.

Hur länge kommer detta förhållande att leva? Bingo har inte direkt det bästa track record när det kommer till just långa förhållanden.

Troligen pga att hon jobbar som luder och behövde en bas i Marbella. Bingo kunde leverera detta. Han skiter i vilket bara han får knulla en blåst blondin någon gång i månaden.
Citera
2022-11-02, 16:28
Medlem
Läste för någon vecka sen en kommentar under match.coms reklam. Det var en tjej som hade sett Bingo på Tinder…
Citera
2022-11-03, 13:40
Medlem
Flax75s avatar
Hon älskar att gå i myskläder. Men när Bingo hälsar på klär hon ut sig till luder.
Vågar hon inte vara naturlig med honom?
Göra sig fin när han kommer, visst. Men klä ut sig är ju pinsamt.
Citera
2022-11-03, 23:09
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Jonesy
Troligen pga att hon jobbar som luder och behövde en bas i Marbella. Bingo kunde leverera detta. Han skiter i vilket bara han får knulla en blåst blondin någon gång i månaden.

Där skopade du in full pott! 😁
Citera
2022-11-04, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Hon bryr sig inte ens om Bingps barn nu
Visst undrar man vad som har hänt? Jag gissar att Julia inte står ut med Katrin, och därmed kompliceras storfamiljskonceptet.
Citera
2022-11-04, 07:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har faktiskt sett henne på tillställningar. När man ser henne och hennes sociala profiler så kan man nog lätt få tanken om att hon är någon slags lyxhora och lite bakom flötet. Men det är helt fel.

Får också känslan av att hon är ganska godhjärtad/ödmjuk. Attraktionsmässigt så är hon inte alls min typ så jag har inte dragits till henne och därför inte studerat henne personligt.

Och när hon fyllt 40?

Hemtjänsten?

Lycka till!
Citera
2022-11-04, 09:02
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsgbg
Visst undrar man vad som har hänt? Jag gissar att Julia inte står ut med Katrin, och därmed kompliceras storfamiljskonceptet.

Julia va heller inte med på familjemiddagen igår. Beta Bingo fick gå ensam.
Citera
2022-11-19, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Jonesy
Julia va heller inte med på familjemiddagen igår. Beta Bingo fick gå ensam.
Julia är bara fejk ! Klär sig som en prostituerad så fort bingo kommer eller hon skall gå ut . Barnen känns det inte alls som hon är intresserad ha längre delaktigt ansvar över . NEJ , Julia vill bo ensam i Marbella .. lura på folk allt från tandblekning till kost och träningsschema . Hon själv äter inte hälsosamt utan berättar glatt : Skönt med adhd medicin , då blir jag inte hungrig, annars små äter jag bara .. Bättre säga till folk .. sök för adhd så går du ner i vikt ! Det göra många influenser nu för hålla formen ..
Julia anlitar en tränare som skall bli anställd med , vad ??? Jo , han skall göra träningsschema och matschema till dig .. som säljs via Julia dyrt ! Vakna ! Sluta handla på dessa nollors rabatt koder .. motte många av dem försvinna och behöva ta ett riktigt jobb som inte innebär .. 1 vakna 2 bädda sängen. 3 hämta posten 4 göra naglarna 4 fota samarbete 5 ta det lugnt , helt slut .. måste på kurs för hitta mig själv .
Citera
2022-11-20, 16:12
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Julia är bara fejk ! Klär sig som en prostituerad så fort bingo kommer eller hon skall gå ut . Barnen känns det inte alls som hon är intresserad ha längre delaktigt ansvar över . NEJ , Julia vill bo ensam i Marbella .. lura på folk allt från tandblekning till kost och träningsschema . Hon själv äter inte hälsosamt utan berättar glatt : Skönt med adhd medicin , då blir jag inte hungrig, annars små äter jag bara .. Bättre säga till folk .. sök för adhd så går du ner i vikt ! Det göra många influenser nu för hålla formen ..
Julia anlitar en tränare som skall bli anställd med , vad ??? Jo , han skall göra träningsschema och matschema till dig .. som säljs via Julia dyrt ! Vakna ! Sluta handla på dessa nollors rabatt koder .. motte många av dem försvinna och behöva ta ett riktigt jobb som inte innebär .. 1 vakna 2 bädda sängen. 3 hämta posten 4 göra naglarna 4 fota samarbete 5 ta det lugnt , helt slut .. måste på kurs för hitta mig själv .

Ja varför måste hon "klä ut sig" när Bingo kommer..
När hennes morfar hälsade på, så hade hon mer gulliga klänningar på sig.
Måste hon klä sig efter vad andra tycker kan man undra!
Citera
2022-11-20, 16:20
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75

Allt för att få uppmärksamhet!
Det är en sjuk relation med två korkade personer. Dom har inte någon koll på lagom, gör vad som helst för att det ska plinga i kassan
Citera
2022-11-20, 16:23
Avslutad
Citat:

Alla normala, smala, snygga, sexiga tjejer tycker om att klä upp sig. Därför som feta och fula kossor är bittra av avund på de smala och sensuella väsen som tex JF.
Citera
2022-11-20, 16:46
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Allt för att få uppmärksamhet!
Det är en sjuk relation med två korkade personer. Dom har inte någon koll på lagom, gör vad som helst för att det ska plinga i kassan
”Klä ut sig”

Normala människor med vett, etikett, hyfs och stil klär sig efter händelse, tillfälle och personer.

Självklart byter normal människors kläder beroende på om det är en morfar eller en flickfotograf som kommer över på fika eller grogg.

På samma vis som normala män inte har bruna skor på fötterna efter arton. Jösses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in