2006-05-08, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cavasin
kolla hur andra lägger upp dom istället...ditt sätt e bara onödigt jobbig att läsa. Fattar du inte varför är det nog du som har problemen....

Inga problem att läsa.
Håll oss uppdaterade boj, om träning osv.
Citera
2006-05-08, 18:00
Medlem
ambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boj
varför inte? =) ja tränar efter mina mål

Trodde du hade skrivit fel och menade 200kg i marklyft! Har aldrig hört någon som tar 200kg i knäböj och samtidigt bara tar 200kg i benpress. Borde vara uppvärmningsvikt för dig ju..
Citera
2006-05-08, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amba
Trodde du hade skrivit fel och menade 200kg i marklyft! Har aldrig hört någon som tar 200kg i knäböj och samtidigt bara tar 200kg i benpress. Borde vara uppvärmningsvikt för dig ju..

har ifs inte lastat på mera räcker gott än så länge får bra pump =) får see vad som händer i slutet av kuren det roliga har ju precis börjat =)
Citera
2006-05-08, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arre_quake
Inga problem att läsa.
Håll oss uppdaterade boj, om träning osv.

skriver inte så mkt här, men ja tror du vet vart du kan läsa mera arre =)
Citera
2006-05-08, 18:07
Bannlyst
kuren ser inte än ut så här längre dock testo propp och tren-A har utgått winny och oral masteron har gått in ist för anavar och förhoppningsvis tren A på slutet med om ja nu går av äter även 0.5mg a-dex med 10mg nolva /ed
Citera
2006-05-08, 21:58
Medlem
ambas avatar
Citat:
skriver inte så mkt här, men ja tror du vet vart du kan läsa mera arre =)

Nu vart jag ju nyfiken vart du mer skriver..
PM:a om du vill..
Citera
2006-05-09, 23:38
Bannlyst
jaha, en ny tråd av bojen det kommer säkerligen bli lika bra läsning som alltid.

Keep us posted!

Citera
2006-05-10, 14:05
Medlem
Citat:
äter även 0.5mg a-dex med 10mg nolva /ed

man ska inte blanda nolva å arimidex då nolvan
hämmar effekten av arimidex.
juste kur annars!

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19960412000075&DocTypeID =7&UserTypeID=2
Citera
2006-05-12, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sinxen85
man ska inte blanda nolva å arimidex då nolvan
hämmar effekten av arimidex.
juste kur annars!

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19960412000075&DocTypeID =7&UserTypeID=2

theres somthing i did not know! hoppar dexen nu ettag o kör på 40mg nolva /ed tycker mig märka av lite lite gyno dock inget allvarligt än tror knappast det kommer o bli heller men bettah safe then sorry.

övrigt armpass idag träna själv curls på 27,5 utan pass 10or (sittande) trodde fan mina armar skulle explodera idag redan efter curlsen men körde vidare räckte gott med 3 övningar á 4 set på bicep tricep skulle köra ben åxå men sträckte mig tänkte mig inte för glöömmde bort o cyckla innnan gör ja aldrig om.

vikt: 91.3
Citera
2006-05-16, 23:24
Medlem
biggens avatar
Citat:
theres somthing i did not know! hoppar dexen nu ettag o kör på 40mg nolva /ed tycker mig märka av lite lite gyno dock inget allvarligt än tror knappast det kommer o bli heller men bettah safe then sorry.

övrigt armpass idag träna själv curls på 27,5 utan pass 10or (sittande) trodde fan mina armar skulle explodera idag redan efter curlsen men körde vidare räckte gott med 3 övningar á 4 set på bicep tricep skulle köra ben åxå men sträckte mig tänkte mig inte för glöömmde bort o cyckla innnan gör ja aldrig om.

vikt: 91.3
kuren ser ju rolig ut =)
själv så får ja nöja mig med testo / clen kur...... men de funkar de med,
du borde få sjukt pump ett par veckor in när trenet kommer in, ohalalalala
Citera
2006-05-17, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
kuren ser ju rolig ut =)
själv så får ja nöja mig med testo / clen kur...... men de funkar de med,
du borde få sjukt pump ett par veckor in när trenet kommer in, ohalalalala

kan säga att det e helt galet kul o va på denna kuren körde rygg idag botta last dragen 4x10 (100kg) sitt rodden 4x10(95kg) hur lätt som helst! va inte ens trött efter, fyfan hela systemet e i uppror =D och har knappt varit på 3 veckor än heellooo =) kommer blir ännu roligare nästa vecka

vikt: 91.7
Citera
2006-05-17, 03:26
Medlem
hur känns det orala "masteronet"? antar att det är mestanolone?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in