2021-06-03, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av andyviking
Vem håller till i Östersund?

Många, men om jag inte minns fel var det ö-vik.
Citera
2021-06-03, 17:35
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brabantia
Ja, det var så jag tänkte också, diverse olika kopplingar. Kommer absolut att bli spännande att följa. Men om detta inte är kopplat till honom så hör nog inte länken hemma i denna tråd. Moderator får gärna plocka bort om så är fallet.

Om jag får spekulera fritt känns det dock som att det bara är en tidsfråga innan han ev får ett besök själv.

Han livesände för en timme sen om dagens kursrörelser (berg och dalbana) i Parans. Sa inget om att ha varit på förhör.
Citera
2021-06-03, 18:01
Medlem
Brabantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Han livesände för en timme sen om dagens kursrörelser (berg och dalbana) i Parans. Sa inget om att ha varit på förhör.

Okej, då hade jag helt enkelt fel. Jag väljer att äga det misstaget.

Vart kan man hitta/ta del av hans livesändningar? 🤔
Citera
2021-06-03, 18:14
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Okej, då hade jag helt enkelt fel. Jag väljer att äga det misstaget.

Vart kan man hitta/ta del av hans livesändningar? 🤔
Dom finns på deras facebook sida ,men du kommer inte in ,han släpper inte in någon längre eftersom han vet att det enbart är vi här som vill in så INGET ska få störa hans sista desperata försök ;-)
Citera
2021-06-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ekobrottsmyndighetens finansmarknadskammare har i dagarna genomfört husrannsakningar och anhållit tre personer i södra Sverige som misstänks för grova marknadsmanipulationer genom så kallad "pump and dump". Det framgår av ett pressmeddelande på torsdagen.

https://www.privataaffarer.se/ebm-tre-personer-har-anhallits-for-marknadsmanipulation/

Är det Ibra & Co dom åsyftar?

Aktie-veteranen på twitter.
Citera
2021-06-03, 23:29
Medlem
Det måste vara aktieveteranen.

Han har kört på sedan 2020.
Efter ett avbrott på X månader hade han haft "samtal med sina jurister om sina formuleringar på twitter"
Pump&dump i varje case han lägger ut.
Hotat folk som har kritiserat honom.
Blockar folk som kritiserar honom.

Mest troligen är det han. Förhoppningsvis är han rökt för gott.
Citera
2021-06-04, 09:39
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ekobrottsmyndighetens finansmarknadskammare har i dagarna genomfört husrannsakningar och anhållit tre personer i södra Sverige som misstänks för grova marknadsmanipulationer genom så kallad "pump and dump". Det framgår av ett pressmeddelande på torsdagen.

https://www.privataaffarer.se/ebm-tre-personer-har-anhallits-for-marknadsmanipulation/

Är det Ibra & Co dom åsyftar?

är det ens olagligt det som Ibra gör? han är ju uppenbarligen inte vid sina sinnes fulla bruk? och de som köper det han säger hade ändå blivit av med sina pengar via nåt afrikabrev eller liknande!
Citera
2021-06-04, 09:51
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
är det ens olagligt det som Ibra gör? han är ju uppenbarligen inte vid sina sinnes fulla bruk? och de som köper det han säger hade ändå blivit av med sina pengar via nåt afrikabrev eller liknande!
Kanske kan han komma undan med att hävda psykisk sjukdom och hamna på Karsudden ihop med Raffa Pancamo? Vilket radarpar de skulle bli.
Citera
2021-06-04, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
är det ens olagligt det som Ibra gör?

Ja.
Och det handlar inte bara om Parans.

Ibra har aldrig haft egna pengar/eget avanza-konto vilket betyder att han visar upp andras. I Parans och Clemondo är det Jennies innehav.

Dessutom är Ibra bara springpojke åt Örjan som visat sig tydligt genom åren men nu backat undan.
Citera
2021-06-04, 18:11
Medlem
avanoirs avatar
Pm om att Parans kommer att avnoteras nu:https://www.avanza.se/placera/telegram/2021/06/04/parans-avnoteras-fran-spotlight.html
Citera
2021-06-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avanoir
Pm om att Parans kommer att avnoteras nu:https://www.avanza.se/placera/telegram/2021/06/04/parans-avnoteras-fran-spotlight.html
Haha så jävla kul, hur ska pumparna förklara det där?

Trist för de som förlorat massor av pengar, men de får delvis också skylla sig själv. De hamnar i samma kategori som de som förlorat besparingarna i en kärleksscam eller via Nigeriabrev. Klart man tycker synd om dem, men är man inte smarare än så borde man kanske hålla sig borta från börsen?
Citera
2021-06-04, 18:26
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avanoir
Hur ska Ibra förklara detta för sina fans, Positivt förståss ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in