2020-11-04, 16:20
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Hur kan du ens ställa frågan ? Är du inte riktigt klok i huvudet.
Gick de senaste sidorna inlägg rakt förbi dig ?
Tror dumpen har börjat i Parans 52534 vill sälja på 12.2 .Nästan ingen vill köpa på dessa nivåer.
Citera
2020-11-04, 18:11
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Det verkar inte så. Sjuk grupp.

Någon frågade om varför årsredovisningen fortfarande inte var signerad och fick bara tillbaka ”maila bolaget och fråga, de brukar vara snabba!”. Sjukaste jag sett. Stackars människor, de lever verkligen på hoppet om att de hittat drömmen.

Helt sinnessjuk grupp, finns inte en siffra rätt hos dom..det är som om man säger till Knutby sekten att gud finns inte.. ledsen men han finns inte. Då blir man mördad förmodligen
Läste det nu och någon som läst här är i alla fall och Ibra och Swedish Hauss Maffia och deras gelikar.. Jag läste det om bokslutet inte var inlämnat för några dagar sedan i Placera forumet där någon skrev om det och länkade till bolagsverket och kollade jag det själv och det stämde. Tur man inte äger en aktie i luftslottet har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Någon skrev att ett av bolagen som ingår i koncernen som heter Qbim i Karlstad skulle ha ett värde enligt Vd på 200 miljoner det är alltså detta blag vi pratar om https://www.allabolag.se/5569446981/qbim-aktiebolag Snacka om uppblåsta och lurade totalt
Senast redigerad av HeroesSilencio 2020-11-04 kl. 18:31.
Citera
2020-11-05, 12:35
Medlem
Ibra Kadabra har klottrat ihop en Kina-bild åt paransarna:
https://ibb.co/s22vnfn

I gruppen diskuteras att 11/11 är deadline för ”kinaaffären” vilket slagit slint på alla gruppmedlemmar. Det diskuteras om pengarna kommer in innan 11:e eller exakt den 11:e osv (vad man nu menar med det vet nog inte ens medlemmarna själva).

Det ekar alltså samma ”sanningar” som slår runt på hela gruppen men ingen har information eller tänker kritiskt... (!!)
Citera
2020-11-05, 12:42
Medlem
Ibra har blivit mer aggressiv och intensiv sedan DI-artikeln.

Häromdagen livestreamades efter första uppgången sedan dippen i Parans att ökningen och finansmaffians intåg var ”andra våg”. Ibra säger i princip rakt ut att han orkestrerar de här värdeökningarna själv. ”Det kommer tredje våg och fjärde våg, vänta bara, då vill du inte vara utan”

Nu fortsätter det.
https://ibb.co/zPyVWR9
Ibra:
”Mer än 30 miljoner sek är redo från min signal att köpa in sig i vilken sekund som helst. Om du råkar säljer just där medan köper är du en jubelidiot till 110%”

Det är flera sådana här insatser från Ibra -per dag-. Den som försvarar honom nu, oavsett motivering, måste vara lobotomerad. Eller hjärndöd.

Det här är marknadsmanipulation. Rakt av. Inget snack.
Citera
2020-11-05, 12:47
Medlem
https://ibb.co/rHjhsjn
I kommentarsfältet på sin egen tråd är Ibra på G:
”Ingen får ha kontakt med mig och bara inte kretsen som kan komma i kontakt”
(Vad betyder det ens)

Men sen säger han också:
”Att missa 1kr upp betyder ingenting för dessa herrarna. En signal från mig som den största satsning är minst +4kr på en dag.”

———

Men så klart. Dagens Industri vill ju sälja tidningar och Ekobrottsmyndigheten ljuger... stackars Ibra, Jennie och Marie som är sådana offer (!) i Örjans pengamaskin.

————-

det här kunde varit ett tillfälle att separera sig från negativitet men parans och clemondo-grupperna gör inte det. Övrigt folk som blandar in sig indirekt genom att dels öppet backa Ibra och sels slaska ihop amatörmässig ”TA”, värdespekulationer och allmänt orealistiskt snack är Tomas Årjes, Ermin Osmanovski, Rebecca Allen Lamptey, Mikael DeVetni m fl.

De vet makten och möjligheten Facebookgrupper skapar. Och de vet att det gynnar dem ekonomiskt.
Senast redigerad av strudelborg 2020-11-05 kl. 12:52.
Citera
2020-11-05, 13:05
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Nu fortsätter det.
https://ibb.co/zPyVWR9
Ibra:
”Mer än 30 miljoner sek är redo från min signal att köpa in sig i vilken sekund som helst. Om du råkar säljer just där medan köper är du en jubelidiot till 110%”

Ja herregud vilket stolpskott han är den där Kadabra.
Tror man på det som han säger så förtjänar man faktiskt att bli blåst.

Han skrev ju liknande saker på en facebooksida för Taurus energy för några månader sedan... och när jag då skrev ett negativt inlägg så fick jag inte längre vara med och skriva i gruppen...
Citera
2020-11-05, 15:15
Medlem
Ny vändning i Parans. Administratörerna har ingen koll?

Vi vet ju redan att hela Paransgruppen är besatta av den 11:e november som "inbetalning från kina" och det diskuteras som sagt när exakt pengarna "kommer in". Det är ett jävligt onormalt fokus på ordet "inbetalning" och att det i sig är en trigger för kursrusning. Folk hoppas den kommer tidigare! Alltså själva inbetalningen, när kontot tar emot pengarna (fortfarande jävligt oklart varför). DET ÄR SNART JULAFTON osv

Hur som helst, det här är kul. En Rikard skriver idag:
"Varför pratar så många om att det är 11/11 som gäller som deadline för QPT's inbetalning för emissionen? "Teckning och betalning ska ske inom sex månader från emissionsbeslutet genom dels tillskjutande av apportegendom i form av immateriella rättigheter, dels kontant betalning."
Emissionsbeslutet togs på stämman den 30/6. Dvs 30/12 är den deadline som gäller.
Har jag fel?"

Varpå admin Rebecca Allen Lamptey kommer in och svarar:
"Det är kort och gott så att de flesta av oss har missat att det är 6 mån från datum som stämman godkände avtalet med QPT. Ingen har noterat detta förens nyligen. Jag och många med mig har räknat 6 mån från det datum PM om avtal med QPT kom, vilket var 11 maj. Men det spelar mindre roll, förändrar inget annat än att sista datum för inbetalning är 30/12/2020. Precis som tidigare kan inbetalning komma närsom, men allra senast 30/12"

------
Underbart. Administratörerna själva har alltså inte "läst på om bolaget" ordentligt. För tre dagar sedan skrev admin Tomas Årjes så här:
"Gissar 12,50kr ryker sedan ryker ATH 13kr. När som helst kan de komma enorma pm nu. Bara vad jag gissar alltså eftersom VDn berättat om befintliga intäkter från QPT och att inbetalningen riktade emissionen förfaller 11/11"

Bra jobbat, alla! fortsätt följa de här fantastiska genierna
Citera
2020-11-05, 19:20
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ny vändning i Parans. Administratörerna har ingen koll?

Vi vet ju redan att hela Paransgruppen är besatta av den 11:e november som "inbetalning från kina" och det diskuteras som sagt när exakt pengarna "kommer in". Det är ett jävligt onormalt fokus på ordet "inbetalning" och att det i sig är en trigger för kursrusning. Folk hoppas den kommer tidigare! Alltså själva inbetalningen, när kontot tar emot pengarna (fortfarande jävligt oklart varför). DET ÄR SNART JULAFTON osv

Hur som helst, det här är kul. En Rikard skriver idag:
"Varför pratar så många om att det är 11/11 som gäller som deadline för QPT's inbetalning för emissionen? "Teckning och betalning ska ske inom sex månader från emissionsbeslutet genom dels tillskjutande av apportegendom i form av immateriella rättigheter, dels kontant betalning."
Emissionsbeslutet togs på stämman den 30/6. Dvs 30/12 är den deadline som gäller.
Har jag fel?"

Varpå admin Rebecca Allen Lamptey kommer in och svarar:
"Det är kort och gott så att de flesta av oss har missat att det är 6 mån från datum som stämman godkände avtalet med QPT. Ingen har noterat detta förens nyligen. Jag och många med mig har räknat 6 mån från det datum PM om avtal med QPT kom, vilket var 11 maj. Men det spelar mindre roll, förändrar inget annat än att sista datum för inbetalning är 30/12/2020. Precis som tidigare kan inbetalning komma närsom, men allra senast 30/12"

------
Underbart. Administratörerna själva har alltså inte "läst på om bolaget" ordentligt. För tre dagar sedan skrev admin Tomas Årjes så här:
"Gissar 12,50kr ryker sedan ryker ATH 13kr. När som helst kan de komma enorma pm nu. Bara vad jag gissar alltså eftersom VDn berättat om befintliga intäkter från QPT och att inbetalningen riktade emissionen förfaller 11/11"

Bra jobbat, alla! fortsätt följa de här fantastiska genierna
Hur mycket pengar kommer in?Vilka rättigheter är det frågan om?Vad gör egentligen Parans?Är det något revolutionerande som generar stora vinster i miljon eller miljard klassen?
När börjar Parans ge utdelning tro.Några år eller tiotals år eller aldrig?
Citera
2020-11-05, 19:27
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Kanske diskuterats , men denna relativt nya medlem på Avanza, Ssvea ,är det kanske IBRA himself, eller är det nya nick från Ibras Harem?
Låter mer som superhaussaren IBRA ,som skaffat sig ett nytt konto igen ;-)
Citera
2020-11-05, 20:10
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Kanske diskuterats , men denna relativt nya medlem på Avanza, Ssvea ,är det kanske IBRA himself, eller är det nya nick från Ibras Harem?
Låter mer som superhaussaren IBRA ,som skaffat sig ett nytt konto igen ;-)

Solklart den där jävla Thaisopan, samma sätt att skriva och har sina grandiosa självbild. Ett inlägg 2020-11-01 kl 07.22 skriver han så här,

"Efter Kinas inbetalning väntar ny Rek i November. Ibra är börsens största stjärnan. "

Stackars satar så dom blir blåsta, helt otroligt att han fortsätter. EBM behöver ha ett tips om den profilen och inläggen från Örjans lilla Thaihora 👊🏻😡👊🏻
Citera
2020-11-05, 20:17
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Solklart den där jävla Thaisopan, samma sätt att skriva och har sina grandiosa självbild. Ett inlägg 2020-11-01 kl 07.22 skriver han så här,

"Efter Kinas inbetalning väntar ny Rek i November. Ibra är börsens största stjärnan. "

Stackars satar så dom blir blåsta, helt otroligt att han fortsätter. EBM behöver ha ett tips om den profilen och inläggen från Örjans lilla Thaihora 👊🏻😡👊🏻
HeHe dom har nog bra koll, men att IBRA är så JÄVLA Pantad trodde jag inte,
Kommer njuta så jävla när Pajasen sitter i rätten och ska förklara sig, typ ehh jag är kungen av savannen ni kan inte ,ehhh sätta dit lejonet /samurajen mm
Citera
2020-11-05, 20:46
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
HeHe dom har nog bra koll, men att IBRA är så JÄVLA Pantad trodde jag inte,
Kommer njuta så jävla när Pajasen sitter i rätten och ska förklara sig, typ ehh jag är kungen av savannen ni kan inte ,ehhh sätta dit lejonet /samurajen mm

Ja det kan vi vara överens om, men han är väl pressad av Bullfittan Örjan att leverera så Bullfittan Örjan kan sälja på topp och profitera sig, Jörns lilla Trump wannabe... Men lugn! Nu granskar EBM Parans, Clemondo, Spectrumone m fl. De har redan sedan en tid börjat intressera sig och haft tid på sig att sätta igång utredning i tysthet. Det kommer bli sånt ras i dom bolagen när det står på löpsedlarna så man fattar inget uti förorterna där alla miljonärer sitter och väntar på att kursen skall sticka så dom kan lösa ut sin redan beställda Porsche eller gå i pension 🤣🤣🤣🤣 Trots att SpectrumBlås levererade en fullständigt medioker delårsrapport idag med omsättning stort som en lokal pizzeria men nu skall världen intas 🤣 Så gick sekten upp i brygga och skrek "Fantastisk rapport" rakt ut.. nu flyger vi..detta är magiskt Hosni etc etc. Bara det att SpectrumBlås gick ytterligare 10 mille back och bara svamlar luft 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in