2020-06-29, 21:34
Medlem
ostfrallan39s avatar
Hejsan.

Har sedan midsommar legat med 5 personer oskyddat, inklusive en trekant på midsommar.
Har tidigare haft klamydia och upplevde att det kliade lite, men nu upplever jag en vag smärta i kronjuvelerna.

Nu till frågan. Mycket pekar på en könssjukdom höhö, brukar man få pungsmärta av klamydia?

Mvh.
Citera
2020-06-30, 00:45
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostfrallan39
Hejsan.

Har sedan midsommar legat med 5 personer oskyddat, inklusive en trekant på midsommar.
Har tidigare haft klamydia och upplevde att det kliade lite, men nu upplever jag en vag smärta i kronjuvelerna.

Nu till frågan. Mycket pekar på en könssjukdom höhö, brukar man få pungsmärta av klamydia?

Mvh.

Höhö! Beställ ett klamydiatest på 1177 så vet du säkert. För din egen skull.. Lycka till och var rädd om dig!
Citera
2020-06-30, 12:08
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Hejsan.

Mvh.

Ja, det kan vara exempelvis klamydia eller gonorré. Det kan ju även vara andra saker som exempelvis bitestikelinflammation (som iofs kan vara orsakad av könssjukdom).
Senast redigerad av Stygotius 2020-06-30 kl. 12:11.
Citera
2020-06-30, 12:24
Bannlyst
Det låter som du fått nått fel seriöst fel där inne i kuken.

Det värsta som kan hända är att du måste höra med en invandrande läkare! För att få svar på dina frågor! Tro inte annat! Titigt tillbaka kallades det för "pungröta".

Citat:
Hejsan.

Mvh.
Citera
2020-07-01, 00:13
Medlem
ostfrallan39s avatar
Har fått svar. Har ingen könssjukdom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem