2020-06-28, 12:50
Medlem
Har du fortfarande ont i ryggen? Den enda varningsflaggan jag ser är att du knarkat. Om du gjort det intravenöst(spruta i ett blodkärl) så ökar det risken för en hematogent(via blodet) spriden bakteriell infektion. Om så är fallet så är det vanligt att det blir ett bakteriellt nedslag i en kota eller disk(spondylodiskit). Feber? Sök vård och se över SR och CRP.
Citera
2020-06-29, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinurligFilur
Har du fortfarande ont i ryggen? Den enda varningsflaggan jag ser är att du knarkat. Om du gjort det intravenöst(spruta i ett blodkärl) så ökar det risken för en hematogent(via blodet) spriden bakteriell infektion. Om så är fallet så är det vanligt att det blir ett bakteriellt nedslag i en kota eller disk(spondylodiskit). Feber? Sök vård och se över SR och CRP.

Nej inga sprutor här. Nu verkar det ha löst sig, hade ont dagen efter men då gick jag ut och gick i typ en timma. Sen har jag känt det lite till och från om jag legat eller rört mig lite konstigt. Nu känner jag inget alls och har inte gjort det på flera timmar.
Citera
2020-06-29, 08:09
Bannlyst
Ofta, speciellt under sommaren tappar man vätska i kroppen.

Dra i dig 2 liter extra vatten, även om du inte är törstig.

Man överlever kanske tre månader på sina fettreserver i kroppen, men utan vatten i kroppen dör du inom tre dygn.

Det är den bistra sanningen.
Senast redigerad av Varsamt 2020-06-29 kl. 08:12.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in