Flashback bygger pepparkakshus!
2020-06-22, 07:47
Medlem
johnjohns avatar
De flesta som är med i NMR är förståndshandikappade.

Att hitta div. skumma saker på ett LSS boende är ej förvånande, men bajs...

Som sagt det är en nazist vi pratar om dvs. en lågbegåvad homo sapiens.
Citera
2020-06-22, 08:01
Medlem
aktuelltfokus och antifa är allt annat än trovärdiga källor. Står inget i "polisundersökningen" om mänslig avföring redan där förstår man syftet med artikeln och trovärdigheten är noll.

Om inte allt är fabricerat i artikeln så är det troligaste:
Djuravföring hittat i naturen. Finns många som har sånt hemma. Torrt redan när det hittades.

TS kan ändra sin rubrik om syftet är att vara seriös för någon substans för belägget mänsklig avföring saknas helt
Senast redigerad av B71 2020-06-22 kl. 08:03.
Citera
2020-06-22, 08:06
Är det Bajs-Kim själv som skrivit artikeln? Han har ju viss erfarenhet av avföring så det ligger väl nära till hands.
Citera
2020-06-22, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Han kanske fick stopp i muggen men vågade inte gå till affären och köpa propplösare pga alla läskiga invandrare och började helt enkelt bajsa i garderoben.

Den enda rimliga förklaringen jag kommer på.

Låter som den mest logiska förklaringen, det är trots allt Sveriges skarpa IQ-elit från motståndsrörelsen vi snackar om!

Annars kan det vara som så att han missförstått meningen "att strypa en neger" och valde att försöka strypa kabeln med nävarna för känslans skull.
Ser mig nazisten stå och strypa korven febrilt med händerna med glädjetårar längs kinderna när snuten traskar in, förstår att polisen har lite svårt att fatta logiken i beteendet.
Citera
2020-06-22, 10:19
Medlem
Krocketklubbas avatar
Själv har jag jag alltid med mig avföring, ibland lämnar jag den på offentliga toaletter och ibland i min privata bostad.
Citera
2020-06-22, 11:29
Medlem
EveryBodyKnowsC-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
NMR-NAZIST låter lite överdrivet att lägga till nazist efteråt haha
Han förberede sig säkert för samhällskollaps vilket jag såfall förstår.
Folket ska ha rätt till att försvara sig mot invällare samt rödingar men det tycker inte vårqn tyranni stat.

Hahaha! Jo, men alla måste veta att han var en dödsknarkanazist!
Citera
2020-06-22, 14:43
Medlem
Kamelfittans avatar
Redan inom de ursprungliga nazisterna så var homoerotiska inslag ofta förekommande. Även Hitlers oförmåga och ointresse för sexuella aktiviteter med kvinnor är välkänt. Kan man inte tänka sig att denne NMR-anhängare hängett sig åt homoerotiska aktivitet med en eller flera andra NMR-anhängare där de medverkande kanske inte var tillräckligt renspolade?
Citera
2020-06-22, 19:21
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
NMR-NAZIST låter lite överdrivet att lägga till nazist efteråt haha
Han förberede sig säkert för samhällskollaps vilket jag såfall förstår.
Folket ska ha rätt till att försvara sig mot invällare samt rödingar men det tycker inte vårqn tyranni stat.
Det aktuella fallet visar tydligt att NMR består av personer som inte ens klarar grundläggande hygienrutiner. Vad ska spån som dessa klara en systemkollaps? Dom kommer ju sprida kolera...
Citera
2020-06-22, 19:38
Medlem
Mekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Deodorant
Han kanske var värsta sortens nazist som Hitler själv.....vegeterian, så avföringen hade en ovanligt grön färg. 😋

Att Hitler skulle vara vegetarian är en faktoid.
Citera
2020-06-23, 23:02
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekky
Även att Hitler var homo-, bisexuell eller åtminstone haft homosexuella erfarenheter är klarlagt. Visa källor har hävdat att Hitler till och med som ung bögprostituerat sig. Skälet till att Hitler beordrade mordet på Ernst Röhm ska vara att Röhm skulle varit ett vittne till Hitlers homosexualitet och hotade att go public.

GM kan således varit influerad av sin forna Fuhrer och således idkat homosex och spillt avföring.
Citera
2020-07-10, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Även att Hitler var homo-, bisexuell eller åtminstone haft homosexuella erfarenheter är klarlagt. Visa källor har hävdat att Hitler till och med som ung bögprostituerat sig. Skälet till att Hitler beordrade mordet på Ernst Röhm ska vara att Röhm skulle varit ett vittne till Hitlers homosexualitet och hotade att go public.

GM kan således varit influerad av sin forna Fuhrer och således idkat homosex och spillt avföring.
Ja, det stämmer faktiskt att Hitler inte var riktigt hetero. Han och de andra nazzarna övade olika sexuella aktiviteter när de inte vurmade för djuren.
Citera
2020-07-10, 18:12
Medlem
FiniteLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekky

Så vitt jag vet var han vegetarian åtminstone periodvis och för det mesta och det räknas som vegetarian i min bok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in