2020-06-22, 17:13
Medlem
Lifeisnows avatar
Spik efter spik bankas in i Svea rikes kista...och folket gör ingenting..rädda för att bli kallad för rasist, nazist, främlingsfientlig... Polisen knäböjer inför detta... tiden är ur led..dags att lämna landet..
Citera
2020-06-22, 17:47
Medlem
Kan någon här förklara för mig hur en banderoll med budskapet att stoppa byggandet av en moske bli hets mot folkgrupp, när muslimer heller inte är en folkgrupp?????
Citera
2020-06-22, 18:44
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Kan någon här förklara för mig hur en banderoll med budskapet att stoppa byggandet av en moske bli hets mot folkgrupp, när muslimer heller inte är en folkgrupp?????

Allt som inte regimen gillar blir HMF.
Citera
2020-06-22, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Allt som inte regimen gillar blir HMF.

Jag tänkte ett steg längre, för om en banderoll med ett budskap att stoppa ett moskébygge kan anses vara HMF, borde inte även då de som röstar om bygget, de som röstar nej, anmälas för HMF?
Citera
2020-06-22, 18:56
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Jag tänkte ett steg längre, för om en banderoll med ett budskap att stoppa ett moskébygge kan anses vara HMF, borde inte även då de som röstar om bygget, de som röstar nej, anmälas för HMF?

Nej, bara publika uttalanden och dylikt kan bli offer för HMF.
Citera
2020-06-22, 19:01
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Nej, bara publika uttalanden och dylikt kan bli offer för HMF.

Än så länge ja men snart har vi thoughtcrime.
https://en.wikipedia.org/wiki/Thoughtcrime
Citera
2020-06-22, 23:36
Medlem
AnnikaLundmarks avatar
Citat:
Om du har Polisens tillstånd att vara emot moskebygget så är det tillåtet enligt dem själva. Men NMR har inte polisens tillkännagivande att få kritisera moskéer därför är det då olagligt ha de åsikterna.
Citera
2020-06-23, 00:14
Medlem
AnnikaLundmarks avatar
Brukar polisen också gå runt och riva ner banderoller från Socialdemokraterna?
Citera
2020-06-23, 06:33
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Så har polisen agerat mot NMR länge. Agendan är rätt så tydlig för den som inte är helt blind eller förståndshandikappad. Polisen = antivit.

Kan ju också vara att polisen liksom 99.97% av befolkning är anti-fascister och inte gillar nazister.
Citera
2020-06-23, 09:19
Medlem
rrpipers avatar
Citat:

Kan någon här förklara hur en banderoll med budskapet att stoppa byggandet av en moske från NMR med sitt fantastiska förtroende kapital hos svenska myndigheter kan hjälpa till att stoppa byggandet av en Måske? Om jag låg bakom nosken och kände minsta oro för att den skulle stoppas skulle jag hoppas att NMR kom och satte upp banderoller. Även om det var svenska pensionärer som hade gjort det så skulle de kallats nazister. Menlöst motstånd med vänstermetoder såsom banderoller är bara kontraproduktivt.
Citera
2020-06-23, 10:05
Medlem
AnnikaLundmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Kan ju också vara att polisen liksom 99.97% av befolkning är anti-fascister och inte gillar nazister.
Så alla som inte gillar islam och kvinnoförtryck är "nazister"? Tror nog väldigt många svenskar är "nazister" i så fall enligt din definition. IS och al-Qaida är anti-fascister? Nog för många polischefer är inkvoterade Socialdemokrater men att de öppet nu bekämpar politiska motståndare i polisuniform är anmärkningsvärt. Politruker.
Senast redigerad av AnnikaLundmark 2020-06-23 kl. 10:10.
Citera
2020-06-23, 11:52
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnikaLundmark
Så alla som inte gillar islam och kvinnoförtryck är "nazister"? Tror nog väldigt många svenskar är "nazister" i så fall enligt din definition. IS och al-Qaida är anti-fascister? Nog för många polischefer är inkvoterade Socialdemokrater men att de öppet nu bekämpar politiska motståndare i polisuniform är anmärkningsvärt. Politruker.

När jag skriver nazister som menar jag nazister, exempelvis gossarna i Nordiska motståndsrörelsen. Tråden du skapade handlar om just nazister i nordiska motståndsrörelsen. Vad du vill använda för benämning på dig själv och andra nazister är ointressant, grabben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in