2006-04-26, 17:41
Medlem
FoxNetworks avatar
Är inte alls insatt i det här med träning, så skulle behöva lite tips.
Det är så att jag under det gågna året dratt på mig lite av en mage. Är inte överviktig, men skulle träna bort lite av hullet av estetiska skäl. Skulle heller inte skada med lite mer muskler allmänt. Ja, allmänt komma i bättre form med andra ord.
Problemet är att jag testat att gå på gym och det går verkligen inte, tycker det är så förbannat tråkigt! Så det är helt uträknat.

Har tänkt börja simma, är det bra?
Funderar också på att köpa en träningscyckel, är det bra?
Har en sån här "rulla fram o tillbaks" grej här hemma, fungerar dom eller är dom bara bluff och båg?

För att få lite muskler tänkte jag också börja med hantlar. Eller finns det något annat bättre sett (förutom att gå till gym)?

Hur skulle ett bra "system" med träning kunna se ut?
Med simning, träningscyckel samt hantlar. Eller andra tips då, ni vet säkerligen mycket bättre än mig.

Är det något speciellt jag ska tänka på i kosten, bortsett från att ta bort godiset då? Finns det något tillskott som kanske kan vara bra? Kan sånadär ephedra caps vara något att ha?

Får väl också ursäkta om posten ser lite knasig ut, men som sagt... vet inget om träning Upplys mig!
Citera
2006-04-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxNetwork
Är inte alls insatt i det här med träning, så skulle behöva lite tips.
Det är så att jag under det gågna året dratt på mig lite av en mage. Är inte överviktig, men skulle träna bort lite av hullet av estetiska skäl. Skulle heller inte skada med lite mer muskler allmänt. Ja, allmänt komma i bättre form med andra ord.
Problemet är att jag testat att gå på gym och det går verkligen inte, tycker det är så förbannat tråkigt! Så det är helt uträknat.

Har tänkt börja simma, är det bra?
Funderar också på att köpa en träningscyckel, är det bra?
Har en sån här "rulla fram o tillbaks" grej här hemma, fungerar dom eller är dom bara bluff och båg?

För att få lite muskler tänkte jag också börja med hantlar. Eller finns det något annat bättre sett (förutom att gå till gym)?

Hur skulle ett bra "system" med träning kunna se ut?
Med simning, träningscyckel samt hantlar. Eller andra tips då, ni vet säkerligen mycket bättre än mig.

Är det något speciellt jag ska tänka på i kosten, bortsett från att ta bort godiset då? Finns det något tillskott som kanske kan vara bra? Kan sånadär ephedra caps vara något att ha?

Får väl också ursäkta om posten ser lite knasig ut, men som sagt... vet inget om träning Upplys mig!

finns massor att läsa om du söker!
men i det stora hela börja simma, cykla, springa, promenera.. allt som förbränner energi är bra.. håll dig borta från socker och dåligt fett!
ät ofta i lite mindre portioner än sällan och lite mer!
Citera
2006-04-26, 21:11
Medlem
Ett annat bra tips som har hjälp mig mycket är att byta ut mjölken mot vatten istället. Kanske inte om du lagar mat och sånt men om du ska blande en protein shake eller bara dricka drick vatten istället.
Citera
2006-04-26, 22:36
Medlem
FoxNetworks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohniiBoY
finns massor att läsa om du söker!
men i det stora hela börja simma, cykla, springa, promenera.. allt som förbränner energi är bra.. håll dig borta från socker och dåligt fett!
ät ofta i lite mindre portioner än sällan och lite mer!

Du skulle inte kunna hjälpa mig lite med att söka? Vad bör jag söka på tex?
Finns det några bra sidor om ämnet som kan vara värda att besöka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in