2006-05-11, 16:58
Medlem
Gurrams avatar
1a Brasilien
2a Tyskland
3a Tjeckien
4a Italien
Citera
2006-05-11, 17:46
Medlem
Flash Pecketts avatar
Tror nog, som så många andra, att brassarna tar hem guldet.

Min topp 4 ser ut som följer:
Brasilien
Italien
Tyskland
Tjeckien

Hoppas självklart att Sverige kan ta sig långt.
Men det är väl att hoppas för mycket.
Citera
2006-05-11, 17:57
Medlem
Lastbils avatar
Fyfan vad jag ska fira om någo lag slår ut Brasilien. Hatar verkligen dem.
Citera
2006-05-11, 18:05
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuli Kupferberg
England eller Spanien har starkast trupp.
Spanien är ju ett väldigt delat land, tyvärr och det brukar ju visa sig under VM så England vinner.
OT: Sverige har tyvärr ett skitlag iår

England? De hade ju inte alltför mycket att komma med innan Rooneys skada och nu har de nästan ingenting alls. Kan inte fatta att folk utanför England är så Premier League-skadade att de tror att England är bäst i världen. Sen blir de lika förvånade varje gång över hur mycket England suger egentligen.
Citera
2006-05-11, 18:16
Medlem
slowjamzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
England? De hade ju inte alltför mycket att komma med innan Rooneys skada och nu har de nästan ingenting alls. Kan inte fatta att folk utanför England är så Premier League-skadade att de tror att England är bäst i världen. Sen blir de lika förvånade varje gång över hur mycket England suger egentligen.

Du ska nog själv inse hur bra England egentligen är. Mittfältet är lätt ett av VMs starkaste med Beckham, Lampard, Gerrard, Cole, Jenas, Carrick m.fl, tyvärr ser anfallet lite halvkrasst ut när man inte plockade med Defoe eller Andy Johnson. Försvaret är riktigt tungt med Rio och Terry i spetsen.

F.ö håller jag som alltid Spanien som en favorit, och iår måste det fan lossna, underbara spelare laget igenom, litet frågetecken på defensiven. Annars om Argentina har en bra dag är de i princip svårstoppade. Brasilien är alltid en guldfavorit. Italien och Frankrike utmanar?
Citera
2006-05-11, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowjamz
Du ska nog själv inse hur bra England egentligen är. Mittfältet är lätt ett av VMs starkaste med Beckham, Lampard, Gerrard, Cole, Jenas, Carrick m.fl, tyvärr ser anfallet lite halvkrasst ut när man inte plockade med Defoe eller Andy Johnson. Försvaret är riktigt tungt med Rio och Terry i spetsen.

F.ö håller jag som alltid Spanien som en favorit, och iår måste det fan lossna, underbara spelare laget igenom, litet frågetecken på defensiven. Annars om Argentina har en bra dag är de i princip svårstoppade. Brasilien är alltid en guldfavorit. Italien och Frankrike utmanar?

Visst, England har sjukt underbara spelare, problemet är ju att Gerrard och Lampard aldrig gjort en bra landskamp samtidigt, alltid är det någon av de två som försvinner ur matchen när de spelar samtidigt. Tycker inte Gerrard övertygar i rollen som den lite mera defensive spelaren. Tyvärr. Jag håller på England näst efter Sverige. Men jag tycker också att det är MYCKET märkligt att inte Defoe kom med i truppen.
Citera
2006-05-12, 02:00
Medlem
GabbeLiTos avatar
Dom lagen jag vill se gå till Semifinal är Spanien,Holland, Brasilien, England. På pappret sett är Brassarna outstanding plus att de har en riktig skön harmoni i laget de dansar för sjutton samba tillsammans innan matcherna känns som att de europeiska lagens sammanhållning brister lite i det avseendet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in