Citat:
Ursprungligen postat av baki
Varje given tidpunkt på dygnet har det här forumet typ 30-100% fler läsare än alla andra forum (det här forumet är större än porr god dammit). Är det helt enkelt att flashbackmedlemmarna är intresserade av journalistik/skvaller, eller är lurkar journalister här för att ta till sig av all kritik?
Jag är själv ingen skvaller-kärring, men just den delen verkar dra massvis med folk.
I övrigt så tycker jag M&J är något sorts avancerad "kommentera artikeln" eller "tyck till om nyheten" för min del. Jag har svårt att tro att en tidning skulle ta i tryck det jag skriver med tanke på att det nog skulle uppfattas som för okorrekt så jag skriver här och är glad.
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Om det finns journalister här, så är de förmodligen mer ute efter uppslag än efter självkritik.
Håller med dig om att de nog mest är ute efter uppslag, vinklingar eller kanske som bäst för att "känna på pulsen" på folk, väl medvetna om att det är högervridet här. Det är ju ändå då och då som man ser små rader typ "på internet debatterades frågan hetskt" i artiklar, och då vet man att någon läst och begrundat en mikrosmula i alla fall...