Det var länge sedan jag skrattade åt en film. Senaste jag såg var Scary Movie 4 som jag ifs kunde tänka mig var dålig men den var ju katastrof. Robert Gustafssons samlingsdvd var ju ifs rätt rolig halva delen innan man tröttnade på att samma koncept kom upp igen och igen.
är väll inte världens största fan av komedier men tycker väll att det mesta med adam sandler och jim carrey är bra roligt, annars tycker jag att animerade filmer är dom bästa komedierna.
EDIT: Madagaskar borde du se om du gillar animerade komedier. roligaste någonsin!
the Big Lebowski kan jag se hur måna gånger som helst och den är lika kul varenda gång.
Finska Pahat pojat/Stygga pojkar är askul, en riktig skröna om fyra frireligiösa föräldralösa bröder som inte svär, slåss eller ljuger, men de blir - egentligen ofrivilligt - en av Finlands bästa inbrytarligor.
Fy fan vad grym film! Tio ggr bättre än American Pie, så otroligt många roliga karaktärer, Freakshow, Neil Patrick Harris, Officer Palumbo, Princeton-Stonern osv. Dessa karaktärers korta inhopp höjer den över all de tråkiga filmer som kommit i American Pies kölvatten.
Såg den danska filmen Adams Aebler från 2005 igår. Utan tvekan den skönaste nordiska komedin evur. Den har allt, skjutglada blattar, våldsamma fullblodsnazister, cp-präster och ett äppelträd som huvudrollsinnehavare.
håller med dig till 100%! Office Space är lätt bland de 5 roligaste filmer jag sett.. så jävla skön humor. det är omöjligt att inte må bra efter man sett den.
mina 5 favoriter, just nu i alla fall..
40 Year Old Virgin
Office Space
Tommy Boy
Bad Santa
Kingpin