2006-04-18, 12:52
Medlem
Cryingmantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phict
Hallå! Jens här, jag som gjort superstart.

Jättekul att så många tycker om sidan och har användning för den...

Jag har några nya grejer på gång till sidan som kommer löpande, dock är det lite för mycket med mitt "vanliga jobb för tillfället" så de kan gå lite segt men har ni några förslag på förbättringar eller nya funktioner är det bara att maila!

bra jobbat Jens, jag sitter på sidan å bara kollar omkring, lägger in egna länkar, men ett av det roligaste.. DUCK HUNT som spel
Sidan har verkligen allt jag inte visste om att jag behövde.. å nu kommer jag inte kunna vara utan det heller!

Superkung!
2006-04-18, 13:01
Medlem
rockbells avatar
Har denna: http://www.boxtorrents.com/signup.php
2006-04-18, 13:02
Medlem
ceriums avatar
Har kört länge på google.se som startsida, men för ett tagsen hittade jag www.1.nu där finns allt man behöver plus mycket mer!
2006-04-18, 15:50
Medlem
amfolyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Jag antar att du surfar med IE? Själv har jag också Google som startsida, men bemödar mig aldrig att trycka "hem" för att söka efter något. Har en liten integrerad google-searchgrej i Firefox. Mycket behändigt, måste jag säga.

Japp, orkar inte byta till firefox :P I firefox vet jag iaf att man kan skriva "google: x" för att söka efter nåt. Jag har däremot en google-bar med, fast den har jag bara som popupstopper...
2006-04-18, 20:26
Medlem
Katarsis och Cryingmantis: Tack så mycket för ert beröm... jättekul att folk uppskattar vad man gör när det ligger en hel del jobb bakom sidan.

Tipsa gärna vänner och bekanta så fler hittar till superstart!
2006-04-18, 20:56
Medlem
rockbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfolyt
Japp, orkar inte byta till firefox :P I firefox vet jag iaf att man kan skriva "google: x" för att söka efter nåt. Jag har däremot en google-bar med, fast den har jag bara som popupstopper...

"Orkar inte byta till FF"? Ehh... Do it!!!
2006-04-18, 21:00
Medlem
Cryingmantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phict
Katarsis och Cryingmantis: Tack så mycket för ert beröm... jättekul att folk uppskattar vad man gör när det ligger en hel del jobb bakom sidan.

Tipsa gärna vänner och bekanta så fler hittar till superstart!

Tack själv

Har redan varit på min familj och några kompisar om Superstart, och javisst de gillar också den.
Så du gör ett ritkigt bra jobb, fortsätt så!
2006-04-18, 21:23
Bannlyst
Jag har dena sida som start sida http://polisforum.forum24.se/
2006-04-18, 21:24
Medlem
Turistens avatar
http://www.google.com/intl/xx-hacker/

Närå, har några flikar med kunders och leverantörers sidor. Inget spännande eller l33t.
2006-04-18, 22:41
Medlem
lat_jävels avatar
Det har varit Google i några år nu och innan dess about:blank men jag funderar på att emigrera till superstart tillsammans med alla dessa FBare

En sjukt bra startsida förresten

EDIT: Fan.. Grupptrycket får vinna den här gången Nya startsidan=www.superstart.se
2006-04-18, 23:33
Medlem
Washuwants avatar
superstart för mig också
2006-04-19, 00:29
Medlem
x12s avatar
about:mozilla
Neutralt och bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto