Det här var lite knepigt... När jag nu läser den här tråden observerar jag att "phict" - dvs. Jens som gjort Superstart - har hunnit banna ut sig sedan han gjorde sitt inlägg. Bestämmer mig för att undersöka saken.
Tydligen efterfrågades i den här tråden ett sätt att logga in och få tillbaka sina inställningar automatiskt utan att cookies användes, varpå "phict/Jens" tydligen fixade detta. Dessutom påminde han sig om att detta efterfrågats tidigare, i en annan tråd, där han också gick in och uppdaterade att det nu fungerar.
Då reagerar #LOUDmouth# och skriver följande:
Citat:
Hmmm, två månader senare bumpar man upp en tråd om sin egen sida bara för att tala om något nytt. Smygreklam kallas det och åker direkt i papperskorgen
Har även redigerat inlägg ovan för att ta bort länkar !
/Moderator
Det var alltså i denna tråd:
http://www.flashback.org/showthread.php?p=4034794
Nu tjänar så vitt jag förstår denna phict inte ett skit på sin hemsida som många beundrar, och gillar. Varför man ska bli bannad för att försöka hjälpa till med användningen av den fattar jag definitivt inte?! Ingen annan som noterat detta?
För övrigt, för att hålla mig onT, har jag själv startsidan "blank" i opera. Passar mig bäst, det är alltid olika anledning till att jag börjar surfa, så jag har aldrig någon aning om var jag lämpligen börjar.