2006-04-14, 23:00
Medlem
Ja är en vanlig hetro kille men ja har en del andra fantasier. Det är just när ja läser om pedofili som ja går igång. Som t.ex när ja läser inlägg här på flashback som är från pedofiler eller läser om något övergrepp i tidningen. Då blir ja helt plötsligt fylld av något, det är väldigt upphetsande. Jag börjar direkt fundera på vad ja skulle göra med personen om jag träffade honom. Om han kanske hade förgripit sig på någon i ens närhet. Trot nog ja skulle skärt av hans kuk och sen kört upp nått jävligt stort i röven på han och därefter begravt honom levande. Måste bara tillägga att det här bara är fantasier. Det vore ju ett lagbrott o göra något sånt, pedofilövergrepp är ju också lagbrott i praktiken.
Finns det någon annan som har funderat över detta? Alltså vad ni skulle göra om ni hade en bekant/familjemedlem som blev utsatt för en pedofil.
Citera
2006-04-14, 23:13
Medlem
Är det en sexuell upphetsning du känner vid tanken på att köra upp någonting i pedofilens röv? I så fall är det förstås någon slags "läggning". Om det bara är en pulsökning och lite rättmätig vrede så är det ingen läggning - mer ett ganska normalt mänskligt sätt att reagera på om man hör att någon gjort ens närstående illa.
Citera
2006-04-14, 23:33
Medlem
Jag skulle gissa på att du är normal. Det är inte särskilt vanligt i den här forumsdelen så du skall vara glad.
Citera
2006-04-15, 02:44
Medlem
Ljungborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingOfFire
Ja är en vanlig hetro kille men ja har en del andra fantasier. Det är just när ja läser om pedofili som ja går igång. Som t.ex när ja läser inlägg här på flashback som är från pedofiler eller läser om något övergrepp i tidningen. Då blir ja helt plötsligt fylld av något, det är väldigt upphetsande. Jag börjar direkt fundera på vad ja skulle göra med personen om jag träffade honom. Om han kanske hade förgripit sig på någon i ens närhet. Trot nog ja skulle skärt av hans kuk och sen kört upp nått jävligt stort i röven på han och därefter begravt honom levande.

Ännu mer intressant skulle vara att höra vad du hade gjort med din bror eller din bästa vän om de (mot all rimlig förmodan givetvis ) visade sig vara pedofiler. Och vad skulle du gjort med dig själv om du råkade tända till på ett barn någon gång? Eller du har så pass starka spärrar mot den förbjudna frukten?

Jag funderar på vad man kan kalla din läggning... Det väger mellan "psykotiska tvångstankar" och "fobi mot minoriteter".
Citera
2006-04-15, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungborg
Ännu mer intressant skulle vara att höra vad du hade gjort med din bror eller din bästa vän om de (mot all rimlig förmodan givetvis ) visade sig vara pedofiler. Och vad skulle du gjort med dig själv om du råkade tända till på ett barn någon gång? Eller du har så pass starka spärrar mot den förbjudna frukten?

Jag funderar på vad man kan kalla din läggning... Det väger mellan "psykotiska tvångstankar" och "fobi mot minoriteter".

Det är väldigt svårt att säga då jag förhoppningsvis/förmodligen inte har någon sån vän. Det närmaste ja har kommit att tända på et barn är väl när man ser ett såkallat "framtidslöfte". Men det längsta man kommer då e väl att man visar henne för nån polare o funderar på hur hon kommer se ut om 5 år. Men tända på ett barn, nej det har ja aldrig gjort, skulle känna mig äcklad av mig själv om ja gjorde de(?!). Och sen "fobi mot minoriteter". Det är klart de är en minoritet men de är väl allt i så fall, piromaner, terrorister, saddister, mördare osv. Sen om du kallar det "fobi mot minoriteter" är det din ensak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in