Citat:
Ursprungligen postat av Ljungborg
Ännu mer intressant skulle vara att höra vad du hade gjort med din bror eller din bästa vän om de (mot all rimlig förmodan givetvis

) visade sig vara pedofiler. Och vad skulle du gjort med dig själv om du råkade tända till på ett barn någon gång? Eller du har så pass starka spärrar mot den förbjudna frukten?
Jag funderar på vad man kan kalla din läggning... Det väger mellan "psykotiska tvångstankar" och "fobi mot minoriteter".
Det är väldigt svårt att säga då jag förhoppningsvis/förmodligen inte har någon sån vän. Det närmaste ja har kommit att tända på et barn är väl när man ser ett såkallat "framtidslöfte". Men det längsta man kommer då e väl att man visar henne för nån polare o funderar på hur hon kommer se ut om 5 år. Men tända på ett barn, nej det har ja aldrig gjort, skulle känna mig äcklad av mig själv om ja gjorde de(?!). Och sen "fobi mot minoriteter". Det är klart de är en minoritet men de är väl allt i så fall, piromaner, terrorister, saddister, mördare osv. Sen om du kallar det "fobi mot minoriteter" är det din ensak.