2006-04-14, 18:32
Bannlyst
Tjena!

Har sökt runt men hittar inget. Jag är ute efter ett script som fungerar på följande sätt. Dom som vill ska kunna registrera sig och få ett användarnamn och lösenord. När dom registrerar sig ska dom betala en avgift till ett e-gold konto. Gör dom inte det så ska det inte gå att registrera sig. Dom som har registrerat sig ska kunna logga in och kunna se sin downline. Allt ska bygga på ett 2x9 forced matrix och folk ska alltså få provision för dom som kommer in under dom, inte bara dom som dom har reggat själv utan även från upline och dowline. Denna provision ska visas när dom loggar in och dom ska kunna begära utbetalning till sitt e-gold. Utbetalningarna ska granskas av admin innan dom görs.

Okej blev lite rörigt men ni förstår nog. Var kan jag hitta ett sånt här script? Helst php och gratis men det går bra om det kostar lite oxå.

MVH//Tommy
Citera
2006-04-15, 15:16
Bannlyst
Ingen som har något tips?

MVH//Tommy
Citera
2006-04-15, 21:24
Medlem
Alltså ett pyramidspel (vilket väl är olagligt)? Var är marketing delen, om det är ett MLM (som än så länge är lagligt)?

Själva programmeringen av detta skript är inte så svårt för nån som kan programmera.

Kanske ska flyttas till "Webbutveckling & grafisk formgivning"?
Citera
2006-04-15, 23:01
Bannlyst
Citat:
Alltså ett pyramidspel (vilket väl är olagligt)? Var är marketing delen, om det är ett MLM (som än så länge är lagligt)?

Det blir inget pyramidspel. Avgiften är för diverse tjänster.

MVH//Tommy

PS. Mod, flytta gärna om jag har postat inlägget på fel ställe. DS.
Citera
2006-04-15, 23:40
Medlem
Dengos avatar
Jag tror inte det finns något färdigt skript som gör detta utan du får nog helt enkelt punga ut för en programmerare i valfritt språk. Borde inte ta så lång tid att göra, direkt.
Citera
2006-04-16, 00:35
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte det finns något färdigt skript som gör detta utan du får nog helt enkelt punga ut för en programmerare i valfritt språk. Borde inte ta så lång tid att göra, direkt.

Nä jag har inte hittat något i alla fall. Var får man tag på någon som gör det?

MVH//Tommy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in