2006-04-20, 16:04
Medlem
Basisten(den enda som ser ut som folk) har träben.
Citera
2006-04-20, 16:05
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Basisten(den enda som ser ut som folk) har träben.

Är du säker på det? Hur kan du vara det i så fall?
Citera
2006-04-20, 16:15
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz

Jag har sett honom uppträda i shorts och kan bekräfta träbenet.
Citera
2006-04-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
You dont wanna know, som de säger.
Citera
2006-04-22, 01:52
Medlem
Citat:
You dont wanna know, som de säger.

Jo det vill vi...
Citera
2006-04-22, 13:41
Medlem
Hercule Poirots avatar
Kalas-turnén 2001 i Varberg. En berusad Hercule Poirot som precis tagit studenten och har livet framför sig har åkt på en killresa ner till kusten för att se favoriterna bob hund.

Konserten var väldigt bra och i slutet så hoppar Tomas Öberg ner i publiken som bildar en gång där han kan gå. Killen framför mig hånglar upp Tomas. Min hjärna slår slint och jag får för mig att jag måste bräcka killen framför. Så när Tomas går förbi så luggar jag honom rejält och kvar i min näve är en rejäl tofs hår. I fyllan så sparar jag håret i plånboken och hittar det några dagar senare. Tänkte att om jag ändå har det så kan jag lika gärna plasta in det...

Så... här hemma i lådan här ligger en tofs hår från Tomas Öberg. Inplastad på en pappskiva... Sjukt va?
Citera
2006-04-22, 14:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
Kalas-turnén 2001 i Varberg. En berusad Hercule Poirot som precis tagit studenten och har livet framför sig har åkt på en killresa ner till kusten för att se favoriterna bob hund.

Konserten var väldigt bra och i slutet så hoppar Tomas Öberg ner i publiken som bildar en gång där han kan gå. Killen framför mig hånglar upp Tomas. Min hjärna slår slint och jag får för mig att jag måste bräcka killen framför. Så när Tomas går förbi så luggar jag honom rejält och kvar i min näve är en rejäl tofs hår. I fyllan så sparar jag håret i plånboken och hittar det några dagar senare. Tänkte att om jag ändå har det så kan jag lika gärna plasta in det...

Så... här hemma i lådan här ligger en tofs hår från Tomas Öberg. Inplastad på en pappskiva... Sjukt va?

Citera
2006-04-22, 22:08
Medlem
Lalalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mohnomishe
... Till inventarierna hörde, förutom Nomads och Bob Hund, även Demons, Silver Machine, samt några mindre kända band.

Haha, jag visste inte att band som Silver Machine räknades till dom ökända. Smoking Fish var kanske ett av de mindre kända då? Fast dom har väl iaf delvis förvandlats till mer kända Moneybrother & Florence Valentine?
Citera
2006-04-23, 13:00
Medlem
bojakabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot

ge oss en billd =)
Citera
2006-04-23, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Jo det vill vi...
Jag hörde det av en kompis.
Citera
2006-04-23, 20:29
Medlem
Citat:
Jag hörde det av en kompis.

Vad?

Vi vill ju veta hur han losa benet...
Citera
2006-04-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Vad?

Vi vill ju veta hur han losa benet...
Det vill jag med, jag fick bara höra ATT han hade protes, inte varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in