2006-04-13, 00:16
Medlem
Folk gråter över sina husdjur och det gör han också. Tyckte det var ett vackert och hjärtligt gråt.
Citera
2006-04-13, 01:51
Medlem
"This is a very special friend of mine, Her name is meeeeery" Haha Fyfan vad jag skrattade
Citera
2006-04-13, 02:00
Medlem
Cryingmantiss avatar
Jag tyckte inte heller, som vissa, att det var speciellt roligt..
han älskar djur, han lever som ett och lever för dem. Vem som helst som har haft ett husdjur som man hållt kärt, vet vad han känner.. det blir en familjemedlem.. och för Steve så är varenda djur på djurparken en i familjen.

Mest tragiskt, och vackert!

Fast samtidigt förstår jag varför ni tycker det är kul. Steve är ju väldigt speciell. Visste ni förresten att han döpte sin dotter efter sin hund
Citera
2006-04-13, 08:56
Medlem
Hålgers avatar
Jag tror i alla fall att det är krokodiltårar.

Citera
2006-04-13, 10:35
Medlem
vinbras avatar
Undrar hur många omtagningar dom gjorde innan han fick till gråten och rätt grepp om krokodilen.

Det där med att han värderade krokodilen lika högt som sin fru kan nog stämma, med tanke på hur han hanterade sitt nyfödda barn: http://www.cnn.com/2004/WORLD/asiapcf/auspac/01/02/australia.crocodileman/index.html
Citera
2006-04-13, 10:37
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Undrar hur många omtagningar dom gjorde innan han fick till gråten och rätt grepp om krokodilen.

Första gången levde säkert krokidilen t.o.m, så dom var tvungen att klubba ner han.
Citera
2006-04-13, 14:12
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Det hade varit nästan lika kul som när den där tyska Las Vegas bögen höll på bli uppäten av en tiger.
Jag garvade rätt bra åt det när det hände.

Chris Rock sade en bra grej om det där, det var något i stil med:
They say that the tiger went crazy, that tiger didn't go crazy, HE WENT TIGER! That tiger was crazy when he was riding around on a little bike doing stupid tricks on stage.
Citera
2006-04-13, 15:40
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransk Räv
Folk gråter över sina husdjur och det gör han också. Tyckte det var ett vackert och hjärtligt gråt.

Värderar folk sina husdjur lika högt som sina fruar?
Citera
2006-04-13, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Det hade varit nästan lika kul som när den där tyska Las Vegas bögen höll på bli uppäten av en tiger.

Det finns möjligtvis inte inspelat?
Citera
2006-04-13, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Värderar folk sina husdjur lika högt som sina fruar?

Det kanske är lite drastiskt men ett djur blir ju som ett barn för en. Han man en hund, katt eller krokodil som lever med en 24/7 i 10-15 år så är det väl inte så konstigt att man bryter ihop.
Citera
2006-04-13, 16:01
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransk Räv
Det kanske är lite drastiskt men ett djur blir ju som ett barn för en. Han man en hund, katt eller krokodil som lever med en 24/7 i 10-15 år så är det väl inte så konstigt att man bryter ihop.

Familjens katt som vi haft i 13 år gick och dog, och jag grät. Men det där var ju extremt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in