2006-04-23, 08:47
Medlem
OBS detta minns jag från 70 talet. pysslar inte med sådat numera.

Men här kommer ett några minuters smakprov på en knäpp serie, av ett stort antal som Norman Mclaren har gjort. ni får leta och se om det går att köpa resten av hans matrial på nätet.... jag hittar inget. ( från 50 talet) men hel sjukt.

ftp://82.182.87.89/Annat/Neighbours.mpg
Citera
2006-04-23, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtan
Heja Björn! Såg det när jag och en polare var stukade, fyfan vad jag skrattade.
Ja heja hjörn är så jävla roligt Jag gillar speciellt deras ansiktsutryck i dom mest udda situationerna :P
Citera
2006-04-23, 21:17
Medlem
Zimmes avatar
Vet inte om den nämnts innan, men Drawn Together är RUSKIGT rolig. Det är en tecknad serie som är en realitysåpa. Deltagarna är olika tecknade karaktärer, t.ex en efterliknar stålmannen, en annan pikachu, en annan ska vara Link från Zelda (han är bög givetvis).
Omogen humor rakt igenom. Kiss och bajs skämt, rasistskämt, tjockisskämt osv. Den drar sig inte för mycket den serien (givetvis med glimten i ögat). Den är ofantligt rolig bara i nyktert tillstånd, så den är helt klart värt att kolla upp!
Citera
2006-04-23, 21:50
Medlem
På den aktuella titden ,,,, jo när stjärnornas krig kom ut, så kollade jag på den i ett visst,, ööö, tillstånd.

Det tog bara 10 min, sen hajade jag ingenting om handlingen, men skum va filmen.

Föresten ingen som har kollat upp Mclaren ??
Citera
2006-04-24, 10:46
Medlem
Dances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranceport
The one and only.. Salad Fingers.
Är lätt en av dom 3 bästa jag sett stukad.
Satt typ i trans och kollade alla avsnitten. så jävla cleant

Word! Salad Fingers is teh shit.

EDIT
Citat:
Ursprungligen postat av Eggarto
Big Brother ett måste

Haha den mest patetiska dokusåpan som någonsin skapats. Men Futurama och The Boondocks tycker jag om
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in