2006-04-11, 16:17
Medlem
Carcasss avatar
Enorma mängder, plus annan ämnesomsättning än människor. Elefanter och skit kan tillgodogöra sig energi från gräs som människor inte klarar av. Vad fan är det du vill ha svar på? Fråga en läkare, kontakta en dietist, veterinär eller vad fan som helst. Jävla fjolla.

edit:
.... och vadå "kommit på bra argument"!? Vad fan menar du med det? Det här är ingenting man kan argumentera för eller emot. Herbivorer fungerar inte på samma sätt som karnivorer osv. Vad är ditt problem? Är du en såndäringa vegan, vars hjärna håller på att ruttna på grund av näringsbrist och dylikt?
Citera
2006-04-11, 16:58
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Enorma mängder, plus annan ämnesomsättning än människor. Elefanter och skit kan tillgodogöra sig energi från gräs som människor inte klarar av. Vad fan är det du vill ha svar på? Fråga en läkare, kontakta en dietist, veterinär eller vad fan som helst. Jävla fjolla.

Men en häst äter ju inte exceptionellt enorma mängder i förhållande till sin kroppsvikt, men ändå så är hästen en väldigt muskelstark varelse...

Jag fattar inte...

Var får hästen alla sina muckler ifrån?

Från gräs...?
Citera
2006-04-11, 17:23
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
Men en häst äter ju inte exceptionellt enorma mängder i förhållande till sin kroppsvikt, men ändå så är hästen en väldigt muskelstark varelse...

Jag fattar inte...

Var får hästen alla sina muckler ifrån?

Från gräs...?

Här hade vi visst en lallande byfåne i all sin jubelglans.
Citera
2006-04-11, 17:35
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Här hade vi visst en lallande byfåne i all sin jubelglans.

Jag väntar fortfarande på ett bra svar...
Citera
2006-04-11, 18:31
Medlem
WaRs avatar
Varför är maskiner så stora och starka när dom bara äter el?
Citera
2006-04-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaR

Hur kan hus vara så stora? De äter ju ingenting.
Citera
2006-04-11, 19:15
Medlem
Phillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR

Man blir kankse stark av el Testa själv...
Citera
2006-04-11, 19:19
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Jag fattar inte...
Nej jag vet. Men du kanske är bra på nåt annat istället....?
Citera
2006-04-11, 20:23
Medlem
Samaels avatar
Citat:
Men en häst äter ju inte exceptionellt enorma mängder i förhållande till sin kroppsvikt

Dom där jäva gräsklipparna gör ju inget annat än står och ser korkade ut med ett kilo hö i käften. Emellanåt ränner dom runt med små löjliga män i en liten hjulbeklädd kälke efter sig i ett par minuter och bygger då upp muskler.

Det handlar helt enkelt om att dom rör sig. En häst som inte får röra sig blir antingen fet eller död. Elefanter vandrar kilometer varje dag i jakt på MERA MAT.

Om du äter kött så får du ju inte ett stycke muskler av det, det leder ju bara till att du orkar röra dig, och då byggs musklerna upp.
Citera
2006-04-11, 20:37
Medlem
[SIZE=2]<one-liner>[/SIZE]
[SIZE=2]Ett ord: Motion[/SIZE]
[SIZE=2]</one-liner>[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Tror trådskaparen missade nåt på biologin och gymnastiken angående det faktum att låter man musklerna få jobba så blir man starkare. Sitter man bara stilla hela dagarna så dör man (iofs så har jag ännu inte dött av nån outgrundlig anledning så det är en sanning med modifikation).[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Fråga vilken byggjobbare som helst... :-)[/SIZE]

Edit: och där fick vBulletin spatt igen... :-(
Citera
2006-04-11, 21:25
Medlem
WaRs avatar
Eller bilar... Dom är ju jättestarka, flera hundra hästkrafter osv. Ska man börja med en bensindiet kanske?
Citera
2006-04-12, 01:57
Medlem
Därför att hästjävlar har bakterier i grovtarmen som spjälkar cellulosa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in